eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Lublin: Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy.
Numer ogłoszenia: 430396 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Energetycznych , ul. Długa 6, 20-346 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443314, faks 081 7442422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy. Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ NR 1 -Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe na kierunku informatycznym -Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym -Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany CZĘŚĆ NR 2 -Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe na kierunku informatycznym -Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym -Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany CZĘŚĆ NR 3 -Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe na kierunku informatycznym -Posiadają minimum 2 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym -Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1.1-1.3 odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę 2) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ lub w oparciu o wzór formularza (należy złożyć odrębny wykaz na poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.) w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego. b.) zmiany stawki podatku VAT. c.) innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. d.) w przypadku zmiany Prowadzącego zajęcia. Musi on jednak posiadać takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoba wskazana w ofercie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 3. 3. Aneksu do umowy nie sporządza się w następujących przypadkach: a) zmiana adresu korespondencyjnego lub zmiana rachunku bankowego stron, W razie wystąpienia powyższych przypadków stosowne postanowienia umowy ulegają zmianie automatycznie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsen.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, biuro projektu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.