eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOrganizacja wizyty studyjnej mającej na celu transfer dobrych praktyk w ramach projektu CLUE Zerowa emisja gazów cieplarnianych w obszarach miejskich w Europie (INTERREG IVC), która odbędzie się w dniach 11-13 września 2013 r. w Sztokholmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Kraków: Organizacja wizyty studyjnej mającej na celu transfer dobrych praktyk w ramach projektu CLUE Zerowa emisja gazów cieplarnianych w obszarach miejskich w Europie (INTERREG IVC), która odbędzie się w dniach 11-13 września 2013 r. w Sztokholmie
Numer ogłoszenia: 429446 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327358 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wizyty studyjnej mającej na celu transfer dobrych praktyk w ramach projektu CLUE Zerowa emisja gazów cieplarnianych w obszarach miejskich w Europie (INTERREG IVC), która odbędzie się w dniach 11-13 września 2013 r. w Sztokholmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyty studyjnej mającej na celu transfer dobrych praktyk w ramach projektu CLUE Zerowa emisja gazów cieplarnianych w obszarach miejskich w Europie (INTERREG IVC), która odbędzie się w dniach 11-13 września 2013 r. w Sztokholmie w tym: zakup biletów lotniczych, zapewnienie noclegów dla gości (wraz ze śniadaniem i obiadokolacją), zapewnienie transportu lotnisko - dworzec centralny oraz zakup polisy ubezpieczenia NNW dla gości. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zakup biletów lotniczych z maksymalnie jedną przesiadką wraz z bagażem rejestrowanym oraz bagażem podręcznym dla 5 osób, a) Wylot z Krakowa do Sztokholmu w dniu 11 września w godzinach porannych, umożliwiający zakwaterowanie się w hotelu do godziny 13.00. b) Wylot ze Sztokholmu do Krakowa w dniu 13 września w godzinach popołudniowych, ale nie wcześniej niż godzina 15.30. 2) Transport dla 5 osób: a) w dniu 11 września port lotniczy Sztokholm Arlanda - dworzec centralny w Sztokholmie, b) w dniu 13 września dworzec centralny w Sztokholmie - port lotniczy Sztokholm Arlanda, 3) Zakup polisy ubezpieczeniowej NNW dla 5 osób. 4) Rezerwacja i zakup miejsc w hotelu ze śniadaniem: rezerwacja 2 noclegów dla 5 osób, Hotel o standardzie co najmniej 3 gwiazdek, Pięć pojedynczych pokoi lub do pojedynczego wykorzystania, Hotel położony w promieniu maksimum 4 km od miejsca spotkania: Fleminggatan 4 Box 8314, SE-104 20 Stockholm. a) Obiadokolacja dla 5 osób w tym samym hotelu: Obiadokolacja w dniu 11 września, Obiadokolacja w dniu 12 września.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Projektu CLUE Zerowa emisja gazów cieplarnianych w obszarach miejskich w Europie (Program INTERREG IVC).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun&More Sp. z o.o., ul. Rapackiego 8 c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.