eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa nowego sprzętu informatycznego z podziałem na 3 części dla Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Lublin: dostawa nowego sprzętu informatycznego z podziałem na 3 części dla Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 429752 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379834 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna szkoła wyzsza o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego sprzętu informatycznego z podziałem na 3 części dla Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu informatycznego z podziałem na 3 części dla Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Stalowej Woli: Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych, komputera przenośnego i oprogramowania zgodnie z formularzem oferowanych parametrów technicznych zawierającym minimalne wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia w Zał. nr 1a do SIWZ Część 2 - Dostawa projektora multimedialnego i tablicy interaktywnej zgodnie z formularzem oferowanych parametrów technicznych zawierającym minimalne wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ Część 3 -Dostawa drukarki wielkoformatowej zgodnie z formularzem oferowanych parametrów technicznych zawierającym minimalne wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-3 wymagane są: 1) Dostawa wraz z wniesieniem dostarczonego sprzętu informatycznego będącego przedmiotem zamówienia do pomieszczenia Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli mieszczących się przy ul. Ofiar Katynia 6a, 37-450 Stalowa Wola, Dział Obsługi Wydziałów Zamiejscowych, Budynek Główny - Parter, pokój nr 03 oraz przekazanie do eksploatacji w obecności pracowników Działu Teleinformatycznego KUL i Wydziału Zamiejscowego Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli w ciągu 2 dni od daty dostawy. 2) Zapewnienie podanych niSej minimalnych terminów gwarancji: W Części 1: Na zestawy komputerowe z systemem operacyjnym - minimum 36 miesięcy w miejscu instalacji, Na monitory - minimum 36 miesięcy, Na komputer przenośny z systemem operacyjnym - minimum 36 miesięcy w miejscu instalacji W części 2: Na projektor multimedialny - minimum 36 miesięcy, na lampę - minimum 12 miesięcy, na tablicę interaktywną - minimum 36 miesięcy W części 3: Na drukarkę wielkoformatową - minimum 12 miesięcy Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. 2) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez uprawniony i autoryzowany podmiot serwisowy obejmującego przedmiot zamówienia dla wyszczególnionych pozycji w miejscu instalacji, dla pozostałych za zasadach ogólnych gwarancji. Wymagane jest wskazanie w ofercie danych teleadresowych (nazwa, adres, telefon,faks, e-mail) firmy serwisowej świadczącej usługi gwarancyjne. 3) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie uszkodzenia nie moSe być dłuższy niż 24 godz. od momentu pisemnego (faksem, pocztą e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 4) Dokonywanie napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w miejscu instalacji w ciągu 48 godz. od pisemnego zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 5) Trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. 6) Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas jego wyłączenia z eksploatacji na skutek przekazania do naprawy. 7) Dostawa w każdej części sprzętu fabrycznie nowego i spełniającego wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. 8) Podpisanie protokółu zdawczo - odbiorczego, który będzie potwierdzał terminowe i należyte wykonanie umowy dostawy sprzętu komputerowego. 9) Wystawienie faktur Zamawiającemu zgodnie z danymi zawartymi w załącznikach do poszczególnych specyfikacji technicznych, ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI 1, 2, 3. Podstawą zapłaty są poprawnie wystawione faktury VAT z załączonymi dokumentami ilościowego i jakościowego odbioru przedmiotu umowy, podpisanymi przez obie strony lub upoważnione przez nie na piśmie osoby. 10) Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim. 11) Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia kart gwarancyjnych oraz ich parafowanie i ostemplowanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy po podpisaniu protokółu zdawczo-odbiorczego. 12) Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia specyfikacji technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi sterownikami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.94.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wzorów 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych, komputera przenośnego i oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Reset-PC W. Kondratowicz- Kucewicz A. Zams Sp.J, Ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40746,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45264,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50763,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa projektora multimedialnego i tablicy interaktywnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Reset-PC W. Kondratowicz- Kucewicz A. Zams Sp.J 20-012, Ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5900,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7257,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7257,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7464,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa drukarki wielkoformatowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Reset-PC W. Kondratowicz- Kucewicz A. Zams Sp.J, Ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18757,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.