Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Rybno: Budowa Gminnego Centrum Rekreacji i Sportu w Rybnie
Numer ogłoszenia: 431488 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Długa 20, 96-514 Rybno, woj. mazowieckie, tel. 046 8611438, faks 046 8611438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybno.e-sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum Rekreacji i Sportu w Rybnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Gminnego Centrum Rekreacji i Sportu w Rybnie Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących prac: -Drenowanie i odwodnienie terenu - drenaż podziemny z rur perforowanych PCV - odprowadzenie wody do rowu melioracyjnego, odwodnienie powierzchniowe kratkami ściekowymi i odwodnieniem liniowym - odprowadzenie wody do kanalizacji deszczowej, -Roboty ogrodnicze - wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin oraz wyposażenie placu zabaw dla dzieci w urządzenia do zabawy, -Korty tenisowe - dwa korty tenisowe o wymiarach 9 x 18 m z nawierzchni ze sztucznej trawy, -Kładka przez rów - mostek o szerokości 3,0 m, przyczółki betonowe, nawierzchnia z płyt żelbetowych zbrojonych z wyłożeniem kostką betonową, balustrady metalowe, -Podjazd dla niepełnosprawnych i schody - zjazd przy kładce przez rów z podjazdem dla niepełnosprawnych o długości ok. 25 m, schody żelbetowe monolityczne, nawierzchnia na podjeździe z kostki brukowej, balustrada z rury stalowej, -Urządzenie do akrobacji - półbeczka drewniana do ćwiczeń na łyżworolkach wg projektu warsztatowego producenta, ustawiona na płycie żelbetowej, -Oświetlenie terenu Gminnego Centrum Rekreacji - latarnie wzdłuż ogrodzenia od strony wschodniej i wokół boiska w ilości 16 słupów oświetleniowych. -Modernizacja rowu - plantowanie skarp i dna rowu oraz humusowanie z obsianiem trawą - 592,00 m2 -Ogrodzenia - z siatki z paneli o wys. 1,0 m - dł. 25 mb, o wys. 1,5 m - dł. 258,50 mb, z siatki o wys. 3,0 m - dł. 254,0 m , w ogrodzeniach furtki szt. 2 i bramy dwuskrzydłowe o pow. do 6 m2, -Roboty ziemne - rozplanowanie gruntu na terenie stadionu - 1291,0 m3 , podniesienie płyty - 1600,0 m3, -Tereny zielone - przygotowanie gruntu i wykonanie trawników o pow. 3000 m2, -Zbiornik wodny - poszerzenie zagłębienia terenu na odcinku 35 m i utworzenie zbiornika wodnego do poziomu dna rowu, -Utwardzenie alejek kostką brukową - chodniki z kostki brukowej o szerokości 3,0 m, na podbudowie piaskowo-cementowej wraz z obrzeżami, -Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 2 kpl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.12.44 - Roboty budowlane w zakresie kanałów 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15000zł ( słownie : piętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym zakresie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. e)złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ, f)wniosą wadium zgodnie z zapisami w SIWZ, g)wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. h)udzielą pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Uwaga 4 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt.5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit d musi spełniać każdy Wykonawca. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.a) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z późn.z m.) do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie inwestycji oraz przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody. b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, d) oświadczenie , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. f) oświadczenie , że Wykonawca wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego, g) oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, h) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania umowy o równowartości 10 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę), i) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót, oddzielnie na poszczególne branże (uproszczony), j) harmonogram rzeczowo finansowy (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ), k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, l) oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca, ł) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om, chyba ze całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, m) oświadczenie - wykaz minimum jednego zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, którego przedmiotem były roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na kwotę minimum w wysokości kwoty oferty brutto, z podaniem miejsca wykonywania zadania i załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane, n) oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, Uwaga 5 Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt 1 a powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 2) Wykaz dokumentów a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: - wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy, Uwaga 6 Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę. c)sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż kwota oferty brutto, przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Oferent , który zostanie wybrany na Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu przed podpisaniem umowy, polisy lub innego dokumentu potwierdzającego , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmującej także przedmiot zamówienia w wysokości nie niższej niż kwota oferty brutto obejmujący cały zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy wykonawcy, którego polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy został złożony wraz z ofertą i obejmuje cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej , składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane )(Dz.U. Nr 87, poz. 605 i Dz.U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155). Uwaga 7 Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. Uwaga 8 Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. Uwaga 9 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. a), c), d), e) złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybno.e-sochaczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno , pok. nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514Rybno, sekretariat pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o przyznanie pomocy Nr 00 117-6922-UM0700124/09 RW.II./AK/0219.4-124/09 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI RYBNO
więcej: przetargi RYBNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.