eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna1.Remont nawierzchni drogi Plac Piastów Śląskich w Piławie Górnej 2.Remont odcinka drogi ul. Krótkiej w Piławie Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Piława Górna: 1.Remont nawierzchni drogi Plac Piastów Śląskich w Piławie Górnej 2.Remont odcinka drogi ul. Krótkiej w Piławie Górnej
Numer ogłoszenia: 43115 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawagorna.bip.ornak.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Remont nawierzchni drogi Plac Piastów Śląskich w Piławie Górnej 2.Remont odcinka drogi ul. Krótkiej w Piławie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Remont nawierzchni drogi Plac Piastów Śląskich w Piławie Górnej Jest to droga gminna Nr 118044D przy ul. Plac Piastów Sląskich, działka nr 339, 341 obręb Południe w Piławie Górnej. Wykonanie remontu polegać będzie na wykonaniu : - frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km (na miejsce wskazane prezez Zamawiającego, transportem Wykonawcy), - pow.ok. 3 300 m2 , - regulacji pionowej studzienki do włazów kanałowych, - regulacji pionowej studzienki dla kratek ściekowych ulicznych, - regulacji pionowej zaworów, - dwukrotnym skropieniu nawierzchni asfaltem, - wyrównianiu istniejącej podbudowy masą 0-16 - średnia gr. 4 cm, - położeniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej masa 0-12,8 - gr. 3 cm ok. 3 300 m2 , - regulacji krawężników, - wymianie części krawężników, - przełożeniu chodnika z kostki brukowej betonowej. Uwaga : dot. wyceny kwot za wykonanie w poz. 7 1. Wykonawca w poz. 7 przedstawia kwotę za wykonanie położenia mieszanki - mineralno - bitumicznej nie ujmując materiału ( mieszanki mineralno - bitumicznej - materiał inwestora ). W poz. tej dodatkowo ująć transport na odległość 65 km w jedną stronę. 2. Jednocześnie Wykonawca wyceni ujętą w formularzu ofertowym w poz. 7 mieszankę mineralno - bitumiczną będącą materiałem Wykonawcy, wraz z pozostałytmi kosztami Wykonawcy, przedstawiając cenę ofertową w poz. 7a. Określenie zakresu ilościowego (m2 , szt., mb ) wykonania remontu ww. drogi przy ulicy Plac Piastów Śląskich, Zamawiający uzależnia od wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy na realizację wymienionego zadania, przy uwzględnieniu najniższej ceny ofertowej, obliczonej w oparciu o podane w ofertach ceny jednostkowe. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację ww. zadania kwotę 150 000,00 zł brutto, (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Zadanie 2.Remont odcinka drogi ul. Krótkiej w Piławie Górnej Jest to droga gminna Nr 118042D - ul. Krótka, położona w sąsiedztwie Placu Piastów Śląskich. Remont ten polegać będzie na wykonaniu odcinka drogi o dł. 46 mb, szer. 6 mb, o pow. 276 m2 . Zakres robót obejmować będzie : 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni - 46m x 6,5 m tj. 299 m2 , 2) roboty ziemne wykonane koparkami 46 x 6,5 x 0,35 tj. 104,650 m3 z transportem na odległość do 5 km, 3) ręczne zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach ( 10 cm ) 46 mx 6,5 tj. 299 m2 , 4) wykonanie ław pod krawężniki 90 x 0.06 - 5,400 m3 , 5) ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm - 90 mb., 6) regulacja pionowa studzienek do włazów kanałowych - 2 szt., 7) studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 1 szt., 8) studzienka ściekowa uliczna betonowa o śrt. 500 mm z osadnikiem - 1 szt. , 9) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 276 m2 , 10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych 4 cm - pow. 76 m2 , 11) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych 3 cm - 276 m2 . Uwaga: Materiał inwestora - kruszywo na podbudowę. W kosztorysie ofertowym Wykonawca nie wycenia materiału Zamawiającego/ Inwestora. Wykonawca wycenia transport kruszywa na odległość 4 km. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę wraz z wypełnionym formularzem ofertowym- zał. nr 1 do SIWZ oraz: 1.Prowadzą zarejestrowaną działalność do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie min. 3 roboty drogowe zgodne z przedmiotem zamówienia tj.: remonty dróg, b) wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają - referencje lub inne równoważne dokumenty wykonania robót drogowych w ww zakresie. 3. Wykonawca złoży oświadczenie, że: a)spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 PZP, b)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, c)akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia, nie spełnia. 5. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum, powinna spełniać łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców. 6. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania: a)występowania w obrocie prawnym b)nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-referencje lub inne równoważne dokumenty wykonania robót drogowych w ww zakresie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piławagorna.bip.ornak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok nr 19 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi Plac Piastów Śląskich w Piławie Górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jest to droga gminna Nr 118044D przy ul. Plac Piastów Sląskich, działka nr 339, 341 obręb Południe w Piławie Górnej. Wykonanie remontu polegać będzie na wykonaniu : - frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km (na miejsce wskazane prezez Zamawiającego, transportem Wykonawcy), - pow.ok. 3 300 m2 , - regulacji pionowej studzienki do włazów kanałowych, - regulacji pionowej studzienki dla kratek ściekowych ulicznych, - regulacji pionowej zaworów, - dwukrotnym skropieniu nawierzchni asfaltem, - wyrównianiu istniejącej podbudowy masą 0/16 - średnia gr. 4 cm, - położeniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej masa 0/12,8 - gr. 3 cm ok. 3 300 m2 , - regulacji krawężników, - wymianie części krawężników, - przełożeniu chodnika z kostki brukowej betonowej. Uwaga : dot. wyceny kwot za wykonanie w poz. 7 1. Wykonawca w poz. 7 przedstawia kwotę za wykonanie położenia mieszanki - mineralno - bitumicznej nie ujmując materiału ( mieszanki mineralno - bitumicznej - materiał inwestora ). W poz. tej dodatkowo ująć transport na odległość 65 km w jedną stronę. 2. Jednocześnie Wykonawca wyceni ujętą w formularzu ofertowym w poz. 7 mieszankę mineralno - bitumiczną będącą materiałem Wykonawcy, wraz z pozostałytmi kosztami Wykonawcy, przedstawiając cenę ofertową w poz. 7a. Określenie zakresu ilościowego (m2 , szt., mb ) wykonania remontu w/w drogi przy ulicy Plac Piastów Śląskich, Zamawiający uzależnia od wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy na realizację wymienionego zadania, przy uwzględnieniu najniższej ceny ofertowej, obliczonej w oparciu o podane w ofertach ceny jednostkowe. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację ww. zadania kwotę 150 000,00 zł brutto, (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont odcinka drogi ul. Krótkiej w Piławie Górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jest to droga gminna Nr 118042D - ul. Krótka, położona w sąsiedztwie Placu Piastów Śląskich. Remont ten polegać będzie na wykonaniu odcinka drogi o dł. 46 mb, szer. 6 mb, o pow. 276 m2 . Zakres robót obejmować będzie : 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni - 46m x 6,5 m tj. 299 m2 , 2) roboty ziemne wykonane koparkami 46 x 6,5 x 0,35 tj. 104,650 m3 z transportem na odległość do 5 km, 3) ręczne zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach ( 10 cm ) 46 mx 6,5 tj. 299 m2 , 4) wykonanie ław pod krawężniki 90 x 0.06 - 5,400 m3 , 5) ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm - 90 mb., 6) regulacja pionowa studzienek do włazów kanałowych - 2 szt., 7) studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 1 szt., 8) studzienka ściekowa uliczna betonowa o śrt. 500 mm z osadnikiem - 1 szt. , 9) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 276 m2 , 10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych 4 cm - pow. 76 m2 , 11) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych 3 cm - 276 m2 . Uwaga: Materiał inwestora - kruszywo na podbudowę. W kosztorysie ofertowym Wykonawca nie wycenia materiału Zamawiającego/ Inwestora. Wykonawca wycenia transport kruszywa na odległość 4 km. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.