eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/57/2013 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do ssaków oraz zabiegów okulistycznych dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Łódź: ZP/57/2013 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do ssaków oraz zabiegów okulistycznych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 431156 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/57/2013 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do ssaków oraz zabiegów okulistycznych dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do ssaków oraz zabiegów okulistycznych dla Instytutu CZMP
Pakiet nr 1 - materiały eksploatacyjne do pojemników (kanistrów ) typu Medi Vac wraz z dodatkowym asortymentem
1.WKŁAD JEDNORAZOWY - POJEMNOŚĆ 1000ml., KOMPATYBILNY Z POJEMNIKIEM (KANISTREM) NA WKŁADY Z POZ.4 =3260 szt
2.WKŁAD JEDNORAZOWY - POJEMNOŚĆ 1500ml., KOMPATYBILNY Z POJEMNIKIEM (KANISTREM) NA WKŁADY Z POZ.4 =3460 szt
3.WKŁAD JEDNORAZOWY - POJEMNOŚĆ 3000ml., KOMPATYBILNY Z POJEMNIKIEM (KANISTREM) NA WKŁADY Z POZ.4 =2000 szt
4.POJEMNIK WIELORAZOWY (KANISTER) KOMPATYBILNY Z WKŁADEM JEDNORAZOWYM - ODPOWIEDNIO Z POZ.1-3= 40 szt
5.WÓZEK NA KANISTRY - KOMPATYBILNY Z POZ. NR 4=4 szt
Pakiet nr 2 - materiały eksploatacyjne do pojemników (kanistrów) typu Receptal-Hospira wraz z dodatkowym asortymentem
1. WKŁAD JEDNORAZOWY O POJ 1l., KOMPATYBILNY Z POJEMNIKIEM Z POZ.3=200 szt
2.WKŁAD JEDNORAZOWY O POJ.2l., KOMPATYBILNY Z POJEMNIKIEM Z POZ.3= 200 szt
3.POJEMNIK WIELORAZOWY (KANISTER) KOMPATYBILNY Z WKŁADEM JEDNORAZOWYM - ODPOWIEDNIO Z POZ.1-2 = 20 szt
Pakiet nr 3 - materiały eksploatacyjne do ssaków ZTM
1.TUBA WIELORAZOWA DO SSAKA O POJ. 0,8 DO 1L = 400 szt
2.KOREK DO TUBY SSAKA Z USZCZELKĄ I ZAWOREM PODCIŚNIENIA = 40 kpl
3.KOREK SSAKA BEZ USZCZELKI= 40 szt
4.USZCZELKA KORKA SSAKA = 100 szt
Dot.pakietu nr 3: Wszystkie pozycje z pakietu muszą być kompatybilne ze sobą oraz ssakami ZTM
Pakiet nr 4 - filtr przeciwbakteryjny kompatybilny z manometrem ssaka typu High Vaccum-MIE
1.FILTR PRZECIWBAKTERYJNY = 40 szt
Pakiet nr 5 - Materiały eksploatacyjne do zabiegów okulistycznych - do operacji usunięcia zaćmy do aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy Infinity firmy Alcon, który jest własnościa Instytutu CZMP
1.KASETA DO EMULSYFIKACJI ZAĆMY= 48 szt
2.KOŃCÓWKA DO WITREKTOMII= 24 szt
3.BIPOLARNA KOŃCÓWKA DO KOAGULACJI WEWNĄTRZGAŁKOWEJ =20 szt
Dot pakietu nr 5: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z aparatem Infinity firmy Alcon.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty


    1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy
    3.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne karty katalogowe producenta z oznaczeniem poszczególnych pozycji z pakietu w celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego
    4.Oświadczenie o preparatach dezynfekcyjnych. (Dotyczy artykułów wielorazowego użytku) - Oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykowców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
4.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy
5.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
6.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.