Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Racibórz: zakup energii elektrycznej do obiektów służbowych Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Zakopane, Żywiec i Nowy Sącz.
Numer ogłoszenia: 430766 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej , ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 414 41 54, faks 32 414 47 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup energii elektrycznej do obiektów służbowych Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Zakopane, Żywiec i Nowy Sącz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów służbowych Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Zakopane, Żywiec i Nowy Sącz. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (tekst jedn. Dz.U. nr 89 z 2006 poz. 625 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym wg lokalizacji obiektów Zamawiającego jest: TAURON Dystrybucja S.A. Kraków.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki oraz posiada aktualną umowę lub promesę umowy z właściwym dystrybutorem energii elektrycznej, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci, do obiektu Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferty (wg wzoru: druk - załącznik Nr 1), 2. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. w formie konsorcjum) pełnomocnictwo dla lidera, o którym mowa w pkt VI SIWZ- zgodnie z art. 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (proporcjonalnie do zaistniałej zmiany składnika) umowy w niżej opisanych przypadkach: - gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zmiany składników ceny - będą dokonywane w formie pisemnej - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian ; - zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego lub rachunku bankowego - strony mają obowiązek pisemnego powiadomienia o każdorazowej zmianie, - zmiany ilości zamówionych kWh,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląsko- Małopolski Oddział Straży Granicznej
47 - 400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Śląsko- Małopolski Oddział Straży Granicznej 47 - 400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup e.e. m. Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4051003711 - licznik nr 60376480; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I-20 A; - grupa przyłączeniowa V; - moca przyłączeniowa 4 kW; - taryfa: C 11; - układ pomiarowo-rozliczeniowy 1-fazowy; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 5.500 kWh ; -zaciski prądowe na wyjściu zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup e.e. m. Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4051003851 - licznik nr 70319987; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I=25 A; - grupa przyłączeniowa V; - moca przyłączeniowa 14 kW; - taryfa: C 11; - układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 20.167 kWh ; -zaciski prądowe na wyjściu zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup e.e. m. Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4051003852 - licznik nr 70433979; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I=63 A; - grupa przyłączeniowa V; - moca przyłączeniowa 40 kW; - taryfa: C 11; - układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy:73.333 kWh; -zaciski prądowe na wyjściu zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup e.e. m. Żywiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m. Żywiec, ul. Witosa 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_1041003830 - moc przyłączeniowa: 30 kW; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I=50 A; - grupa przyłączeniowa V; - taryfa: C 11; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: 3-fazowy, złącze licznikowe na zewnątrz budynku w m. Żywiec, ul. Witosa 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej/rodzaj przyłącza: m. Żywiec, ul. Witosa 3 - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 58.000kWh. - zaciski prądowe na wyjściu w kierunku instalacji odbiorczej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup e.e. m. Nowy Sącz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m. Nowy Sącz, ul. I PSP 5 - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4081003712 - moc przyłączeniowa:160 kW; - grupa przyłączeniowa IV; - licznik 2-taryfowy - taryfa: C 21 B; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: 3-fazowy, złącze licznikowe wewnątrz budynku w m. Nowy Sącz ul. I PSP 5; - miejsce dostarczania energii elektrycznej/rodzaj przyłącza: m. Nowy Sącz ul. I PSP 5; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 752 190 kWh..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa produktów mrożonych na I półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych, Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
- Remont dróg gminnych.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.