eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoUsługa szkolenia osób bezrobotnych znak sprawy - ON-2521-2/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Lipno: Usługa szkolenia osób bezrobotnych znak sprawy - ON-2521-2/2014
Numer ogłoszenia: 43069 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie , ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872144, faks 054 2872167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia osób bezrobotnych znak sprawy - ON-2521-2/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Szkolenie osób bezrobotnych - znak sprawy ON-2521-2/2014 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego 2. Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia zawodowego polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla osób bezrobotnych. 3. Zamówienie składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część wyszczególnioną poniżej: część I zamówienia - kurs eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV - 30 osób, 3 grupy 10 osobowe; część II zamówienia - kurs konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + kierowca wózka jezdniowego - 20 osób, 2 grupy 10 osobowe; część III zamówienia - kurs tankowanie gazu LPG na stacji paliw 20 osób, 2 grupy 10 osobowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w 2014 r. b) w 2 części zamówienia: posiada opracowany i zatwierdzony przez instytucje podległe Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu program nauczania dotyczący obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wyposażonych w te urządzenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje: a) w części I zamówienia - co najmniej 2 kursy dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń i instalacji energetycznych do 1kV b) w części II zamówienia - co najmniej 2 kursy w zakresie konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych lub pokrewny związany z pracami remontowo-budowlanymi, c) w części II zamówienia - co najmniej 2 kursy w zakresie kierowca wózka jezdniowego, d) w części III zamówienia - co najmniej 2 kursy w zakresie napełnianie zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym LPG. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia: a) potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie lokalu, urządzenia techniczne, narzędzia i elektronarzędzia do prac budowlano-remontowych i elektroenergetycznych, plac manewrowy, wózki jezdniowe, stanowiska do zajęć praktycznych i teoretycznych) adekwatnym do zamówienia, umożliwiającym realizację szkolenia, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), w tym: b) w I części zamówienia - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do narzędzi przeznaczonych do prac elektroenergetycznych. W przypadku sprzętu do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp., c) w II części zamówienia - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do 2 wózków jezdniowych. W przypadku sprzętu do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp., d) w II części zamówienia (konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych) - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do narzędzi i elektronarzędzi przeznaczonych do prac remontowo-budowlanych. W przypadku sprzętu do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp., e) w III części zamówienia - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do stacji tankowania gazu LPG w celu przeprowadzenia zajęć praktycznych. W przypadku pomieszczeń/obiektów do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia: a) w I części zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych min. 2 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia, b) w II części zamówienia: konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych min. 2 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia, c) w II części zamówienia: kierowca wózków jezdniowych - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych min. 2 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia, d) w III części zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych min. 2 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymogów w zakresie spełnienia tego warunku - wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ; program szkolenia - zał. nr 7 do SIWZ; kalkulacja ceny szkolenia - zał. nr 8 do SIWZ; dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust 2b Ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów; dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - Jakość - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie, ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, pok. nr 9 - parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie, ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, pok. nr 21 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, projekt Twoja Szansa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. 1. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do eksplantacji urządzeń i instalacji energetycznych do 1kV. 2. Liczba osób do przeszkolenia: 30 osób, 3 grupy po 10 osób. 3. Pożądany termin szkolenia: marzec-kwiecień 2014 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 4. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. 5. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 6. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. 7. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. 8. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV min.40 godzin. 9. Program szkolenia powinien być zgodny z aktualnymi standardami kwalifikacji i umiejętności zawodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + kierowca wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + kierowca wózka jezdniowego dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. 1. Celem szkolenia jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych poprzez zdobycie umiejętności umożliwiających samodzielne wykonywanie zawodu konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + operator wózka jezdniowego. 2. Liczba osób do przeszkolenia: 20 osób, 2 grupy po 10 osób. 3. Pożądany termin szkolenia: marzec-maj 2014 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 4. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. 5. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 6. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. 7. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. 8. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + operator wózka jezdniowego min.150 godzin. 9. Program szkolenia powinien być zgodny z aktualnymi standardami kwalifikacji i umiejętności zawodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs tankowanie gazu LPG na stacji paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs tankowania gazu LPG na stacji paliw dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. 1. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi zbiorników LPG stanowiących wyposażenie pojazdów samochodowych w zakresie ich napełniania. 2. Liczba osób do przeszkolenia: 20 osób, 2 grupy po 10 osób. 3. Pożądany termin szkolenia: kwiecień 2014 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 4. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. 5. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 6. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. 7. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. 8. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Kurs tankowania gazu LPG na stacji paliw min. 30 godzin. 9. Program szkolenia powinien być zgodny z aktualnymi standardami kwalifikacji i umiejętności zawodowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.