Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-08-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowe Miasto n/P: leki i antybiotyki Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Barbara Kupis - sprawy merytoryczne, Waldemar Wejgt - sprawy formalne, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto n/P, tel. +48 48 6743840, 6743842, fax +48 48 6740040, e-mail: zoz@nowemiasto.cc.pl, www.nowemiasto.cc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leki i antybiotyki. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Leki ogólne - załącznik nr. 1 załączony do SIWZ, Antybiotyki - załącznik nr. 2 załączony do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 26-420 Nowe Miasto n/P. ul. Tomaszowska 43, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Apteka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.42.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. Całkowita wartość 910 700,00 zł. Dostawa leków ogólnych i antybiotyków z podziałem na dwa załączniki. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: dostawa leków ogólnych i antybiotyków w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium całość zamówienia 9 107,00 zł., załącznik nr 1 - 6 603,00 zł, załącznik nr 2 - 2 504,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatne po otrzymaniu rachunku w ciągu 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) spełniają warunki wskazane w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy; - wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy); - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatku, składek i spłaty kredytów wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonywanych w okresie trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 7/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.10.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można otrzymać po uiszczeniu opłaty w kasie SPZOZ Nowe Miasto n.Pilicą, ul. Tomaszowska 43 lub po złożeniu zamówienia pocztą lub telefaksem (+4848 6740040) i otrzymaniu faktury na konto Bank Przemysłowo Handlowy PBH S.A. Kraków oddział w Nowym Mieście n/P nr 07 1060 0076 0000 4141 6000 0435 do dnia 01.10.2005r. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.10.2005, godzina 10:00, 26-420 Nowe Miasto n/P ul.Tomaszowska 43 /budynek administracyjny - sekretariat/.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Wrzesień 2006r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leki Ogólne leki nasercowe, anestezjologiczne, przeciwzapalne, przeciwbólowe i inne. 3) Zakres lub wartość: różne leki ogólne wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ o szacunkowej wartości 6 603,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Antybiotyki antybiotyki w postaci:. 3) Zakres lub wartość: leków ogólnych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ o szacunkowej wartości 2 504,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Formalina 10%
- Sukcesywna dostawa leków do Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- "Zakup i sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II".
- "Dostawy płynów infuzyjnych i leków - powtórka - 2025"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.