Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Uście Gorlickie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 430338 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie , Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku, którego szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia i specyfikacja techniczna stanowiąca zał. nr 3 SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że a jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia). Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usciegorlickie.pl (w zakładce Ogłoszenia SIWZ)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Uście Gorlickie, 38-315 Uście Gorlickie 80, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena za SIWZ 10,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Uście Gorlickie, 38-315 Uście Gorlickie 80, parter budynku, pokój Nr 3 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Banica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Banica - Izby dł. 3,8km; - Banica - Łąki obok Sądelskiego dł. 2,5km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Brunary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Brunary - Jaszkowa dł. 1,3km; - Brunary Niżne w k. Tabisia dł. 0,8km (okresowo); - Brunary Niżne w k. Kożucha dł. 1,35km (okresowo); - Brunary Niżne w k. Tomery dł. 0,2km (okresowo); - Brunary Niżne w k. Lichonia dł. 0,2km (okresowo); - Brunary Wyżne w k. Durlaka, Gałyźniaka dł. 0,9km (okresowo); - Parkingi w miejscowości Brunary (kościół, zespół szkół, dom wiejski, OSP)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Śnietnica, Hańczowa, Ropki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Śnietnica - droga w k. cerkwi dł. 0,3km; - Śniectnica - droga w k. kościoła dł. 0,20km; - Śnietnica - cmentarz dł. 0,1km /okresowo/; - Hańczowa - Ropki /odcinek Moklak - Ulatowski/ dł. 4,75km; - Ropki - Bieliczna /Kudak - Andruszkiewicz/ dł. 0,5km; - Ropki /zbiornik - Cywiński/ dł. 0,5km /okresowo/; - Hańczowa - Skwirtne dł. 3,65km w tym stale 0,9km, okresowo 2,75km; - Hańczowa za rzeką w k. Trzepaka, Romana, Gumuli dł. 2,6km; - Hańczowa w k. Obrzuta, Kuruca dł. 0,2km; - Hańczowa w k. Nogawki, Fecicy dł. 0,2km; - Parkingi w miejscowości Hańczowa (kościół, cerkiew, szkoła podstawowa)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kunkowa (Leszczyny), Nowica (Przysłup), Gładyszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Kunkowa k. Zalew Klimkówka dł. 0,9km; - Kunkowa k. Leszczyny dł. 1,0km; - Nowica (Przysłup) w k. Bielanki dł. 10km; - Gładyszów w k. Krzywej dł. 4,5km w tym stale 3,0km, okresowo 1,5km; - Gadyszów - Bieniówka, Leśniczówka dł. 1,2km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zdynia, Smerekowiec, Regietów, Kwiatoń, Uście Gorlickie (Oderne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Smerekowiec - Zdynia przez Ług dł. 3,6km; - Regietów Niżny - Regietów Wyżny dł. 1,8km; - Kwiatoń obok kościoła dł. 0,5km; - Uście Gorlickie - Przysiółek Oderne stale (Skrypak, Sztaba, Barcz) dł. 1,7km i okresowo (Krok, Gurba) dł. 0,4km; - Uście Gorlickie - Os. Bielańskie dł. 1,5km (okresowo) - Uście Gorlickie drogi osiedlowe dł. 3,5km, - Parkingi w miejscowościach: Zdynia (obok cerkwi), Smerekowiec (obok kościoła), Oderne (obok kościoła), Uście Gorlickie (szkoła podstawowa, gimnazjum, urząd gminy, plac targowy, sklepy, ośrodek zdrowia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wysowa-Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROGI: - droga Wysowa - Pensjonaty Nr K 270921dł. 600m (Markowicz, Sulicz); - droga Wysowa - Obwodnica obok Sanatoriów Nr K 270917 dł. 2300m; - droga Wysowa - Dolina Łopacińskie Nr K270919 dł. 1150m; - droga Hańczowa -Ropki - Wysowa-Zdrój Nr K270909 odcinek Wysowa - Huta Wysowska dł. 2820m ( Nocek, Ksenicz) + parking obok kościoła +okresowo do Ropek dł.800m droga Wysowa - Straż Graniczna Nr K270920 dł. 830m (budynek byłej Straży Granicznej, Tylek, Chrzanowska, Żyła, Śliwa); - droga Wysowa Obwodnica obok sklepów Nr K270918 dł.500m + parking; DROGI DOJAZDOWE, OSIEDLOWE: w kierunku P. Kuziów dł. 250m, w kierunku P. Herliczka dł. 370m, w kierunku cmentarza dł. 300m, obok P. Leśniak dł.100m, w kierunku Góry Jawor dł.300m (P. Kuncik), w kierunku P. Cichoń W. dł.130m, do parku od strony remizy OSP dł.250m, za Romanem dł.150m, w kierunku P. Zięby dł.70m, w kierunku pensjonatu Kinga dł. 300m, w kierunku pensjonatu Emilia dł.130m, w kierunku P. Cichoń Jan dł. 60m, w kierunku garaży dł.100m, w kierunku P. Wrony dł.200m, do szkoły dł. 60m + parking, w kierunku P. Tumidajska dł. 170m, w kierunku P. Zygarowicz dł. 200m, w kierunku Leśniczówka , P. Hadam dł. 80m, do oczyszczalni dł.200m, w kierunku P. Stachowiak 70m, obok P. Bartko 100m, w kierunku P. Okarma P. dł. 500m, w kierunku P. Wąś , Kabaj dł.520m, do pensjonatu Gaj, Cukrownik dł.400m + parking obok rozlewni wód, w kierunku Durniak Piotr dł.100m, w kierunku P. Van Doren dł. 170m okresowo; CHODNIKI: - chodnik przy drodze powiatowej Ropa - Wysowa - Granica Państwa dł. 1650m - Chodniki przy drogach gminnych i osiedlowych: przy drodze gminnej Wysowa- Obwodnica Sanatoria dł. 2350m, przy drodze gminnej Wysowa -Dolina Łopacińskiego dł.1150m, przy drodze gminnej Hańczowa - Ropki - Wysowa - Zdrój dł. 470m, przy drodze gminnej Wysowa - Obwodnica Sklepy dł.500m, przy drodze osiedlowej w kierunku parku rozlewnia wód 460m, przy drodz osiedlowej w kierunku parku od strony OSP dł.500m, chodniki na terenie Parku Zdrojowego dł. wg późniejszego ustalenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI UŚCIE GORLICKIE
więcej: przetargi UŚCIE GORLICKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.