eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa artykułow papierowych1/ręczników papierowych, 2/ papieru toaletowego 3/ podkładów bibułowo-foliowych na kozetki 4/ prześcieradeł papierowych na kozetki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Warszawa: dostawa artykułow papierowych: 1/ręczników papierowych, 2/ papieru toaletowego 3/ podkładów bibułowo-foliowych na kozetki 4/ prześcieradeł papierowych na kozetki
Numer ogłoszenia: 43132 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434562 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułow papierowych: 1/ręczników papierowych, 2/ papieru toaletowego 3/ podkładów bibułowo-foliowych na kozetki 4/ prześcieradeł papierowych na kozetki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa artykułow papierowych: 1/ręczników papierowych, 2/ papieru toaletowego 3/ podkładów bibułowo-foliowych na kozetki 4/ prześcieradeł papierowych na kozetki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet nr1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM Sp. z o.o., ul. Małachowskiego 47 lok. 2, 61-129 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267655,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170674,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194569,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADATEX, ul. Szklana 20/3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM Sp.z o.o., ul. małachowskiego 47 lok. 2, 61-129 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4068,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4068,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4068,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4068,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ideal Partner SJ, ul. Warszawska 2, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37507,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37507,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37507,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57209,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.