eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości, kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie oraz coachingu dla osób niepełnosprawnych z terenu gmin:Damnica, Dębnica Kaszubska,Smołdzino,Główczyce,Kępice,Potęgowo-uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Słupsk: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości, kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie oraz coachingu dla osób niepełnosprawnych z terenu gmin:Damnica, Dębnica Kaszubska,Smołdzino,Główczyce,Kępice,Potęgowo-uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 430618 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8414311, faks 59 841 0196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości, kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie oraz coachingu dla osób niepełnosprawnych z terenu gmin:Damnica, Dębnica Kaszubska,Smołdzino,Główczyce,Kępice,Potęgowo-uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie zrealizowane w trzech częściach: Część I - Szkolenie z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości 1. Celem szkolenia jest nabycie przez 16 uczestników/uczestniczek projektu umiejętności sprzedaży wykonywanych przez nich artykułów rękodzielniczych (wyroby z wikliny, ceramiki oraz biżuteria) poprzez zapoznanie ich z najbardziej efektywnymi i adekwatnymi do ich możliwości technikami sprzedaży oraz zachęcenie ich do podjęcia własnej inicjatywy mającej przyczynić się do podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia. Ponadto uczestnicy projektu zostaną zapoznani z elementami przedsiębiorczości w celu nabycia wiedzy z zakresu prowadzenia własnego biznesu, nawiązywania kontaktów z klientami, kontrahentami i dostawcami. Powyższe szkolenie dodatkowo wpłynie na wykreowanie wśród uczestników projektu zaradności, pomysłowości, optymizmu i odpowiedzialności za swoje działania. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 16 osób w łącznej ilości 28 godzin dydaktycznych (7 dni po 4 godziny dydaktyczne). Zajęcia szkoleniowe prowadzone z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. Co najmniej 90% zajęć szkoleniowych prowadzonych za pomocą aktywnych metod pracy z grupą tj. dyskusja, case study, pokazywanie dobrych praktyk itp. 3. Termin realizacji szkolenia- do 31 stycznia 2013r., przy czym zajęcia szkoleniowe rozpoczną się nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. oraz odbywać się będą tylko i wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 10.00 a 14.00 (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą przed terminem podpisania umowy - pkt XX SIWZ). 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (zapewnienie sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wymagania w stosunku do Sali szkoleniowej: 1) na czas trwania szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (28 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w co najmniej 16 stanowisk do samodzielnej pracy z komputerem, 16 zestawów działających komputerów lub notebooków, z których korzystać będzie 16 uczestników projektu jednocześnie; 2) na czas trwania szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (28 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w sprawny rzutnik multimedialny z ekranem, za pomocą którego wyświetlane będą wizualizacje przez osobę wykonującą zamówienie; 3) na czas trwania szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (28 godzin dydaktycznych) należy zapewnić dostęp do Internetu w 16 użytkowanych komputerach lub notebookach (dostęp do Internetu należy zapewnić każdemu uczestnikowi projektu). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości z wykorzystaniem następujących metod pracy: case study, dyskusja, pokazywanie dobrych praktyk; 2) w programie zajęć powinny znaleźć się przynajmniej następujące zagadnienia: techniki sprzedaży, czynniki wpływające na sukces sprzedaży, rozpoznawanie potrzeb i metod nawiązywania kontaktu z klientami i dostawcami, tworzenie efektywnej prezentacji swoich produktów, w tym produktów z wikliny, ceramiki oraz biżuteria, szukanie i wypełnianie dokumentów online niezbędnych do założenia własnej działalności, zapoznanie uczestników z portalami internetowymi służącymi do sprzedaży produktów lub zakupu materiałów niezbędnych do wyrobu produktów; 3) zapewnienia Sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy (16 szt.) z dostępem do Internetu 4) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 5) zapewnienia każdemu uczestnikowi w każdym dniu szkolenia przez cały czas trwania spotkania poczęstunku w formie: kawa, herbata, woda, sok, ciastka, cukierki itp.; 6) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej dziennik zajęć szkoleniowych zawierający listę obecności, wymiar godzin, tematykę zajęć, potwierdzenia odbioru poczęstunku, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych oraz konspekty zajęć szkoleniowych; 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013; Część II - Kurs obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie 1. Celem kursu jest nabycie przez 16 uczestników/uczestniczek projektu umiejętności obsługi komputera z naciskiem na umiejętność poruszania się po Internecie z zamiarem: komunikowania się, szukania ofert pracy, dokonywania zakupów i wystawiania swoich produktów na aukcjach internetowych (wyroby z wikliny, ceramiki, biżuteria). Kurs przyczyni się do wzrostu umiejętności poruszania się po rynku pracy poprzez wykorzystanie technik komputerowych w poszukiwaniu zatrudnienia oraz poszukiwania alternatywnych źródeł dostawców materiałów rękodzielniczych i odbiorców ich produktów rękodzielniczych, w tym produktów z wikliny, ceramiki, biżuteria. 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch grupach 8-osobowych w łącznej ilości 60 godzin dydaktycznych na każdą z grup (15 dni po 4 godziny dydaktyczne), co stanowi łącznie 120 godzin dydaktycznych (po 60 h na 1 grupę). Wszystkie zajęcia warsztatowe (łącznie 120 h) prowadzone w formie zajęć praktycznych, tj. z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. 3. Termin realizacji kursu - do 15 marca 2013r., przy czym zajęcia szkoleniowe rozpoczną się nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. oraz odbywać się będą tylko i wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 10.00 a 14.00 (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą przed terminem podpisania umowy - pkt XX SIWZ). 7. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (zapewnienie sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wymagania w stosunku do Sali szkoleniowej: 1) na czas trwania kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (120 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w co najmniej 8 stanowisk do samodzielnej pracy z komputerem, 8 zestawów działających komputerów lub notebooków, z których korzystać będzie 8 uczestników projektu jednocześnie; 2) na czas trwania kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (120 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w sprawny rzutnik multimedialny z ekranem, za pomocą którego wyświetlane będą wizualizacje przez osobę wykonującą zamówienie; 3) na czas trwania kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (120 godzin dydaktycznych) należy zapewnić dostęp do Internetu w 8 użytkowanych komputerach lub notebookach (dostęp do Internetu należy zapewnić każdemu uczestnikowi projektu). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie z wykorzystaniem sprzętu komputerowego; 2) w programie zajęć powinny znaleźć się przynajmniej następujące zagadnienia: a) podstawowe wiadomości o użytkowaniu Internetu i poczty elektronicznej (w tym zakładanie konta pocztowego, wysyłanie wiadomości), b) wyszukiwanie ofert pracy i składanie swoich kandydatur na wolne stanowiska przez Internet, c) szukanie i zamawianie materiałów do wykonywania rękodzieła przez Internet, d) wystawianie swoich produktów na aukcjach internetowych; 3) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 4) zapewnienia Sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy (8 szt.) z dostępem do Internetu 5) zapewnienia każdemu uczestnikowi w każdym dniu kursu przez cały czas trwania spotkania poczęstunku w formie: kawa, herbata, woda, sok, ciastka, cukierki itp.; 6) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej dziennik zajęć szkoleniowych zawierający listę obecności, wymiar godzin, tematykę zajęć, potwierdzenia odbioru poczęstunku, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych oraz konspekty zajęć szkoleniowych; 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013; Część III - Coaching 1. Celem coachingu jest rozpoznanie potencjału zawodowego i możliwości rozwoju oraz motywowanie i wspieranie osób niepełnosprawnych - uczestników i uczestniczek projektu. Coach powinien dokonać analizy umiejętności w/w osób, nauczyć ich nawiązywania kontaktów z pracodawcami, zapoznać z procedurami i warunkami pracy. Dzięki temu działaniu zwiększone zostaną zdolności interpersonalne w/w osób, nastąpi wzrost motywacji, samooceny i wiary w siebie wśród uczestników i uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap: zrealizowany w formie indywidualnych spotkań coacha z 16 uczestnikami projektu w łącznej ilości 240 godzin zegarowych, tj. średnio 15 godzin zegarowych na osobę. Z coachingu będzie korzystać 16 uczestników projektu w zależności od indywidualnych potrzeb w czasie ich uczestnictwa w szkoleniach i stażach zawodowych u pracodawców, m.in. w miejscu realizacji szkoleń i staży zawodowych na terenie miasta Słupsk i powiatu słupskiego. Każde jedno indywidualne spotkanie coacha z uczestnikiem projektu nie może przekroczyć dwóch godzin zegarowych. 2) II etap: zrealizowany w formie indywidualnych spotkań coacha z 4 uczestnikami projektu w łącznej ilości 40 godzin zegarowych (po 10 godzin zegarowych na 1 uczestnika projektu). II etap coachingu prowadzony w okresie podjęcia zatrudnienia przez 4 uczestników projektu, m. In. w miejscu podjęcia przez nich zatrudnienia na terenie miasta Słupsk lub powiatu słupskiego. Każde jedno indywidualne spotkanie coacha z uczestnikiem projektu nie może przekroczyć dwóch godzin zegarowych 3. Termin realizacji coachingu 1) I etap: do 31 grudnia 2013 r., przy czym indywidualne spotkania coacha z uczestnikami projektu rozpoczną się nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. w terminach i godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników, tj. zarówno w godzinach południowych, jak i popołudniowych. Coaching należy przeprowadzić w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku (godziny spotkań dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników projektu); 2) II etap: do 31 grudnia 2013 r., przy czym a) 10 godzin coachingu należy przeprowadzić do 20 grudnia 2012 r. dla jednego uczestnika projektu, który podjął zatrudnienie na terenie gminy Potęgowo (godziny spotkań dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu); b) 30 godzin coachingu do dnia 31 grudnia 2013 r., przy czym w przypadku podjęcia zatrudnienia w trakcie trwania roku 2013 przez każdego z pozostałych trzech uczestników projektu, wsparciem coachingowym w ilości 10 h należy objąć każdego uczestnika podejmującego zatrudnienie w terminie do 3 m-cy od dnia podjęcia przez niego zatrudnienia (godziny spotkań dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników projektu);. 4. Miejsce realizacji zamówienia 1) I etap: a) siedziby pracodawców na terenie miasta Słupsk lub powiatu słupskiego, u których uczestnicy projektu odbywać będą staże zawodowe (odległość nie większa niż 45 km od miasta Słupsk), b) siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk; 2) II etap: a) siedziby pracodawców na terenie miasta Słupsk lub powiatu słupskiego, u których uczestnicy projektu podjęli zatrudnienie (odległość nie większa niż 45 km od miasta Słupsk), b) siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk; 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia I etapu coachingu dla 16 uczestników projektu w łącznej ilości 240 godzin zegarowych oraz II etapu coachingu dla 4 uczestników projektu w łącznej ilości 40 godzin zegarowych; 2) coach zobowiązany jest do dojazdu w miejsca realizacji zamówienia (wskazanych w pkt 4 dla części III) we własnym zakresie; 3) prowadzenia indywidualnych kart coachingu wypełnianych po każdym indywidualnym spotkaniu z uczestnikiem projektu; 4) sporządzenia oceny efektywności coachingu dla każdego uczestnika projektu po zakończonym coachingu m. In. z zakresu zwiększenia przez niego zdolności interpersonalnych, motywacji, samooceny, wiary w siebie. 5) oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia - oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi szkolenie z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości, posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku marketing i zarządzanie / ekonomia, oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / innych zajęć grupowych z zakresu przedsiębiorczości / zakładania własnej działalności, czyli przeprowadziła co najmniej dwa warsztaty / szkolenia / inne zajęcia grupowe z zakresu przedsiębiorczości / zakładania własnej działalności. Część II Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi kurs obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie, posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / innych zajęć grupowych z zakresu obsługi komputera i Internetu, czyli przeprowadziła co najmniej dwa warsztaty / szkolenia / inne zajęcia grupowe z zakresu obsługi komputera i Internetu. Część III Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi coaching, posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub pedagogiczne, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa lub pedagoga od co najmniej 4 lat licząc od daty do składania ofert, posiadającą ukończony kurs z zakresu coachingu oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego coachingu z osobami niepełnosprawnymi, tj. przeprowadziła w okresie 3 lat licząc przed upływem terminu składania ofert indywidualny coaching z osobami niepełnosprawnymi w łącznej ilości co najmniej 50 godzin

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia, - harmonogram i program stanowiące załączniki do umowy mogą podlegać modyfikacji w uzasadnionych przypadkach za porozumieniem obu stron, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu (dotyczy części I i II), - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ (warunki), - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8 41 43 11, fax 59 8 41 01 96.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest nabycie przez 16 uczestników/uczestniczek projektu umiejętności sprzedaży wykonywanych przez nich artykułów rękodzielniczych (wyroby z wikliny, ceramiki oraz biżuteria) poprzez zapoznanie ich z najbardziej efektywnymi i adekwatnymi do ich możliwości technikami sprzedaży oraz zachęcenie ich do podjęcia własnej inicjatywy mającej przyczynić się do podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia. Ponadto uczestnicy projektu zostaną zapoznani z elementami przedsiębiorczości w celu nabycia wiedzy z zakresu prowadzenia własnego biznesu, nawiązywania kontaktów z klientami, kontrahentami i dostawcami. Powyższe szkolenie dodatkowo wpłynie na wykreowanie wśród uczestników projektu zaradności, pomysłowości, optymizmu i odpowiedzialności za swoje działania. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 16 osób w łącznej ilości 28 godzin dydaktycznych (7 dni po 4 godziny dydaktyczne). Zajęcia szkoleniowe prowadzone z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. Co najmniej 90% zajęć szkoleniowych prowadzonych za pomocą aktywnych metod pracy z grupą tj. dyskusja, case study, pokazywanie dobrych praktyk itp. 3. Termin realizacji szkolenia- do 31 stycznia 2013r., przy czym zajęcia szkoleniowe rozpoczną się nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. oraz odbywać się będą tylko i wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 10.00 a 14.00 (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą przed terminem podpisania umowy - pkt XX SIWZ). 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (zapewnienie sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wymagania w stosunku do Sali szkoleniowej: 1) na czas trwania szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (28 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w co najmniej 16 stanowisk do samodzielnej pracy z komputerem, 16 zestawów działających komputerów lub notebooków, z których korzystać będzie 16 uczestników projektu jednocześnie; 2) na czas trwania szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (28 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w sprawny rzutnik multimedialny z ekranem, za pomocą którego wyświetlane będą wizualizacje przez osobę wykonującą zamówienie; 3) na czas trwania szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości (28 godzin dydaktycznych) należy zapewnić dostęp do Internetu w 16 użytkowanych komputerach lub notebookach (dostęp do Internetu należy zapewnić każdemu uczestnikowi projektu). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia z zakresu technik sprzedaży z elementami przedsiębiorczości z wykorzystaniem następujących metod pracy: case study, dyskusja, pokazywanie dobrych praktyk; 2) w programie zajęć powinny znaleźć się przynajmniej następujące zagadnienia: techniki sprzedaży, czynniki wpływające na sukces sprzedaży, rozpoznawanie potrzeb i metod nawiązywania kontaktu z klientami i dostawcami, tworzenie efektywnej prezentacji swoich produktów, w tym produktów z wikliny, ceramiki oraz biżuteria, szukanie i wypełnianie dokumentów online niezbędnych do założenia własnej działalności, zapoznanie uczestników z portalami internetowymi służącymi do sprzedaży produktów lub zakupu materiałów niezbędnych do wyrobu produktów; 3) zapewnienia Sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy (16 szt.) z dostępem do Internetu 4) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 5) zapewnienia każdemu uczestnikowi w każdym dniu szkolenia przez cały czas trwania spotkania poczęstunku w formie: kawa, herbata, woda, sok, ciastka, cukierki itp.; 6) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej dziennik zajęć szkoleniowych zawierający listę obecności, wymiar godzin, tematykę zajęć, potwierdzenia odbioru poczęstunku, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych oraz konspekty zajęć szkoleniowych; 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem kursu jest nabycie przez 16 uczestników/uczestniczek projektu umiejętności obsługi komputera z naciskiem na umiejętność poruszania się po Internecie z zamiarem: komunikowania się, szukania ofert pracy, dokonywania zakupów i wystawiania swoich produktów na aukcjach internetowych (wyroby z wikliny, ceramiki, biżuteria). Kurs przyczyni się do wzrostu umiejętności poruszania się po rynku pracy poprzez wykorzystanie technik komputerowych w poszukiwaniu zatrudnienia oraz poszukiwania alternatywnych źródeł dostawców materiałów rękodzielniczych i odbiorców ich produktów rękodzielniczych, w tym produktów z wikliny, ceramiki, biżuteria. 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch grupach 8-osobowych w łącznej ilości 60 godzin dydaktycznych na każdą z grup (15 dni po 4 godziny dydaktyczne), co stanowi łącznie 120 godzin dydaktycznych (po 60 h na 1 grupę). Wszystkie zajęcia warsztatowe (łącznie 120 h) prowadzone w formie zajęć praktycznych, tj. z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. 3. Termin realizacji kursu - do 15 marca 2013r., przy czym zajęcia szkoleniowe rozpoczną się nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. oraz odbywać się będą tylko i wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 10.00 a 14.00 (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą przed terminem podpisania umowy - pkt XX SIWZ). 7. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (zapewnienie sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wymagania w stosunku do Sali szkoleniowej: 1) na czas trwania kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (120 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w co najmniej 8 stanowisk do samodzielnej pracy z komputerem, 8 zestawów działających komputerów lub notebooków, z których korzystać będzie 8 uczestników projektu jednocześnie; 2) na czas trwania kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (120 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w sprawny rzutnik multimedialny z ekranem, za pomocą którego wyświetlane będą wizualizacje przez osobę wykonującą zamówienie; 3) na czas trwania kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie (120 godzin dydaktycznych) należy zapewnić dostęp do Internetu w 8 użytkowanych komputerach lub notebookach (dostęp do Internetu należy zapewnić każdemu uczestnikowi projektu). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia kursu obsługi komputera z elementami poruszania się po Internecie z wykorzystaniem sprzętu komputerowego; 2) w programie zajęć powinny znaleźć się przynajmniej następujące zagadnienia: a) podstawowe wiadomości o użytkowaniu Internetu i poczty elektronicznej (w tym zakładanie konta pocztowego, wysyłanie wiadomości), b) wyszukiwanie ofert pracy i składanie swoich kandydatur na wolne stanowiska przez Internet, c) szukanie i zamawianie materiałów do wykonywania rękodzieła przez Internet, d) wystawianie swoich produktów na aukcjach internetowych; 3) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 4) zapewnienia Sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy (8 szt.) z dostępem do Internetu 5) zapewnienia każdemu uczestnikowi w każdym dniu kursu przez cały czas trwania spotkania poczęstunku w formie: kawa, herbata, woda, sok, ciastka, cukierki itp.; 6) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej dziennik zajęć szkoleniowych zawierający listę obecności, wymiar godzin, tematykę zajęć, potwierdzenia odbioru poczęstunku, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych oraz konspekty zajęć szkoleniowych; 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Coaching.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem coachingu jest rozpoznanie potencjału zawodowego i możliwości rozwoju oraz motywowanie i wspieranie osób niepełnosprawnych - uczestników i uczestniczek projektu. Coach powinien dokonać analizy umiejętności w/w osób, nauczyć ich nawiązywania kontaktów z pracodawcami, zapoznać z procedurami i warunkami pracy. Dzięki temu działaniu zwiększone zostaną zdolności interpersonalne w/w osób, nastąpi wzrost motywacji, samooceny i wiary w siebie wśród uczestników i uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap: zrealizowany w formie indywidualnych spotkań coacha z 16 uczestnikami projektu w łącznej ilości 240 godzin zegarowych, tj. średnio 15 godzin zegarowych na osobę. Z coachingu będzie korzystać 16 uczestników projektu w zależności od indywidualnych potrzeb w czasie ich uczestnictwa w szkoleniach i stażach zawodowych u pracodawców, m.in. w miejscu realizacji szkoleń i staży zawodowych na terenie miasta Słupsk i powiatu słupskiego. Każde jedno indywidualne spotkanie coacha z uczestnikiem projektu nie może przekroczyć dwóch godzin zegarowych. 2) II etap: zrealizowany w formie indywidualnych spotkań coacha z 4 uczestnikami projektu w łącznej ilości 40 godzin zegarowych (po 10 godzin zegarowych na 1 uczestnika projektu). II etap coachingu prowadzony w okresie podjęcia zatrudnienia przez 4 uczestników projektu, m. In. w miejscu podjęcia przez nich zatrudnienia na terenie miasta Słupsk lub powiatu słupskiego. Każde jedno indywidualne spotkanie coacha z uczestnikiem projektu nie może przekroczyć dwóch godzin zegarowych 3. Termin realizacji coachingu 1) I etap: do 31 grudnia 2013 r., przy czym indywidualne spotkania coacha z uczestnikami projektu rozpoczną się nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. w terminach i godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników, tj. zarówno w godzinach południowych, jak i popołudniowych. Coaching należy przeprowadzić w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku (godziny spotkań dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników projektu); 2) II etap: do 31 grudnia 2013 r., przy czym a) 10 godzin coachingu należy przeprowadzić do 20 grudnia 2012 r. dla jednego uczestnika projektu, który podjął zatrudnienie na terenie gminy Potęgowo (godziny spotkań dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu); b) 30 godzin coachingu do dnia 31 grudnia 2013 r., przy czym w przypadku podjęcia zatrudnienia w trakcie trwania roku 2013 przez każdego z pozostałych trzech uczestników projektu, wsparciem coachingowym w ilości 10 h należy objąć każdego uczestnika podejmującego zatrudnienie w terminie do 3 m-cy od dnia podjęcia przez niego zatrudnienia (godziny spotkań dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników projektu);. 4. Miejsce realizacji zamówienia 1) I etap: a) siedziby pracodawców na terenie miasta Słupsk lub powiatu słupskiego, u których uczestnicy projektu odbywać będą staże zawodowe (odległość nie większa niż 45 km od miasta Słupsk), b) siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk; 2) II etap: a) siedziby pracodawców na terenie miasta Słupsk lub powiatu słupskiego, u których uczestnicy projektu podjęli zatrudnienie (odległość nie większa niż 45 km od miasta Słupsk), b) siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk; 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia I etapu coachingu dla 16 uczestników projektu w łącznej ilości 240 godzin zegarowych oraz II etapu coachingu dla 4 uczestników projektu w łącznej ilości 40 godzin zegarowych; 2) coach zobowiązany jest do dojazdu w miejsca realizacji zamówienia (wskazanych w pkt 4 dla części III) we własnym zakresie; 3) prowadzenia indywidualnych kart coachingu wypełnianych po każdym indywidualnym spotkaniu z uczestnikiem projektu; 4) sporządzenia oceny efektywności coachingu dla każdego uczestnika projektu po zakończonym coachingu m. In. z zakresu zwiększenia przez niego zdolności interpersonalnych, motywacji, samooceny, wiary w siebie. 5) oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.