Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Szczecin: dostawę szczepionek według zestawienia zgodnego ze SIWZ
Numer ogłoszenia: 42972 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie , Al. Wojska Polskiego 160, 70-481 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4624318, faks 091 4623271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gsseszczecin.pis.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę szczepionek według zestawienia zgodnego ze SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek: 1.przeciw żółtej gorączce typu STAMARIL-PASTEUR wyposażona w ampułko-strzykawkę z igłą 1000 sztuk 2.przeciw żółtaczce typu A 0,5 ml (dla dorosłych) 200 sztuk 3.przeciw żółtaczce typu A+B (dla dorosłych) 250 sztuk 4.przeciw durowi brzusznemu z antygenem (Vi) 300 sztuk 5.przeciw tężcowi i błonicy 20 opakowań po 15 sztuk 6.przeciw błonicy 1 opakowanie po 5 sztuk 7.przeciw poliomyelitis 30 sztuk 8.przeciw tężcowi, błonicy i polimyelitis 50 sztuk 9.przeciw zakażeniom meningokokowym typu A+C 30 sztuk 10.przeciw wściekliźnie (do profilaktyki przed ekspozycyjnej) 20 sztuk 11.przeciw cholerze 100 sztuk 12.strzykawki jednorazowe 2 ml 300 sztuk 13.jałowe igły iniekcyjne O 0,5 x 25 mm 300 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00 - 24.45.16.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1.1. aktualny dokument określający status prawny Dostawcy tzn. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty, 3.1.2. oświadczenie Dostawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z przetargu z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Dostawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Dostawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) z datą oferty. 3.1.3. oświadczenie Dostawcy o posiadaniu w dyspozycji i utrzymywaniu w trakcie obowiązywania umowy przedmiotu zamówienia w ilościach zgodnych ze SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gsseszczecin.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Graniczna Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 160, pokój nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Graniczna Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 160, pokój nr 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.