Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Spytkowice: Doposażenie bazy szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania
Numer ogłoszenia: 429394 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie bazy szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice w ramach projektu systemowego: ABC uczę się - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, niezbędnych do prowadzenia następujących zajęć dydaktycznych: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; d) zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; e) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych; f) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (zajęcia plastyczne, polonistyczne i jęz. angielskiego). Pomoce dydaktyczne zostały podzielone na 5 zadań odpowiadających 5 szkołom podstawowym, do których kierowana będzie dostawa towaru lub dostawa i montaż towaru (jeśli jest wymagany). Zadanie Nr 1: Doposażenie bazy Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Spytkowicach w następującym zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć gimnastyki korekcyjnej, - pomoce dydaktyczne do zajęć wyrównawczych z języka polskiego, - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych, - pomoce dydaktyczne do zajęć wyrównawczych z matematyki, - pomoce do zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne. zgodnie z załącznikiem dostawy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Zadanie Nr 2: Doposażenie bazy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Spytkowicach w następującym zakresie: pomoce dydaktyczne, gry, klocki, książki, programy i multimedia, meble. zgodnie z załącznikiem dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ Zadanie Nr 3: Doposażenie bazy Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolny w Ryczowie w następującym zakresie: pomoce dydaktyczne, plansze obrazkowe, książki, programy komputerowe i multimedialne, gry, przyrządy do gimnastyki korekcyjnej. zgodnie z załącznikiem dostawy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie Nr 4: Doposażenie bazy Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bachowicach w następującym zakresie: plansze i tablice edukacyjne, gry i układanki dydaktyczne, pomoce dydaktyczne, multimedialne programy terapeutyczne, książki i ćwiczenia, urządzenia i przyrządy do gimnastyki korekcyjnej, meble. zgodnie z załącznikiem dostawy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Zadanie Nr 5: Doposażenie bazy Szkoły Podstawowej w Miejscu w następującym zakresie: książki, gry, urządzenia do gimnastyki korekcyjnej, programy multimedialne, pomoce dydaktyczne, meble. zgodnie z załącznikiem dostawy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 2. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań zawierają załączniki Nr: 2, 3, 4, 5, 6 do niniejszej SIWZ. 3. Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń ? 2% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów projektu oraz efektów edukacyjnych. 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno- użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był równoważny i podobny pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości); b) charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji); c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów); d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność); e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Podana w załącznikach Nr: 2 , 3, 4, 5 i 6 do SIWZ liczba stron dla poszczególnych publikacji jest liczbą orientacyjną. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 12. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 14. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 15. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 16. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić z przedstawicielem Zamawiającego w danej szkole, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. 17. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu gminy Spytkowice (odpowiednio dla danego zadania i zakresu zamówienia) wymienione poniżej: a) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Spytkowicach im. mjr Henryka Sucharskiego, 34 - 116 Spytkowice, ul. Szkolna 14 - zadanie nr 1 b) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach, 34 - 116 Spytkowice, ul. Wiślana 53 - zadanie nr 2 c) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Ryczowie im. Tadeusza Kościuszki, 34 - 115 Ryczów, ul. Szkolna 18 - zadanie nr 3 d) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bachowicach im. Ks. Franciszka Gołby , 34 - 116 Spytkowice, Bachowice ul. Ks. Gołby 1- zadanie nr 4 e) Szkoła Podstawowa w Miejscu, 34 - 116 Spytkowice, Miejsce ul. Floriana 62- zadanie nr 5 Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych sporządzony zostanie protokół odbioru, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Dyrektora Szkoły oraz przedstawiciela Zamawiającego. Protokół odbioru będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury. 18. Wszystkie dostarczone produkty w ramach przedmiotowego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 19. Pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zewnętrznej (widocznej) stronie.(http://www.pokl.wup-krakow.pl/index.php/promocja-oznakowanie-projektow.html) 20. Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 21. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw przedmiotu zamówienia niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga wysłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 22. Zakres gwarancji obejmuje wszystkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzenia w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.24.00.00 - 30.24.00.00 39.16.00.00 - Meble szkolne 22.11.00.00 - Drukowane książki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych spełniający warunki i wymagania w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń zasada spełnia nie /spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie oraz przedstawi, że wykonał co najmniej 1 dostawę pomocy dydaktycznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie, o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów zasada spełnia nie /spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy załacznik nr 1 do SIWZ , Wykaz pomocy dydaktyczny do zadania nr 1, nr2, nr 3 , nr 4, nr 5,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia; b) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; c) przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: zmianą numeru katalogowego wyposażenia, nazwy wyposażenia przy zachowaniu jego parametrów, zmianą przedmiotu umowy (wyposażenie zamienne), wystąpieniem przejściowego braku wyposażenia z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu wyposażenia zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy. h) zmiany ustawowej stawki podatku VAT - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; i) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ; j) wydłużenia okresu gwarancji rękojmi o dowolny okres.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, niezbędnych do prowadzenia następujących zajęć dydaktycznych:.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Spytkowice - etap I".
- Budowa tężni solankowej przy budynku WDK w Ryczowie
- Remont kamiennego krzyża pokutnego w Bachowicach
- Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji pn.: "Remont zabytkowej kaplicy pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Lipowej"
- Remont zabytkowej kaplicy pw. Podwyższenia Krzyża Świętego na cmentarzu komunalnym w Ryczowie
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Utworzenie klubu dziecięcego "POZYTYWKA
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie
- Zakup sprzętu sportowego na potrzeby stadionu lekkoatletycznego - Stadion Podskarbińska
- Dostawa i montaż szafek ubraniowych do szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-34-2024)
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.