To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Radziejów: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Radziejów w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 431436 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390726 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 285 7100, faks 54 285 7105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Radziejów w sezonie 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Odśnieżanie jedni pługami odśnieżnymi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych oraz zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie dróg 4t mieszaniną piasku z solą. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część 1: Odśnieżanie jezdni zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (część A) (max 75 godzin) Część 2: Odśnieżanie jezdni zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (część B) (max 75 godzin) Część 3: Likwidowanie gołoledzi przez posypywanie jezdni 4t mieszaniną piasku z solą zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (część C) (max 40 piaskarek). Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Do odśnieżania dróg należy stosować odpowiedni sprzęt, gwarantujący solidne usunięcie śniegu i naboju śnieżnego. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Do zwalczania gołoledzi dróg należy stosować odpowiedni sprzęt, gwarantujący solidne posypywanie dróg 4t mieszaniną piasku z solą. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Operator sprzętu powinien posiadać odpowiednie uprawnienia. 4. Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg nie powinno utrudniać ruchu pojazdów. 5. Mieszaninę piasku z solą zapewnia Wykonawca. 6. Każdorazowo odśnieżanie lub posypywanie mieszaniną piasku z solą winno nastąpić po wydaniu zlecenia przez interwencję pracownika Urzędu Miasta. 7. Wykonawca będzie rozliczany za rzeczywistą ilość rozsypanych piaskarek oraz za rzeczywistą ilość godzin odśnieżania. 8. Wykonawca jest zobowiązany odśnieżyć miasto lub wykonać usługę posypywania 4t mieszaniny piasku z solą w czasie 3 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie umownym i zastrzega sobie prawo do wyznaczania terminów podstawienia sprzętu przez Wykonawcę w miarę bieżących potrzeb wynikających z aktualnych warunków atmosferycznych na drogach. Czas pracy sprzętu uzależniony jest więc od aktualnych potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "EMPEGIEK" SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej EMPEGIEK Sp. z o.o., ul. Szpitalna 15, 88-200 Radziejów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8812,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9315,00
Oferta z najniższą ceną: 9315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9315,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CENTRUM" - Wanda Czynszak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CENTRUM" - Wanda Czynszak
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENTRUM, Wanda Czynszak, ul. Szybka 12, 88-200 Radziejów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8812,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9720,00
Oferta z najniższą ceną: 9720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CENTRUM" - Wanda Czynszak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CENTRUM" - Wanda Czynszak
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENTRUM, Wanda Czynszak, ul. Szybka 12, 88-200 Radziejów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24624,00
Oferta z najniższą ceną: 24624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24624,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów - Droga Gminna nr 180437 C Kolonia Dobre II - Bieganowo
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.