eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokLikwidacja wybojów w nawierzchniach ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Białystok: Likwidacja wybojów w nawierzchniach ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera
Numer ogłoszenia: 431422 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299707 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wybojów w nawierzchniach ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) na gorąco bez użycia piły i remontera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje likwidację wybojów w nawierzchniach ulic i chodników z zastosowaniem mieszanki mineralno- asfaltowej /BA/ na gorąco bez użycia piły i remontera - uszkodzenie średniej grubości 6,0 cm, przewidywana ilość 2 136 m2 /rocznie ok. 1 068m2/, roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 7 2. Zakres prac: 1/ Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię uszkodzeń do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 2/ Termin realizacji prac wskazany w protokole konieczności wynikać będzie z wielokrotności 100m2 /średnia dzienna ilość/ zleconej powierzchni do remontu. Zmiana terminu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności . 3/ Zwiększenie powierzchni remontu cząstkowego /powyżej 20% powierzchni określonej protokołem konieczności/ może nastąpić w porozumieniu z inspektorem na podstawie nowego protokołu. 4/ Uszkodzenia wskazane jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu - Wykonawca zabezpieczy niezwłocznie w ciągu 2 godz. od przekazania mu informacji faxem lub telefonicznie /poprzez uzupełnienie tłuczniem, pospółką lub ustawi bariery zabezpieczające/, a w ciągu 24 godz. dokona remontu. 5/ Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzeniem /Dz.U. Nr 177 poz. 1729/, a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian ganizacji ruchu /objazdów/ pokryje Zamawiający. 6/ Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z podaniem dokładnej lokalizacji i kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego,w terminie 5 dni od daty dostarczenia obmiaru. 7/ Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 8/ Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. beton asfaltowy /BA/, asfalt lany, wytwarzane i wbudowywane na gorąco, spełniające wymogi normy: PN-S-96025 /Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania oraz OST D-05.03.17 /Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych/. 9/ Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je Inspektorowi Zarządu Dróg i Inwestycji Miejskich do akceptacji. 10/ Zamawiający dopuszcza, po uprzednim uzyskaniu jego zgody, stosowanie do remontu w okresie zimowo-jesiennym - zamiast asfaltobetonu (BA) asfalt lany . 11/ Wbudowywany materiał powinien mieć uziarnienie dostosowane do głębokości uszkodzenia / po wstępnym oczyszczeniu uszkodzenia z luźnych cząstek nawierzchni i zanieczyszczeń obcych /, przy czym największe ziarna w mieszance betonu asfaltowego powinny się mieścić w przedziale od 1/3 do ? głębokości uszkodzenia do 80 mm. 12/ Przy naprawie niewielkich powierzchni należy transportować gorącą mieszankę min.-asfaltową w pojemnikach izolowanych cieplnie. Dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu łopat, listwowych ściągaczek / użycie grabi wykluczone / i listew profilowych. Do zagęszczania rozłożonych mieszanek należy użyć lekkich walców wibracyjnych lub zagęszczarek płytowych. 13/ Przygotowanie uszkodzonego miejsca / ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni / do naprawy należy wykonać bardzo starannie poprzez: usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. 14/ Po przygotowaniu uszkodzonego miejsca nawierzchni do naprawy należy spryskać dno i boki naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m/2/ . Mieszankę min. -asfaltową należy rozłożyć przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych. W żadnym wypadku nie należy zrzucać mieszanki ze środka transportu bezpośrednio do przygotowanego do naprawy miejsca, a następnie je rozgarniać. Mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni naprawianego miejsca i ułożona z pewnym nadmiarem, by po jej zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnią sąsiadujących części nawierzchni. Różnice między naprawianą powierzchnią a sąsiadującymi powierzchniami, przy pomiarze łatą wg BN-68/8931-04, nie powinny być większe od 4 mm dla dróg o prędkości ruchu powyżej 60 km/h i od 6 mm dla dróg o prędkości poniżej 60 km/h. Jednocześnie poziom warstwy wypełniającej ubytek powinien być wyższy od otaczającej nawierzchni o 1 do 2 mm. Pochylenie poprzeczne /spadek / warstwy wypełniającej po zagęszczeniu powinien być zgodny ze spadkiem istniejącej nawierzchni. Przy naprawie obłamanych krawędzi nawierzchni należy zapewnić odpowiedni opór boczny dla zagęszczanej warstwy i dobre międzywarstwowe związanie. 15/ Wywiezienie do końca tego samego dnia roboczego, na średnią odległość do 5 km, gruzu powstałego po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca. 16/ Wykonawca zapewnia dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszance min.-bit., Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający , jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 17/ Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania /ekstrakcje/; jeżeli produkcja masy i likwidacja wybojów odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania. 18/ Na czas realizacji zamówienia wykonawca zapewni: a/ całodobową dyspozycyjność ludzi i sprzętu, również w dni wolne od pracy i świąteczne, w ilościach niezbędnych do wykonania prac, b/ całodobowy kontakt telefoniczny w celu umożliwienia przekazywania do realizacji pilnych prac /nr tel.i tel. kom. nr faxu./..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412248,00

  • Oferta z najniższą ceną: 412248,00 / Oferta z najwyższą ceną: 412248,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.