eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WędrzynŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NAODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Wędrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA.
Numer ogłoszenia: 4307 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325813 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: odbiorze i transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów z miejsc ich wytwarzania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn (45 WOG). Miejsca odbioru odpadów, szacunkowe przewidziane do przekazania ich ilości oraz ilość zbiorników do gromadzenia odpadów zostały zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: Zadanie 1. Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków zwanych dalej odpadami gastronomicznymi w ilości ok. 91,9 Mg przy czym: - odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości ok. 55,14 Mg; - odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego w ilości ok. 36,76 Mg 1) W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 2) Wykonawca będzie dokonywał odbioru i transportu odpadów z miejsc ich wytwarzania wymienionych w tabeli 1. dwa razy w tygodniu tj.: we wtorek i w piątek z tym, że w dni wolne od pracy tj. 25.12.2012 r. odbiór ma nastąpić 27.12.2012 r. 3) Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego - wymienione w tabeli 1. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. 4) Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ stanowiący załącznik do umowy oraz w dokumencie handlowym o ile jest konieczność przestrzegania rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 1, pkt. 2c. Zestawienie miesięczne przekazanych odpadów ujęte zostanie w karcie przekazania odpadu oraz protokole odbioru usługi. 5) Z chwilą odbioru odpadów gastronomicznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), aktami wykonawczymi w tym zakresie oraz w zależności od sposobu ich dalszego zagospodarowania jeżeli zachodzi taka potrzeba rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami). 6) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. Zadanie 2. Odbiór i transport do miejsca unieszkodliwienia odpadów o kodzie 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80, 18 01 82 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) zwanych dalej odpadami medycznymi w ilości ok. 1 Mg. 1) Odbiór odpadów następować będzie z miejsca ich wytwarzania określonych w tabeli 2 dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) lub dodatkowo według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie. 2) W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 3) Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu. 4) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 5) Z chwilą odbioru odpadów medycznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. Zadanie 3. Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym. 1) Wykonawca odbioru odpadów dokonywać będzie z miejsca ich wytwarzania w ilościach określonych w tabeli 3 do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie. 2) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 3) Dokładna ilość odbieranych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu. 4) Z chwilą odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy uzbrojeniu i sprzęcie technicznym Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS MEDISON Sp. z o.o., ul. Puszkina 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5445,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4180,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS- PLUS Sp. z o.o., ul. Szałwiowa 34A/2, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6540,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6458,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10898,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.