To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Łódź: Dostawa worków polietylenowych na odpady 34/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 431198 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370992 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków polietylenowych na odpady 34/ZP/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa worków polietylenowych na odpady o właściwościach, opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7 - Produkty z tworzyw sztucznych 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia - w zależności od przebiegu leczenia, zmiany profilu świadczonych usług i zmian metod diagnostyczno-terapeutycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 4. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 5. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na sprzedany towar od dnia jego dostarczenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- Helplast J. Hadasik, M. Helbig, Powstańców Śl. 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122981,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137489,40
Oferta z najniższą ceną: 137489,40 / Oferta z najwyższą ceną: 258665,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednoczęściowych zintegrowanych nakrętek na butelki PET dla potrzeb Zakładu Produkcji Zdrojowej
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- "Dostawa wielodoniczek szkółkarskich do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym oraz palet stalowych do szkółki leśnej w Rogozińcu w 2025 roku"
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.