Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Bielsko-Biała: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą: Przebudowa ulicy Sobieskiego na odcinku od ul. Międzyrzeckiej do ul. Klubowej w Bielsku - Białej.
Etap IB - odcinek od budynku Nr 191 do ul. Nad Potokiem
Numer ogłoszenia: 430194 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej , ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, faks 033 497 96 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą: Przebudowa ulicy Sobieskiego na odcinku od ul. Międzyrzeckiej do ul. Klubowej w Bielsku - Białej. Etap IB - odcinek od budynku Nr 191 do ul. Nad Potokiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą Przebudowa ulicy Sobieskiego na odcinku od ul. Międzyrzeckiej do ul. Klubowej w Bielsku - Białej.: Etap IB - odcinek od budynku nr 191 do ul. Nad Potokiem Zamówienie obejmuje w szczególności: - nadzorowanie robót Wykonawcy Kontraktu i zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz jakości wykonania zgodnie z Umową Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, zwaną dalej KONTRAKTEM i Dokumentacją Projektową na wszystkich robotach objętych inwestycją, w tym m.in.: - robotach drogowych, - robotach konstrukcyjno - budowlanych; - robotach kanalizacyjnych; - robotach energetycznych i oświetleniowych; - robotach innych (wg potrzeb); - prowadzenie działalności zespołu obmiarowo-rozliczeniowego; - prowadzenie stałej kontroli w zakresie technologii robót i użytych materiałów; - prowadzenie lub korzystanie z usług laboratorium, w przypadkach konieczności wyrywkowych weryfikacji badań kontrolnych, czy pomiarów Wykonawcy; - prowadzenie lub podzlecenie kontrolnej obsługi geodezyjnej weryfikującej także pomiary Wykonawcy; - weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych i przekazanie jej Zamawiającemu; - koordynacja ewentualnych robót w pasie drogowym z gestorami sieci, wykonującymi w tym czasie swoje roboty we własnym zakresie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 200 000 zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.1. a), b), spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających takie doświadczenie i kwalifikacje, a w szczególności: a) Inżyniera Rezydenta z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co najmniej dwóch zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę drogi lub ulicy wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości minimum 2 000 000 zł brutto każde; b) Inspektora nadzoru robót drogowych posiadającego doświadczenie przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych na co najmniej dwóch zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę drogi lub ulicy, o wartości minimum 1 000 000 zł brutto. c) Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych lub mostowych, posiadającego doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych lub mostowych na co najmniej dwóch zadaniach obejmujących wykonanie obiektów na palach wierconych . d) Inspektorów nadzoru robót branżowych, w tym: - kanalizacyjnych, - elektro - energetycznych, Dopuszcza się łączenie wyżej wymienionych funkcji w pozycji a i b. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.2. 2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził (zakończył) nadzór nad co najmniej 2 (dwoma) zadaniami o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych KONTRAKTEM Wykonawcy robót budowlanych, o wartości KONTRAKTU minimum 3 500 000 zł brutto każde. Przez zadanie o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych KONTRAKTEM Wykonawcy robót budowlanych rozumie się roboty obejmujące przebudowę lub budowę drogi lub ulicy wraz z przebudową lub budową urządzeń infrastruktury technicznej (w szczególności sieci: kanalizacja deszczowa i oświetlenie) wraz z budową lub przebudową murów oporowych.. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Doświadczenie Wykonawcy). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt. 1.2. 6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko- Biała. W wersji papierowej za opłatą 15 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko- Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający czyni starania o refinansowanie zamówienia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.