Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Bielsk Podlaski: Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników
dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 42998 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa odczynników i dzierżawa analizatora biochemicznego 2) dostawa odczynników i dzierżawa analizatora mikrobiologicznego 3) dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do analizy moczu a. Dla Zadania Nr 1 i 2 - 36 miesięcy liczone od daty podpisania umowy. b. Dla zadania Nr 3 - 12 miesięcy liczone od daty podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie przesłanek z art. 24 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) c) Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownych oświadczeń - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, musi złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdziale VI do SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. d) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. e) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego -zamówienia publiczne lub ze strony www.spzoz-bielsk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki i analizator biochemiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -w pełni automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny, z przystawką ISE: Na K Cl-, z zewnętrznym zestawem komputerowym stacją roboczą, monitor płaski minimum 17 cali, drukarka laserowa z nowym tonerem oraz odpowiedniej mocy UPS -minimum 12 h podtrzymania), z paszportem technicznym; - z czytnikiem kodów kreskowych; - z oprogramowaniem i instrukcja obsługi w języku polskim; -z datą produkcji nie późniejszą niż 2008 r. -aparat niewymagający instalacji stacji uzdatniania wody; -z chłodzeniem odczynników, kalibratorów i kontroli (do temp. 2-8 stopni C), na pokładzie analizatora; -z możliwością dolecenia próbek pilnych bez zatrzymywania pracy analizatora; -z dwiema igłami odczynnikową i próbkową w celu uniknięcia kontaminacji; -z automatycznym rozcięczaniem stężonych kalibratorów oraz próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody; -odczynniki płynne gotowe do użycia po wstawieniu do analizatora; -z detektorem poziomu próbki odczynnika i obecności mikroskrzepu w próbce; -z możliwością dostawienia kasety odczynnikowej back-up dla zachowania ciągłości pracy analizatora; -z możliwością wprowadzenia, co najmniej 10 własnych aplikacji odczynnikowych; -z możliwością ciągłego zlecania badań i wydajnością minimum 300 oznaczeń fotometrycznych na godzinę; - z możliwością wykorzystania próbek pierwotnych zamkniętego systemu aspiracyjno-próżniowego oraz próbek pediatrycznych mikro - z pełnym programem Kontroli Jakości; - z automatycznym podajnikiem kuwet oraz możliwością ich ciągłego uzupełniania bez zatrzymywania pracy analizatora; - z licznikiem testów; - z dwukierunkową transmisja danych i możliwością ciągłego zlecania badań; - z możliwością przystąpienia do wykonania testów po wyjściu z funkcji standy w czasie nie dłuższym niż 5 minut; -analizator będzie współpracował z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel. Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca; -z możliwością wydruków raportów dziennych wyników; -dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu; ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem; Analizator wolnostojący lub do postawienia na stole - Wykonawca zapewni taki stół. Powierzchnia w Laboratorium przeznaczona na analizator - maksymalnie o wymiarach 160 cm x 120 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki i analizatormikrobiologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. w pełni automatyczny analizator mikrobiologiczny, z datą produkcji nie później jak rok 2008 z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem, UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora minimum 12 h, oraz z czytnikiem kodów kreskowych; 2. z urządzeniem do pomiaru gęstości zawiesiny bakteryjnej; 3. z automatycznym przetwarzaniem badań od chwili załadowania zainokulowanych testów do etapu interpretacji wyników (dopełnianie testów, inkubacja, odczyt wyników); 4. oddzielny program do kontroli jakości, będący częścią systemu; 5. z oprogramowaniem umożliwiającym opracowanie raportów epidemiologicznych dla wykonywanych badań (wybrany okres, oddział szpitalny, gatunki drobnoustrojów); 6.wynik wrażliwości zidentyfikowanego drobnoustroju podawany w wartościach MIC (zgodnie z wymogami EUCASTU) i w kategoriach wrażliwy, średniowrażliwy, oporny; 7. z interpretacją wyników przez system Expertowy przedstawioną graficznie; 8. z możliwością archiwizacji danych na CD; 9. analizator będzie współpracował z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel. - rozbudowa o obsługę pracowni mikrobiologi. Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca; 10. Wykonawca wyposaży pracownię mikrobiologii w stację robocza z oprogramowaniem bazodanowym MARCELL 11. z metodyka wykonywania oznaczeń i instrukcja obsługi analizatora w języku polskim; 12. dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; 13. ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu; 14. ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem; 15. Testy do identyfikacji i antybiogramów rozdzielnie: -z możliwością wykonania jedynie testu identyfikacji; -z możliwością wykonania jedynie lekooporności; -z możliwością wpisania manualnie gatunku drobnoustroju; -z możliwością tworzenia własnych antybiogramów i wprowadzania manualnego wyników; 16. Możliwość identyfikacji usp. drobnoustrojów; -bakterii Gram -ujemnych -bakterii Gram -dodatnich -bakterii beztlenowych; -bakterii z rodzaju Nisseria i Haemophilus; -drożdżaków; 17. Oznaczanie lekowrażliwości; - bakterii Gram -ujemnych z możliwością wyboru różnych konfiguracji antybiotyków; - bakterii Gram -dodatnich z możliwością wyboru różnych konfiguracji antybiotyków; 18. Testy identyfikacyjne i antybiogramowe pakowane oddzielnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do analizy moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - aparat fabrycznie nowy (rok produkcji 2011) ze znakiem CE i dokumentem potwierdzającym, z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem, klawiatura, mysz optyczna, UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora minimum 12 h, oraz z czytnikiem kodów kreskowych; - z automatycznym procesem analizy moczu z wydrukiem oraz oflagowaniem wyników; - z możliwością dopisania do wyniku mikroskopowego osadu moczu przy użyciu programu współpracującego z aparatem; - z kalibracją automatyczną z okresem ważności -minimum 1 miesiąca; - analizator będzie współpracował z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel. - rozbudowa o obsługę analityki ogólnej. Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca; - z metodyka wykonywania oznaczeń i instrukcja obsługi analizatora w języku polskim; -dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu; ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
- MECHANICZNE ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC ZA POMOCĄ PŁUGÓW, PIASKAREK I SOLAREK
- Modernizacja Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Pracowni Endoskopii - powtórka II
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych na każdą z 2 części
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Pracowni Mikrobiologii ZDL.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.