eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUsuwanie skutków powypadkowych na drogach publicznych w granicach miasta Legnicy w 2010,2011,2012r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Legnica: Usuwanie skutków powypadkowych na drogach publicznych w granicach miasta Legnicy w 2010,2011,2012r
Numer ogłoszenia: 429724 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Mickiewicza 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523471, faks 076 8523478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powypadkowych na drogach publicznych w granicach miasta Legnicy w 2010,2011,2012r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace w zakresie usuwania skutków powypadkowych i innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na wszystkich drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Legnicy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12000.00 zł ( dwanaście tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnić warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - ocena warunku wg podpisanego załącznika nr 2, Prowadzić działalnośc gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem - ocena warunku wg aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed uplywem terminu składania ofert oraz zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena warunku wg załącznika 4 i 6 oraz oświadczenia wykonawczy iż będzie miał warunki aby przystąpić do usuwania skutków powypadkowych nie później niż 30 min. po zgłoszeniu wypadku, posiadać sprzęt i wyposażenie wg zał. 5 oraz pkt 4.3 SIWZ, posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji tego typu robót przez okres min. 3 lat wg zał. 7, Wykonać siłami własnymi min. 70% zakresu rzeczowego- ocena warunku wg zał. 6, Być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg załącznika 6,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg zał. 1, oświadczenie o spełnieniu warynków art. 24 i 22 ust 1-3 wg zał. 2, parafowany projekt umowy wg zał. 3, aktualny odpis z rejestru, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, informacja o pracownikach zał. nr 4, wykaz sprzętu wg zał. 5, oświadczenie wykonawcy potwierdzające możliwośc przystąpienia do usuwania skutków powypadkowych nie później niż 30 min. po zgłoszeniu wypadku, wykaz osób i podmiotów zał. nr 6, doświadczenie zawodowe zał. nr 7, dokumenty potwierdzające nalezyte wykonywanie usług, polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.podpisany zał. nr 9 warunki zmian w umowie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.lca.pl BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.