Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Wrocław: Dostawa testów chemicznych i buforów - powtórka dwóch pakietów zamkniętych
Numer ogłoszenia: 431058 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu , ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 329-58-43, faks 0-71 329-18-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochrona zdrowia i profilaktyka zdrowotna-Inspekcja Sanitarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów chemicznych i buforów - powtórka dwóch pakietów zamkniętych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego testów chemicznych oraz buforów wg pakietów zamkniętych dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE we Wrocławiu. Szczegółowy opis określają załączone pakiety zamknięte nr 1 oraz nr 2 do niniejszej s.i.w.z..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1)Wypełnioną i podpisaną OFERTĘ stanowiącą załącznik nr 2 do s.i.w.z wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 (pakiety zamknięte) do niniejszej s.i.w.z. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5 do s.i.w.z). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 4)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 2). 5)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 2). 6)Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (zał. nr 2). 7)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 2). 8)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna we Wrocławiu ul.Kleczkowska 20,
50-227 Wrocław, Sekcja Administracyjno- Techniczna pokój nr 10, parter..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna we Wrocławiu ul.Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław, Kancelaria pokój nr 8, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy chemiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego testów chemicznych wg pakietu zamkniętego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE we Wrocławiu. Szczegółowy opis określa załączony pakiet zamknięty nr 1 do niniejszej s.i.w.z..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.42.00-4, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bufory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego buforów wg pakietu zamkniętego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE we Wrocławiu. Szczegółowy opis określa załączony pakiet zamknięty nr 2 do niniejszej s.i.w.z..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa produktów dla Pracowni Patomorfologii
- Dostawa sukcesywna sączków jakościowych i materiałów filtracyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.