Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Częstochowa: DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA CENTRALNEJ STERYLIZACJI
Numer ogłoszenia: 430420 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA CENTRALNEJ STERYLIZACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych dla Centralnej Sterylizacji w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie opisanych w 5. pakietach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - treść oświadczenia stanowi Załącznika Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nawy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2)aktualnego (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) W zakresie produktów będących wyrobami medycznymi do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Deklaracja zgodności CE, Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania o ile jest wymagane. 2) Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3) Katalogu, prospektu lub ulotki w języku polskim, w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem), 4) Katalogu (prospektu), opisu zawierającego dokładne opisy zaoferowanego przedmiotu w języku polskim, z zaznaczeniem którego Pakietu i pozycji opisy dotyczą (jeżeli katalog (prospekt) lub opis jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), 5) wypełnionych arkuszy asortymentowo-cenowych (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 5. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Zasady wypełniania Załącznika Nr 3 do SIWZ (arkusz asortymentowo-cenowy): 1) arkusz należy wypełnić dokładnie i bezbłędnie zgodnie z tytułami kolumn, 2) w pozycji: opis oferowanego asortymentu należy wpisać opis asortymentu oferowanego przez Wykonawcę zgodnie z tytułem kolumny, 3) każda poprawka wymaga przekreślenia tekstu nieprawidłowego (tak, aby był widoczny tekst przekreślony) oraz wpisania treści poprawnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego
42-200 Częstochowa, ul. PCK 1
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1 (Pawilon A- I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WSKAŹNIKI DO KONTROLI STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TESTY DO KONTROLI DEZYNFEKCJI I MYCIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TOREBKI POSTERYLIZACYJNE SAMOZAMYKAJĄCE-PRZECIWKURZOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY DO SYSTEMU STERYLIZACJI PLAZMOWEJ STERRAD 100S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług w zakresie budowy, wdrożenia wraz z cykliczną obsługą modelu controllingu, z udostępnieniem narzędzia analitycznego
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- "Dostawa materiałów i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii w podziale na 8 części na podstawie umów ramowych"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.