Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-02
Lublin: Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy.
Numer ogłoszenia: 430396 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Energetycznych , ul. Długa 6, 20-346 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443314, faks 081 7442422.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy. Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ NR 1 -Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe na kierunku informatycznym -Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym -Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany CZĘŚĆ NR 2 -Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe na kierunku informatycznym -Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym -Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany CZĘŚĆ NR 3 -Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe na kierunku informatycznym -Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym -Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1.1-1.3 odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę 2) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ lub w oparciu o wzór formularza (należy złożyć odrębny wykaz na poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a.) w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego. b.) zmiany stawki podatku VAT. c.) innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. d.) w przypadku zmiany Prowadzącego zajęcia. Musi on jednak posiadać takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoba wskazana w ofercie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 3. 3. Aneksu do umowy nie sporządza się w następujących przypadkach: a) zmiana adresu korespondencyjnego lub zmiana rachunku bankowego stron, W razie wystąpienia powyższych przypadków stosowne postanowienia umowy ulegają zmianie automatycznie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsen.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, biuro projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Realizacja Programu Profilaktyczno-Wychowawczego Epsilon rekomendowanego przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.