Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Radzyń Podlaski: Dostawa wyposażenia dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Radzyniu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 431400 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Z. Przesmyckiego , Ul. Jana Pawła II 2, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 352 72 17, faks 83 352 70 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpradzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Radzyniu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Radzyniu Podlaskim, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) regał biblioteczny dwustronny - 58 szt., 2) regał biblioteczny jednostronny - 8 szt., 3) regał biblioteczny jednostronny - 15 szt., 4) regał na czasopisma - 2 szt., 5) lada recepcyjna - 1 szt., 6)gablota wystawowa pozioma - 3 szt., 7) szafa witryna 1 szt., 8) stoliki czytelniane - 12 szt., 9) stoliki czytelniane z wysuwaną półką - 6 szt., 10) stoliki czytelniane młodzieżowe - 10 szt., 11) stolik dziecięcy okrągły - 1, 12) stolik do kawy -3 szt., 13) stolik pod komputer do pracy stojącej - 2 szt., 14) stół kuchenny - 1 szt., 15)szafa ubraniowa - 1 szt., 16)szafa ubraniowa - 1 szt., 17)szafa biurowa - 1 szt., 18)szafa biurowa- 3 szt., 19)szafa biurowa - 2 szt., 20)szafa gospodarcza - 2 szt., 21)szafa metalowa na akta - 1 szt., 22)biurko- 2szt., 23)biurko - 2 szt., 24)krzesełko dziecięce - 4 szt., 25)krzesło czytelniane młodzieżowe -10 szt., 26)krzesło czytelniane - 18 szt., 27)krzesło konferencyjne - 27 szt., 28)krzesło biurowe - 15 szt., 29)krzesło kuchenne - 3 szt., 30)sofa - 3-osobowa - 2 szt., 31)fotel klubowy - 6 szt., 32)pufa - 16 szt., 33)poduszka kamień - 2 szt., 34)taboret - stopa słonia - 2 szt., 35)wieszaki ubraniowe ścienne dziecięce -5 szt., 36) tablica korkowa ekspozycyjna stojąca - 5 szt., 37)domek interaktywny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do SIWZ z dnia 23.10.2013r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.52.00 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ z dnia 23.10.2013r. można uzyskać nieodpłatnie w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Radzyniu Podlaskim, ul. Jana Pawła II 2, 21-300 Radzyń Podlaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Radzyniu Podlaskim, 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Jana Pawła II 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 26 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania będących podopiecznymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
- Dostawa paliw
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Doposażenie placu zabaw w sołectwie Piątkowo
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.