To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Kętrzyn: Bieżące naprawy nawierzchni dróg w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 430830 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417886 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy nawierzchni dróg w Kętrzynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego: Bieżące naprawy nawierzchni dróg w Kętrzynie są: a) remonty ubytków nawierzchni grub. do 4 cm warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej przekazanej przez Zamawiającego, pochodzącą z frezowania nawierzchni ulic - destrukt. Do destruktu przekazanego przez Zamawiającego, Wykonawca winien przewidzieć ok. 10 % asfaltu D 50, który zabezpieczy we własnym zakresie - 340 m2, 2. Proponowany termin realizacji robót od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o., ul. Pl. Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20910,00
Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20910,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zamawiający w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego Bieżące naprawy nawierzchni dróg w Kętrzynie prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nr referencyjnym ZI.271.04.2013 dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Informacja o dopuszczeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została zawarta w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w BZP pod numerem 72938-2013 sekcja II.1.4) z dnia 20.02.2013r. Zamawiający ustalił, iż wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie jako 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę netto 108.626,00 zł, tj. 27.024,08 euro, wartość zamówień uzupełniających - netto 54.313,00zł. W dniu 08.03.2013r. zawarto z wyłonionym w toku przeprowadzonego postępowania przetargowego Wykonawcą Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej KOMUNAILNIK Sp. z o.o. z siedzibą w Kętrzynie umowę. Umowa została zawarta na okres od 08.03.2013r. do 31.12.2013r. Wynagrodzenie Wykonawcy netto 89.346,02 zł, brutto 109.895,60 zł. W dniu 24.06.2013r. udzielono Wykonawcy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o. zamówienia uzupełniającego na kwotę netto 20.457,00 zł=5.089,31 euro, co stanowiło, co stanowiło 18,83 % zamówienia podstawowego. W toku realizacji powyższego zamówienia pojawiła się ponownie konieczność wykonania nowych, robót polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. robót związanych z wymianą nawierzchni dróg. Szacunkowa wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego -17.000,00 zł = 4.229,27 EURO, co stanowi 15,65 % zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówień uzupełniających ( udzielonych w dniu 24.06.2013r. oraz stanowiących przedmiot niniejszego postępowania) to kwota 37.457,00 co stanowi 34.48 % zamówienia podstawowego. Mając na względzie powyższe okoliczności, należy stwierdzić, że Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP i działając na podstawie przedmiotowego artykułu Zamawiający w dniu 17.10.2013r. udzielił zamówienia uzupełniającego o wartości brutto 20.910,00 zł w/w Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Modernizacja placu zabaw
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą na gorąco wraz z lokalnym wzmocnieniem poboczy dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Kętrzynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa dróg powiatowych nr 1584N na odcinku Winda-Jankowice i nr 1719N Jankowice-Ogródki-Wikrowo
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.