eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Modernizacja sektorów nr 7/1 i nr 6 widowni na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie przy ul. 17 Stycznia 68

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Leszno: Modernizacja sektorów nr 7/1 i nr 6 widowni na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie przy ul. 17 Stycznia 68
Numer ogłoszenia: 429984 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205640, faks 065 5205611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sektorów nr 7/1 i nr 6 widowni na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie przy ul. 17 Stycznia 68.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: 1) rozbiórka istniejących siedzisk, prefabrykowanych płyt betonowych i schodów, 2) wyprofilowanie skarpy, 3) wykonanie płyty żelbetowej ze stopniami i wylewkami pod siedziska, 4) montaż siedzisk z polipropylenu, z oparciami, w kolorze niebieskim RAL 5017 typu NOVANTA - 3.40, 5) wykonanie drogi na koronie stadionu, schodów wejściowych i barier ochronnych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł. słownie: sześć tysięcy złotych. na każdą z części zamówienia, na wykonanie której składa ofertę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1ustawy). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy). a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie którego występowały monolityczne konstrukcje żelbetowe i betonowe w ilości co najmniej 200 m3 . Wymogiem jest aby wykazane zamówienie było poparte dokumentami o jego należytym wykonaniu np. referencjami, b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą uprawnioną do wykonywania funkcji kierownika budowy lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane. Osoba przewidziana do wykonywania funkcji kierownika budowy musi być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy), 5) akceptują bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w niniejszej specyfikacji, 6) zobowiązują się do udzielenia 5 letniej rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, 7) wniosą wadium. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. 4. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 1) podmioty składające ofertę wspólną ustanowią jednego z partnerów konsorcjum jako pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) każdy z partnerów konsorcjum musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymienione w rozdz. 8 ust. 1 pkt 1 ÷ 6, a jeden także warunek wymieniony w rozdz. 8 ust. 1 pkt 7 i w imieniu swojej firmy składa oświadczenia oraz dokumenty jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; 4) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 5) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna; 6) przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy składający wspólną ofertę przedłożą zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podmiotów występujących wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia Wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku); 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 6) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się szczegółowo z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń; 7) oświadczenie, że Wykonawcy znane są warunki prowadzenia robót oraz posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty; 8) oświadczenie, że zobowiązuje się do udzielenia 5 letniej rękojmi na wady i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia; 9) oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia, siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców. Przy realizacji z udziałem podwykonawców należy wskazać które części zamówienia zostaną powierzone podwykonawcom; 10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert); 11) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 12) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 13) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdz. 8 ust. 1 pkt 2a ; 14) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdz. 8 ust. 1 pkt 2b; (uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego); 15) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 16) kosztorys ofertowy; 17) potwierdzenie wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Strzelecka 7, 64 - 100 Leszno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64 - 100 Leszno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja sektora nr 7/1 widowni na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie przy ul. 17 Stycznia 68.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: 1) rozbiórka istniejących siedzisk, prefabrykowanych płyt betonowych i schodów, 2) wyprofilowanie skarpy, 3) wykonanie płyty żelbetowej ze stopniami i wylewkami pod siedziska, 4) montaż siedzisk z polipropylenu, z oparciami, w kolorze niebieskim RAL 5017 typu NOVANTA - 3.40, 5) wykonanie drogi na koronie stadionu, schodów wejściowych i barier ochronnych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24-2, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja sektora nr 6 widowni na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie przy ul. 17 Stycznia 68.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: 1) rozbiórka istniejących siedzisk, prefabrykowanych płyt betonowych i schodów, 2) wyprofilowanie skarpy, 3) wykonanie płyty żelbetowej ze stopniami i wylewkami pod siedziska, 4) montaż siedzisk z polipropylenu, z oparciami, w kolorze niebieskim RAL 5017 typu NOVANTA - 3.40, 5) wykonanie drogi na koronie stadionu, schodów wejściowych i barier ochronnych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24-2, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.