Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Grójec: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego - wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
Numer ogłoszenia: 430336 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Grójcu , ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 66 48 412, faks 48 66 48 413.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego - wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego - wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) posiadają oddział na terenie województwa mazowieckiego, celem właściwego sprawowania nadzoru nad osobami bezpośrednio wykonującymi usługę, f) zobowiążą się do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości własnym sprzętem do utrzymania czystości i środkami czystości tj. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin oraz tapicerki meblowej, urządzeniami do czyszczenia wykładzin podłogowych oraz środkami (o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto itp.) do czyszczenia mebli, płyny i preparaty do mycia i konserwacji, pasty, płyny do dezynfekcji wc, worki foliowe do odpadów, środki zapachowe, środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni: podłóg i mebli, ręczniki jednorazowego użytku, mydło w płynie, papier toaletowy, preparaty dezynfekcyjne do dezynfekcji dużych i małych powierzchni itp. g) zobowiążą się do zabezpieczenia toalet w środki czystości i higieny w miarę zużywania. h) zobowiążą się do usunięcia stwierdzonych przypadków nieutrzymania czystości w terminie 60 minut od chwili telefonicznego powiadomienia. i) na czas wykonywania usługi posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 PLN. j) zapewnią wykonywanie poleceń wydawanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego dotyczących właściwego utrzymania czystości i prawidłowego wykonywania prac porządkowych, przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości. k) przeprowadzą na koszt własny wizję lokalną w obiekcie Sądu Rejonowego w Grójcu, w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania; l) zapewnią wykonywanie przedmiotu zamówienia w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym w zakresie zawartym w Załączniku Nr 1 wymienionym w Rozdziale IV SIWZ, przekazywanym wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. m) Zobowiążą się do sporządzenia w terminie na 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu prac porządkowych niezbędnych do utrzymania czystości obiektów objętych przedmiotowym zamówieniem, sporządzony na podstawie Załącznika Nr 1 - Rozdział IV SIWZ, który musi uzyskać zatwierdzenie Odbiorcy. n) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia zaakceptują je bez zastrzeżeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, g) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 PLN , h) potwierdzenia przeprowadzenia wizji lokalnej, i) wypełnionego formularza ofertowego, j) zatwierdzonego wzoru umowy, k) wypełnionego formularza oświadczeń, l) dowodu wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grojec.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Grójcu, 05-600 Grójec ul. Sportowa 14, pok.223 II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Grójcu , 05-600 Grójec ul. Sportowa 14, pok.223 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.01.2010.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola nr 4 w Grójcu
- Dostawa odżywek i sprzętu do żywienia dojelitowego dla PZOL w Grojcu
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Grójeckiego
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa Grójec ( Pakiet nr II )"
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola nr 2 w Grójcu
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu w roku 2025
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.