Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Lubawa: Odnowa elewacji na kościele parafialnym p.w. Wniebowzięcia NMP w Grabowie
Numer ogłoszenia: 430156 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Wniebowzięcia NMP w Grabowie , Grabowo 69, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 645 11 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko - Katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa elewacji na kościele parafialnym p.w. Wniebowzięcia NMP w Grabowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest odnowa elewacji na kościele parafialnym p.w. Wniebowzięcia NMP w Grabowie 1.2.Zakres zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowo - przygotowawcze, - usunięcie rys na ścianach wraz z wykonaniem wzmocnienia ścian w systemie /HELFIX/ lub równoznacznym, - przemurowanie spękań murów cegłą maszynową, - oczyszczenie powierzchni tynków wraz ze wstępną impregnacją, - uzupełnienie ubytków tynków, - malowanie tynków farbami elewacyjnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy w terminie do dnia 06.01.2010r. do godz. 8:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a)doświadczenie: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej dwie roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia - tzn. dwie roboty budowlane prowadzone pod nadzorem wojewódzkiego konserwatora zabytków w tym co najmniej jedna polegająca na odnowieniu elewacji, b)potencjał kadrowy: Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska: kierownik budowy - minimalne wymagania: osoba musi wykazać się, że kierowała robotami budowlanymi pod nadzorem wojewódzkiego konserwatora zabytków. wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, pracownicy fizyczni - minimalne wymagania: -minimum 15 osób c)potencjał techniczny - minimalne wymaganie: wykonawca musi posiadać do dyspozycji: rusztowania elewacyjne o powierzchni minimum 300m2 podnośnik hydrauliczny o wysięgu co najmniej 12 m 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a)muszą być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą ubezpieczenia na co najmniej 500.000,00 zł, b)osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres obroty na poziomie 1.000.000,00 zł rocznie c)posiadają wolne środki własne lub z kredytu w wysokości 500.000,00 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 1.2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6. Na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału wg. zasady /spełnia - nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca załączy do oferty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg. załącznika nr 3 do SIWZ 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)dowód wniesienia wadium, 1.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 2 do SIWZ, 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia tj. dwie roboty budowlane prowadzone pod nadzorem wojewódzkiego konserwatora zabytków w tym co najmniej jedna polegająca na odnowieniu elewacji z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Z ww. dokumentów powinien wynikać fakt prowadzenia robót pod nadzorem wojewódzkiego konserwatora zabytków. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pkt. 5.1.2. ppkt. b SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. załącznika nr 6 do SIWZ; 3)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2. ppkt.3, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 4)dokumenty stwierdzające, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, z określonym terminem ważności, a jeżeli uprawnienia były uzyskane po 14.02.1995r - zaświadczenia lub decyzje o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (rusztowania, podnośnik itp.) 6)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt. 6 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 1.3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: 1)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. 2)sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres 3 ostatnich lat obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 5.1.3 ppkt. b 3)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (np. promesa banku), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 5.1.3 ppkt. c 1.4.Ponadto Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową zawierający składniki cenotwórcze - stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu materiałów 1.5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. ppkt 1, 4 i 5 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, 2)zamiast dokumentu, o którym mowa pkt 6.1. ppkt 3 SIWZ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 1.6.W przypadku wykonawców występujących wspólnie: a)należy wskazać reprezentanta oraz załączyć do oferty dokument, z którego wynikać będzie upoważnienie do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie, b)dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1 SIWZ złoży każdy z wykonawców występujących wspólnie, c)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 6.1. ppkt. 2 złoży każdy z wykonawców występujących wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grabowo.przetargi.c0.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. Wniebowzięcia NMP w Grabowie
Grabowo 69
14-260 Lubawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 08:00, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. Wniebowzięcia NMP w Grabowie Grabowo 69 14-260 Lubawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LUBAWA
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.