To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Wrocław: 19A/MATB/SZPOZ/2008
Numer ogłoszenia: 42987 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234588 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Wybrzeże Korzeniowskiego 18, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3291460, faks 071 3293147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 19A/MATB/SZPOZ/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych SZPOZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły biurowe spełniały parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w formularzu cenowym - załącznik nr 4 formularza cenowego. 4. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanych produktów Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. 5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone produkty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii produktów. 6. Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego następować będzie partiami a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie lub faksem na druku załącznika nr 6 do SIWZ, nr 2 do umowy przez pracownika Działu Gospodarki i Utrzymania Ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 44.81.00.00 - Farby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37329.22 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. GRIM Marcin Ilski, Lotnicza15D/15, Oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7909.25
- Oferta z najniższą ceną: 7259.05 oferta z najwyższą ceną: 7909.25
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza 15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1118.80
- Oferta z najniższą ceną: 1118.80 oferta z najwyższą ceną: 1302.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W GRIM Marcin Ilski, lotnicza 15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1812.25
- Oferta z najniższą ceną: 1129.15 oferta z najwyższą ceną: 1812.25
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza 15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2660.88
- Oferta z najniższą ceną: 2660.88 oferta z najwyższą ceną: 2660.88
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zadanie 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 403.50
- Oferta z najniższą ceną: 340.80 oferta z najwyższą ceną: 403.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zadanie 7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6838.40
- Oferta z najniższą ceną: 6838.40 oferta z najwyższą ceną: 6838.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: zadanie 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza 15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1011
- Oferta z najniższą ceną: 1011 oferta z najwyższą ceną: 1011
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: zadanie 9
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza 15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4459.14
- Oferta z najniższą ceną: 3896.81 oferta z najwyższą ceną: 4459.14
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: zadanie 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin Ilski, lotnicza 15D/15, oleśnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11116
- Oferta z najniższą ceną: 11116 oferta z najwyższą ceną: 18800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- "Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki zajmującej część parteru w budynku użyteczności publicznej na CUS zlok. na dz. nr 1001 w m. Ryglice, gmina Ryglice
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu biurowego i RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.