eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i instalacja wyparki laboratoryjnej próżniowej obrotowej, wagosuszarki halogenowej oraz wagi analitycznej z zestawem do oznaczania gęstości materiałów stałych dla Ośrodka Badawczego w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Warszawa: Dostawa i instalacja wyparki laboratoryjnej próżniowej obrotowej, wagosuszarki halogenowej oraz wagi analitycznej z zestawem do oznaczania gęstości materiałów stałych dla Ośrodka Badawczego w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN
Numer ogłoszenia: 430370 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja wyparki laboratoryjnej próżniowej obrotowej, wagosuszarki halogenowej oraz wagi analitycznej z zestawem do oznaczania gęstości materiałów stałych dla Ośrodka Badawczego w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja nieużywanych uprzednio, nie regenerowanych uprzednio, fabrycznie nowych urządzeń laboratoryjnych dla Ośrodka Badawczego w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk zgodnie z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I - Wyparka laboratoryjna próżniowa obrotowa - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterowanej cyfrowo wyparki laboratoryjnej próżniowej obrotowej spełniającej poniższe wymagania: Specyfikacja poszczególnych elementów zestawu: 1. Łaźnia wodno-olejowa do temperatury 180°C, moc grzania nie mniej niż 1300W; 2. Komplet szklanego oprzyrządowania z pionową chłodnicą , o powierzchni nie mniej niż 1200 cm2 i butelką Woolfa; 3. Elektryczne opuszczanie kolby do 140 mm; 4. Objętość kolb odparowującej i odbierającej 1 l; 5. Głowica z możliwością obrotu o 45°; 6. Zakres obrotów 20- 270 rpm ustawiany cyfrowo. Wymiary wyparki: nie większa niż: szer. 680 mm, wysokość 410 mm, głębokość 990 mm i nie mniejsza niż: szer. 600 mm, wysokość 400 mm, głębokość 900. Wymagane funkcje: 1. funkcja automatycznego podnoszenia kolby po zakończeniu destylacji; 2. funkcja ustawiania czasu pracy oraz czasu i kierunków obrotu (lewo/prawo); 3. panel sterujący poza zasięgiem oparów z łaźni; 4. możliwość sterowania przez PC - złącze RS 232. Pozostałe warunki: 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. 2. Sprzęt musi być kompletny (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi itp.) wg specyfikacji podanej przez producenta. 3. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim i angielskim wraz z dostawą sprzętu. 4. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej zgodnej z wymogami SIWZ. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: a) długość okresu gwarancji winna wynosić 36 miesięcy od daty instalacji sprzętu, b) czas reakcji serwisu na zgłoszenie naprawy - do 48 godzin (w dni robocze), c) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy; czas naprawy do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia, d) w przypadku trzech napraw tego samego modułu w okresie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy; liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania siły wyższej, e) czas naprawy gwarancyjnej przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy. 5. Dostawca będzie zobowiązany do instalacji oraz uruchomienia sprzętu w Ośrodku Badawczym ING PAN w Krakowie w ramach ceny oferty. 6. Przeszkolenie pracowników zamawiającego przez dostawcę w zakresie obsługi sprzętu odbędzie się w ramach ceny oferty. 7. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz pełny dostęp do elementów eksploatacyjnych i części zamiennych. 9. Koszty transportu, ubezpieczenia sprzętu w ramach ceny oferty. 10. Miejsce dostawy: Ośrodek Badawczy w Krakowie ING PAN, Senacka 1, 31-002 Kraków. 11. Do czasu zakończenia instalacji wszelką odpowiedzialność za urządzenie ponosi Wykonawca. 12. Termin dostawy - do 4 tygodni od zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia, znajdującego się w Ośrodku Badawczym w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN, ul. Senacka 1, 31-002 Kraków, zwanym dalej miejscem przeznaczenia. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzony pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy informacji na temat stwierdzonych wad jakościowych dostarczonego urządzenia w okresie do 2 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie do 10 dni roboczych. CZĘŚĆ II - Wagosuszarka halogenowa - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagosuszarki halogenowej. Urządzenie musi charakteryzować się możliwością pomiaru masy próbek skalnych w funkcji temperatury wygrzewania. Wymagane parametry wagosuszarki: 1. Maksymalna temperatura suszenia: nie mniej niż 220°C. 2. Możliwość grzania ze stałą prędkością 5°C/min, 10°C/min, 20°C/min oraz grzania izotermicznego. 3. Czas utrzymania maksymalnej temperatury suszenia: nie mniej niż 30 minut; 4. Dokładność odczytu (podziałki): 0,1 mg lub lepsza. 5. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 2 g: nie więcej niż 0,05%. Wykonawca dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. 6. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 10 g: nie więcej niż 0,02%. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. 7.Zmiana masy odpornego termicznie wzorca o masie 2-10 g w zakresie 40-200°C: nie większa niż 0,1 %. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. 8. Możliwość efektywnego i dokładnego pomiaru próbek o zakresie masy nie mniejszym niż 0,5 - 100 g. 9. Automatyczne tarowanie i kalibracja wewnętrzna. 10. Możliwość podłączenia do komputera (wraz z portem i programem do zbierania danych) lub posiadanie własnego interfejsu graficznego wagosuszarki. Konieczna możliwość wizualizacji wyników odczytywanych w czasie rzeczywistym. 11. Możliwość zaprogramowania trybów grzania typu step-ramp: suszenie do coraz wyższych temperatur o zadanej prędkości grzania, do zadanej temperatury, oraz pomiar masy próbki w zadanym momencie grzania. Przykład programu grzewczego: Krok 1: Grzanie od temperatury pokojowej do temperatury 110°C z prędkością 10°C/min, utrzymanie temperatury 110°C przez 5 minut, pomiar masy; Krok 2: Grzanie od temperatury 110°C do temperatury 220°C z prędkością 10°C/min, utrzymanie temperatury 220°C przez 20 minut, pomiar masy. 12. Pamięć aparatu pozwalająca na zaprogramowanie i szybkie użycie niemniej niż 20 różnych programów suszenia. Dodatkowo urządzenie ma być wyposażone we wzorzec masy F 1 o wadze 50 g wykonany z nierdzewnej stali do kalibracji. Ponadto wraz z urządzeniem Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w postaci jednorazowych tacek analitycznych z aluminium w ilości 5 x 80 szt. Pozostałe warunki: 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. 2. Sprzęt musi być kompletny zgodnie ze specyfikacją podana przez producenta. 3. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim i angielskim wraz z dostawą sprzętu. 4. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej zgodnej z wymogami SIWZ. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: a) długość okresu gwarancji winna wynosić nie mniej niż 24 miesiące od daty instalacji sprzętu, b) czas reakcji serwisu gwarancyjnego na zgłoszenie naprawy - do 48 godzin od dnia zgłoszenia (w dni robocze), c) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy; czas naprawy do 14 dni roboczych, d) w przypadku trzech napraw tego samego elementu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy; liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania siły wyższej, e) czas naprawy gwarancyjnej przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy. 6. Dostawca będzie zobowiązany do instalacji oraz uruchomienia i kalibracji sprzętu w Ośrodku Badawczym ING PAN w Krakowie w ramach ceny oferty. 7. Przeszkolenie pracowników zamawiającego przez dostawcę w zakresie obsługi sprzętu odbędzie się w ramach ceny oferty. 8. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz pełny dostęp do elementów eksploatacyjnych i części zamiennych. 9. Koszty transportu, ubezpieczenia sprzętu w ramach ceny oferty. 10. Miejsce dostawy: Ośrodek Badawczy w Krakowie ING PAN, Senacka 1, 31-002 Kraków. 11. Do czasu zakończenia instalacji wszelką odpowiedzialność za urządzenie ponosi Wykonawca. 12. Termin dostawy - do 4 tygodni od zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia, znajdującego się w Ośrodku Badawczym w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN, ul. Senacka 1, 31-002 Kraków, zwanym dalej miejscem przeznaczenia. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzony pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy informacji na temat stwierdzonych wad jakościowych dostarczonego urządzenia w okresie do 2 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie do 10 dni roboczych. CZĘŚĆ III - Waga analityczna wraz z zestawem do oznaczenia gęstości materiałów stałych - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi analitycznej wraz z zestawem służącym do oznaczania gęstości próbek stałych (skał i minerałów) metodą wyporu hydrostatycznego. Dostarczony zestaw musi składać się z wagi analitycznej z monolitycznym układem ważącym oraz kompatybilnej przystawki do oznaczania gęstości ciał stałych. Wymagane parametry wagi: 1. Maksymalna mierzona masa: nie mniej niż 200g; 2. Dokładność odczytu: nie więcej niż 0,1 mg; 3. Czas pomiaru (stabilizacji): nie więcej niż 2 sekundy; 4. Automatyczne tarowanie i kalibracja wewnętrzna. Automatyczna kalibracja/korekta w przypadku zmiany temperatury. Automatyczna korekta dryftu (upływu czasu); 5. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 2 g: nie więcej niż 0,1%. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru; 6. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 10 g: nie więcej niż 0,02%. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. Zestaw do oznaczania gęstości materiałów stałych o parametrach: 1. Możliwość pomiaru próbek stałych o masie w zakresie nie mniejszym niż 1-20 g (dla średniej gęstości materiału 2,5 g/cm3); 2. Powtarzalność pomiaru gęstości dla wzorca o masie 1-10 g i gęstości 2-3 g/cm3: 0,1%. Wykonawca dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z zestawem dostarczył materiały eksploatacyjne dla pomiaru nie mniej niż 500 próbek. Pozostałe warunki: 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. 2. Sprzęt musi być kompletny zgodnie ze specyfikacją podana przez producenta. 3. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim i angielskim wraz z dostawą sprzętu. 4. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej zgodnej z wymogami SIWZ. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: a) długość okresu gwarancji winna wynosić nie mniej niż 24 miesiące od daty instalacji sprzętu, b) czas reakcji serwisu gwarancyjnego na zgłoszenie naprawy - do 48 godzin (w dni robocze), c) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy; czas naprawy do 14 dni roboczych, d) w przypadku trzech napraw tego samego elementu w okresie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy; liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania siły wyższej, e) czas naprawy gwarancyjnej przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy. 6. Dostawca będzie zobowiązany do instalacji oraz uruchomienia i kalibracji sprzętu w Ośrodku Badawczym ING PAN w Krakowie w ramach ceny oferty. 7. Przeszkolenie pracowników zamawiającego przez dostawcę w zakresie obsługi sprzętu odbędzie się w ramach ceny oferty. 8. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz pełny dostęp do elementów eksploatacyjnych i części zamiennych. 9. Koszty transportu, ubezpieczenia sprzętu w ramach ceny oferty. 10. Miejsce dostawy: Ośrodek Badawczy w Krakowie ING PAN, Senacka 1, 31-002 Kraków. 11. Do czasu zakończenia instalacji wszelką odpowiedzialność za urządzenie ponosi Wykonawca. 12. Termin dostawy - do 4 tygodni od zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia, znajdującego się w Ośrodku Badawczym w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN, ul. Senacka 1, 31-002 Kraków, zwanym dalej miejscem przeznaczenia. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzony pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy informacji na temat stwierdzonych wad jakościowych dostarczonego urządzenia w okresie do 2 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie do 10 dni roboczych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.62.00-2, 38.40.00.00-9, 38.31.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia zapewniającego należyte wykonanie zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla Części I - dwóch dostaw wyparki laboratoryjnej rotacyjnej próżniowej o łącznej wartości 16 000-22 000 tys. zł brutto, b) dla Części II - dwóch dostaw wagosuszarki halogenowej o łącznej wartości 54 000-60 000 zł brutto, c) dla Części III - dwóch dostaw wagi analitycznej z zestawem do oznaczania gęstości materiałów stałych lub dwóch dostaw wagi analitycznej o łącznej wartości 18 000-26 000 zł brutto na druku stanowiącym Załącznik Nr 5. Wykazywane zamówienia powinny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dokumenty te zatwierdzone być muszą przez osoby uprawnione do reprezentacji; UWAGA: wymagane dokumenty zawierać muszą informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty: 1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich Wykonawców. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (dot. oferty składanej przez dwóch lub więcej Wykonawców), 4. Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, które Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, ze wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 5. W odniesieniu do Zestawu do oznaczania gęstości materiałów stałych opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie powtarzalności pomiaru gęstości dla wzorca o masie 1-10 g i gęstości 2-3 g/cm3: 0,1%. 6. W odniesieniu do wagi analitycznej opis i wynik eksperymentu potwierdzającego: osiągnięcie powtarzalności pomiaru masy dla wzorca 2 g: nie więcej niż 0,1%, osiągnięcie powtarzalności pomiaru masy dla wzorca 10 g: nie więcej niż 0,02%. 7. W odniesieniu do wagosuszarki opis i wynik eksperymentu potwierdzającego: a) osiągnięcie powtarzalności pomiaru masy dla wzorca 2 g: nie więcej niż 0,05%. b) osiągnięcie powtarzalności pomiaru masy dla wzorca 10 g: nie więcej niż 0,02%. c) osiągnięcie zmiany masy odpornego termicznie wzorca o masie 2-10 g w zakresie 40-200°C: nie większa niż 0,1 %. 8. Parafowany wzór umowy dostawy - Załącznik Nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego, 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 4) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony umowy, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ul. Twarda 51/55 00 - 818 Warszawa pok. 258.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ul. Twarda 51/55 00 - 818 Warszawa pok. 258.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Wyparka laboratoryjna próżniowa obrotowa - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Wyparka laboratoryjna próżniowa obrotowa - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterowanej cyfrowo wyparki laboratoryjnej próżniowej obrotowej spełniającej poniższe wymagania: Specyfikacja poszczególnych elementów zestawu: 1. Łaźnia wodno-olejowa do temperatury 180°C, moc grzania nie mniej niż 1300W; 2. Komplet szklanego oprzyrządowania z pionową chłodnicą , o powierzchni nie mniej niż 1200 cm2 i butelką Woolfa; 3. Elektryczne opuszczanie kolby do 140 mm; 4. Objętość kolb odparowującej i odbierającej 1 l; 5. Głowica z możliwością obrotu o 45°; 6. Zakres obrotów 20- 270 rpm ustawiany cyfrowo. Wymiary wyparki: nie większa niż: szer. 680 mm, wysokość 410 mm, głębokość 990 mm i nie mniejsza niż: szer. 600 mm, wysokość 400 mm, głębokość 900. Wymagane funkcje: 1. funkcja automatycznego podnoszenia kolby po zakończeniu destylacji; 2. funkcja ustawiania czasu pracy oraz czasu i kierunków obrotu (lewo/prawo); 3. panel sterujący poza zasięgiem oparów z łaźni; 4. możliwość sterowania przez PC - złącze RS 232. Pozostałe warunki: 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. 2. Sprzęt musi być kompletny (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi itp.) wg specyfikacji podanej przez producenta. 3. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim i angielskim wraz z dostawą sprzętu. 4. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej zgodnej z wymogami SIWZ. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: a) długość okresu gwarancji winna wynosić 36 miesięcy od daty instalacji sprzętu, b) czas reakcji serwisu na zgłoszenie naprawy - do 48 godzin (w dni robocze), c) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy; czas naprawy do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia, d) w przypadku trzech napraw tego samego modułu w okresie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy; liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania siły wyższej, e) czas naprawy gwarancyjnej przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy. 5. Dostawca będzie zobowiązany do instalacji oraz uruchomienia sprzętu w Ośrodku Badawczym ING PAN w Krakowie w ramach ceny oferty. 6. Przeszkolenie pracowników zamawiającego przez dostawcę w zakresie obsługi sprzętu odbędzie się w ramach ceny oferty. 7. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz pełny dostęp do elementów eksploatacyjnych i części zamiennych. 9. Koszty transportu, ubezpieczenia sprzętu w ramach ceny oferty. 10. Miejsce dostawy: Ośrodek Badawczy w Krakowie ING PAN, Senacka 1, 31-002 Kraków. 11. Do czasu zakończenia instalacji wszelką odpowiedzialność za urządzenie ponosi Wykonawca. 12. Termin dostawy - do 4 tygodni od zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia, znajdującego się w Ośrodku Badawczym w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN, ul. Senacka 1, 31-002 Kraków, zwanym dalej miejscem przeznaczenia. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzony pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy informacji na temat stwierdzonych wad jakościowych dostarczonego urządzenia w okresie do 2 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie do 10 dni roboczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.62.00-2, 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Wagosuszarka halogenowa - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - Wagosuszarka halogenowa - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagosuszarki halogenowej. Urządzenie musi charakteryzować się możliwością pomiaru masy próbek skalnych w funkcji temperatury wygrzewania. Wymagane parametry wagosuszarki: 1. Maksymalna temperatura suszenia: nie mniej niż 220°C. 2. Możliwość grzania ze stałą prędkością 5°C/min, 10°C/min, 20°C/min oraz grzania izotermicznego. 3. Czas utrzymania maksymalnej temperatury suszenia: nie mniej niż 30 minut; 4. Dokładność odczytu (podziałki): 0,1 mg lub lepsza. 5. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 2 g: nie więcej niż 0,05%. Wykonawca dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. 6. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 10 g: nie więcej niż 0,02%. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. 7. Zmiana masy odpornego termicznie wzorca o masie 2-10 g w zakresie 40-200°C: nie większa niż 0,1 %. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. 8. Możliwość efektywnego i dokładnego pomiaru próbek o zakresie masy nie mniejszym niż 0,5 - 100 g. 9. Automatyczne tarowanie i kalibracja wewnętrzna. 10. Możliwość podłączenia do komputera (wraz z portem i programem do zbierania danych) lub posiadanie własnego interfejsu graficznego wagosuszarki. Konieczna możliwość wizualizacji wyników odczytywanych w czasie rzeczywistym. 11. Możliwość zaprogramowania trybów grzania typu step-ramp: suszenie do coraz wyższych temperatur o zadanej prędkości grzania, do zadanej temperatury, oraz pomiar masy próbki w zadanym momencie grzania. Przykład programu grzewczego: Krok 1: Grzanie od temperatury pokojowej do temperatury 110°C z prędkością 10°C/min, utrzymanie temperatury 110°C przez 5 minut, pomiar masy; Krok 2: Grzanie od temperatury 110°C do temperatury 220°C z prędkością 10°C/min, utrzymanie temperatury 220°C przez 20 minut, pomiar masy. 12. Pamięć aparatu pozwalająca na zaprogramowanie i szybkie użycie niemniej niż 20 różnych programów suszenia. Dodatkowo urządzenie ma być wyposażone we wzorzec masy F 1 o wadze 50 g wykonany z nierdzewnej stali do kalibracji. Ponadto wraz z urządzeniem Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w postaci jednorazowych tacek analitycznych z aluminium w ilości 5 x 80 szt. Pozostałe warunki: 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. 2. Sprzęt musi być kompletny zgodnie ze specyfikacją podana przez producenta. 3. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim i angielskim wraz z dostawą sprzętu. 4. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej zgodnej z wymogami SIWZ. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: a) długość okresu gwarancji winna wynosić nie mniej niż 24 miesiące od daty instalacji sprzętu, b) czas reakcji serwisu gwarancyjnego na zgłoszenie naprawy - do 48 godzin od dnia zgłoszenia (w dni robocze), c) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy; czas naprawy do 14 dni roboczych, d) w przypadku trzech napraw tego samego elementu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy; liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania siły wyższej, e) czas naprawy gwarancyjnej przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy. 6. Dostawca będzie zobowiązany do instalacji oraz uruchomienia i kalibracji sprzętu w Ośrodku Badawczym ING PAN w Krakowie w ramach ceny oferty. 7. Przeszkolenie pracowników zamawiającego przez dostawcę w zakresie obsługi sprzętu odbędzie się w ramach ceny oferty. 8. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz pełny dostęp do elementów eksploatacyjnych i części zamiennych. 9. Koszty transportu, ubezpieczenia sprzętu w ramach ceny oferty. 10. Miejsce dostawy: Ośrodek Badawczy w Krakowie ING PAN, Senacka 1, 31-002 Kraków. 11. Do czasu zakończenia instalacji wszelką odpowiedzialność za urządzenie ponosi Wykonawca. 12. Termin dostawy - do 4 tygodni od zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia, znajdującego się w Ośrodku Badawczym w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN, ul. Senacka 1, 31-002 Kraków, zwanym dalej miejscem przeznaczenia. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzony pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy informacji na temat stwierdzonych wad jakościowych dostarczonego urządzenia w okresie do 2 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie do 10 dni roboczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Waga analityczna wraz z zestawem do oznaczenia gęstości materiałów stałych - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - Waga analityczna wraz z zestawem do oznaczenia gęstości materiałów stałych - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi analitycznej wraz z zestawem służącym do oznaczania gęstości próbek stałych (skał i minerałów) metodą wyporu hydrostatycznego. Dostarczony zestaw musi składać się z wagi analitycznej z monolitycznym układem ważącym oraz kompatybilnej przystawki do oznaczania gęstości ciał stałych. Wymagane parametry wagi: 1. Maksymalna mierzona masa: nie mniej niż 200g; 2. Dokładność odczytu: nie więcej niż 0,1 mg; 3. Czas pomiaru (stabilizacji): nie więcej niż 2 sekundy; 4. Automatyczne tarowanie i kalibracja wewnętrzna. Automatyczna kalibracja/korekta w przypadku zmiany temperatury. Automatyczna korekta dryftu (upływu czasu); 5. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 2 g: nie więcej niż 0,1%. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru; 6. Powtarzalność pomiaru masy dla wzorca 10 g: nie więcej niż 0,02%. Oferent dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. Zestaw do oznaczania gęstości materiałów stałych o parametrach: 1. Możliwość pomiaru próbek stałych o masie w zakresie nie mniejszym niż 1-20 g (dla średniej gęstości materiału 2,5 g/cm3); 2.Powtarzalność pomiaru gęstości dla wzorca o masie 1-10 g i gęstości 2-3 g/cm3: 0,1%. Wykonawca dostarczy opis i wynik eksperymentu potwierdzającego osiągnięcie tego parametru. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z zestawem dostarczył materiały eksploatacyjne dla pomiaru nie mniej niż 500 próbek. Pozostałe warunki: 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. 2. Sprzęt musi być kompletny zgodnie ze specyfikacją podana przez producenta. 3. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim i angielskim wraz z dostawą sprzętu. 4. Dostawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej zgodnej z wymogami SIWZ. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: a) długość okresu gwarancji winna wynosić nie mniej niż 24 miesiące od daty instalacji sprzętu, b) czas reakcji serwisu gwarancyjnego na zgłoszenie naprawy - do 48 godzin (w dni robocze), c) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy; czas naprawy do 14 dni roboczych, d) w przypadku trzech napraw tego samego elementu w okresie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy; liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania siły wyższej, e) czas naprawy gwarancyjnej przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy. 6. Dostawca będzie zobowiązany do instalacji oraz uruchomienia i kalibracji sprzętu w Ośrodku Badawczym ING PAN w Krakowie w ramach ceny oferty. 7. Przeszkolenie pracowników zamawiającego przez dostawcę w zakresie obsługi sprzętu odbędzie się w ramach ceny oferty. 8. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz pełny dostęp do elementów eksploatacyjnych i części zamiennych. 9. Koszty transportu, ubezpieczenia sprzętu w ramach ceny oferty. 10. Miejsce dostawy: Ośrodek Badawczy w Krakowie ING PAN, Senacka 1, 31-002 Kraków. 11. Do czasu zakończenia instalacji wszelką odpowiedzialność za urządzenie ponosi Wykonawca. 12. Termin dostawy - do 4 tygodni od zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia, znajdującego się w Ośrodku Badawczym w Krakowie Instytutu Nauk Geologicznych PAN, ul. Senacka 1, 31-002 Kraków, zwanym dalej miejscem przeznaczenia. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzony pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy informacji na temat stwierdzonych wad jakościowych dostarczonego urządzenia w okresie do 2 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie do 10 dni roboczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.