To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43068 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Gdańsk: Przeprowadzenie 230 diagnoz psychospołecznych i funkcjonalnych uczestników Projektu "GPS - Gotowość Praca Samodzielność".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "GPS - Gotowość Praca Samodzielność" realizowany w ramach Działania 6.1 Aktywna integracja, Poddziałania 6.1.2 Aktywizacja społeczno-zawodowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16257 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19263 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
002837021, ul.
Konrada Leczkowa
1A,
80-432
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 423 150, faks
583 423 151, e-mail
mopr@mopr.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopr.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie 230 diagnoz psychospołecznych i funkcjonalnych uczestników Projektu "GPS - Gotowość Praca Samodzielność".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PS.ZZZP.343-2(1)/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 230 diagnoz psychospołecznych i funkcjonalnych uczestników Projektu "GPS - Gotowość Praca Samodzielność" oraz stworzenie na ich podstawie 230 indywidualnych ścieżek reintegracji. Diagnoza ma na celu określenie stopnia wykluczenia społecznego uczestników w momencie rozpoczęcia udziału w projekcie co najmniej w obszarze rodzinnym, zdrowotnym, zawodowym, mieszkaniowym, środowiskowym (stan wyjściowy). Indywidualna ścieżka reintegracji, będzie planem działania, według którego uczestnik projektu zostanie poprowadzony w dalszych etapach projektu (strategia rozwiązania problemu). Pod pojęciem indywidualnej ścieżki reintegracji rozumie się długotrwały proces reintegracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym i wyprowadzania tych osób i rodzin z ubóstwa lub wykluczenia społecznego za pomocą zestawu kompleksowych i zindywidualizowanych form wsparcia, pozwalających na reintegrację tych osób lub rodzin. Ścieżka może być realizowana w ramach niniejszego projektu (ścieżka udziału w projekcie) lub - ze względu na złożoność problemów i potrzeb danej osoby lub rodziny - wykraczać poza ramy tego projektu i być kontynuowana w innym projekcie lub pozaprojektowo. Może być realizowana przez jedną lub kilka instytucji, zazwyczaj w sposób sekwencyjny. W załączniku nr 8 do SIWZ został określony wzór diagnozy. W załączniku nr 9 do SIWZ został określony wzór do opracowania indywidualnej ścieżki reintegracji sporządzony przez Zamawiającego, uwzględniający skrótowy opis diagnozy, opis przewidywanych działań wraz z dokładnym uzasadnieniem wyboru instrumentów aktywizujących oraz opis planowanych do osiągnięcia przez uczestnika celów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
85312320-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT88846 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 87400,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa mierników i zestawów rozwojowych do laboratoriów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa elementów systemu kontroli dostępu do budynku "HYDRO" dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa celi reologicznej do analizy skrobi dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA 7 OBIEKTÓW GARNIZONU POMORSKIEGO
- Dostawa odczynników oraz materiałów kontrolnych do oznaczenia OB wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.