Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Marzęcino: Dostawa samochodu 9 osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 430924 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie dla Osób Niepełnosprawnych "Pomocna Dłoń" , ul. Główna 12, 82-100 Marzęcino, woj. pomorskie, tel. 55 247 12 43, faks 55 247 12 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu 9 osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego, bez żadnych wad fizycznych i prawnych, samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych (8 pasażerów plus kierowca), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)samochód fabrycznie nowy z produkcji rocznika 2013; 2)samochód 9 osobowy (jako bazowy) przystosowany do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (odpowiednia homologacja ministerialna lub świadectwo zgodności WE dla samochodu 9 osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych); 3)długość całkowita maksymalnie 5200mm; 4)szerokość całkowita (bez lusterek bocznych) maksymalnie 2000mm; 5)wysokość całkowita (bez dodatkowych kierunkowskazów, anten, itp.) maksymalnie 2000mm; 6)rozstaw osi minimum 3300mm; 7)ABS i ESP, dodatkowo minimum dwa systemy zwiększające bezpieczeństwo podczas jazdy; 8)co najmniej 2 poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera); 9)fabryczna klimatyzacja; 10)fabrycznie elektrycznie sterowane szyby przednie boczne; 11)fabrycznie elektrycznie sterowane oraz podgrzewane lusterka; 12)fabryczny komputer pokładowy; 13)fabryczne radio CD z USB ze sterowaniem przy kierownicy, instalację antenową oraz głośnikami minimum 4 szt.; 14)wspomaganie układu kierowniczego; 15)kolumna kierownicy z regulacją w minimum jednej płaszczyźnie; 16)fabryczna blokada drzwi podczas jazdy; 17)fabryczny centralny zamek sterowany radiowo (sterowniki w kluczach); 18)minimum dwa zabezpieczenia przeciwkradzieżowe: fabryczny immobiliser i fabryczny autoalarm; 19)fotel kierowcy z regulacją w dwóch płaszczyznach; 20)silnik wysokoprężny z doładowaniem o pojemności maksymalnie 2100cm3, zasilany olejem napędowym; 21)moc silnika minimum 85 KM; 22)zbiornik paliwa minimum 80 litrów; 23)skrzynia biegów: minimum 5 biegów do przodu plus wsteczny bieg; 24)układ hamulcowy wyposażony w hamulce tarczowe na obu osiach; 25)drzwi boczne odsuwane (z prawej strony) o szerokości otworu minimum 990mm i wysokości minimum 1280mm; 26)drzwi tylne dwuskrzydłowe, przeszklone, z 2 wycieraczkami i ogrzewaniem obu szyb o wysokości minimum 1300mm i szerokości minimum 1380mm otwierane o kąt 180 stopni; 27)serwis Wykonawcy w promieniu do 50km od siedziby Zamawiającego; 28)gwarantowany samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej (oświadczenie o gwarantowaniu samochodu zastępczego dołączone do oferty); 29)kolor beżowy metalik(RAL 1000) lub zbliżony; 30)fabryczne urządzenie utrzymujące stałą prędkość pojazdu oraz umożliwiające ustawienie jej ograniczenia - tempomat z ogranicznikiem prędkości; 31)dodatkowy komplet opon zimowych 4 sztuki - wszystkie opony z jednej serii, rok produkcji opon 2013; 32)dwuletnia fabryczna gwarancja mechaniczna bez limitu kilometrów; 33)fabryczna gwarancja 36 miesięcy na lakier i 144 miesiące na perforację nadwozia; 34)najazdy aluminiowe teleskopowe, składane z bieżnią antypoślizgową do wprowadzenia wózka inwalidzkiego; 35)oklejenie samochodu znakami osoby niepełnosprawnej; 36)reflektory halogenowe; 37)fabryczne podwójne siedzenie pasażerskie z przodu; 38)fabryczna kanapa trzyosobowa w drugim i trzecim rzędzie siedzeń łatwo demontowana; 39)zawieszenie pojazdu przystosowane do jazdy po drogach wiejskich częściowo utwardzonych; 40)w części pasażerskiej wykładzina podłogowa przeciwślizgowa, wodoodporna i łatwo zmywalna w kolorze jasnym; 41)fabryczny uchwyt ułatwiający wsiadanie do samochodu; 42)światła obrysowe, dachowe i boczne; 43)młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych; 44)fabrycznie przyciemnione szyby - atermiczne w tylnej części pojazdu; 45)fabryczne, uchylne szyby po stronie lewej i prawej w przedziale pasażerskim II i III rzędu; 46)atestowane pasy mocujące wózek inwalidzki; 47)szyny mocujące wózek inwalidzki umieszczone wzdłuż tylnego przedziału pasażerskiego; 48)dywaniki gumowe, fabryczne w przedziale kierowcy oraz dywaniki fabryczne, gumowe w przedziale tylnym pasażerskim; 49)wykonanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w czasie trwania gwarancji podstawowej pojazdu po stronie Wykonawcy zamówienia; 50)przyjęcie w rozliczeniu obecnie używanego przez Stowarzyszenie mikrobusa 9 osobowego Renault Trafic o numerze rejestracyjnym GND L360, rok produkcji 2004, za kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.son.infopower.pl/siwz.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenia dla Osób Niepełnosprawnych /Pomocna Dłoń/
ul. Główna 12
82-100 Marzęcino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenia dla Osób Niepełnosprawnych /Pomocna Dłoń/ ul. Główna 12 82-100 Marzęcino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 3 części zamówienia
- "ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USLUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026"
- "ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USLUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026"
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Jeżów
- Dostawa nowego pojazdu dostawczego o DMC do 3,5 t z nadwoziem typ furgon/brygadowa 7 os. dla ZGK Suchy Las Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.