eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przebudowa ulicy Wojsławickiej w Chełmie wraz z przebudową skrzyżowania ulic Wojsławicka - 3-go Maja - I. Mościckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-14

Ogłoszenie nr 43160 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.

Chełm: Przebudowa ulicy Wojsławickiej w Chełmie wraz z przebudową skrzyżowania ulic Wojsławicka - 3-go Maja - I. Mościckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15243-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21916-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 11019875800000, ul. ul. Chełmońskiego  1, 22100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 633 228, faks 825 633 839, e-mail zamowienia@zdm-chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdm-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Wojsławickiej w Chełmie wraz z przebudową skrzyżowania ulic Wojsławicka - 3-go Maja - I. Mościckiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDM-TI-4101/RZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wojsławickiej w Chełmie wraz z przebudową skrzyżowania ulic Wojsławicka - 3-go Maja - I. Mościckiego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty branży drogowej (odcinek ulicy Wojsławickiej od Alei I Armii Wojska Polskiego wraz ze skrzyżowaniem ulic Wojsławicka - 3-go Maja - I. Mościckiego): a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne , c) jezdnię ulic, d) podbudowy, e) chodniki, f) zatoki autobusowe, g) zjazdy, h) ścieżkę rowerową, i) odwodnienie, j) roboty wykończeniowe. 2) roboty branży drogowej (odcinek ulicy Wojsławickiej od projektowanego ronda na skrzyżowaniu ulic Wojsławicka - Alei 3-go Maja - I. Mościckiego do granicy miasta): a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) podbudowy, d) jezdnię ulic, e) chodniki, f) zatoki autobusowe g) miejsca postojowe, h) zjazdy indywidualne, i) elementy oznakowania, j) roboty wykończeniowe, k) ścieżkę rowerową, l) odwodnienie, m) roboty wykończeniowe. 3) roboty branży drogowej (odcinek połączenie projektowanego ronda - skrzyżowania ulic Wojsławicka - Alei 3-go Maja z istniejącym odcinkiem Alei 3-go Maja): a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) podbudowy, d) jezdnię ulic, e) chodniki, f) zatoki autobusowe, g) zjazdy, h) ścieżkę rowerową, i) odwodnienie, j) roboty wykończeniowe. 4) roboty branży sanitarnej (odcinek ulicy Wojsławickiej od Alei I Armii Wojska Polskiego wraz ze skrzyżowaniem ulic Wojsławicka - 3-go Maja - I. Mościckiego): a) roboty pomiarowe i demontażowe, b) roboty ziemne, c) roboty montażowe kanalizacji deszczowej. 5) roboty branży sanitarnej (odcinek połączenie projektowanego ronda - skrzyżowania ulic Wojsławicka - Alei 3-go Maja z istniejącym odcinkiem Alei 3-go Maja): a) roboty pomiarowe i demontażowe, b) roboty ziemne, c) roboty montażowe kanalizacji deszczowej. 6) roboty branży elektrycznej - oświetlenie projektowanego ronda na skrzyżowaniu ulic Wojsławicka - Alei 3-go Maja - I. Mościckiego: a) kablowa linia oświetlenia ulicznego ronda, b) kabel nn zasilający szafkę oświetleniową SZO z montażem szafki, c) montaż szafek i złącz kablowych, d) pomiary fotometryczne. 7) roboty branży elektrycznej - oświetlenie na odcinku od projektowanego ronda na skrzyżowaniu ulic Wojsławicka - Alei 3-go Maja - I. Mościckiego do Miejsca Obsługi Rowerzystów: a) kablową linię oświetlenia ulicznego, b) wygrodzenia do słupów oświetleniowych. 8) roboty branży elektrycznej - przebudowa kolidujących sieci elektroenergetycznych: a) kolizje nr 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (kable sn), b) kolizje nr 12, 13, 14, 15, 16 (kable nn), c) kolizja nr 5 linia kablowa Sn 15KV relacji CHP - stacja trafo K109, d) przebudowa oświetlenia D, E, F, G, e) linie kablowe nn stacje trafo K113 - K114, f) linia kablowa oświetleniowa ulicy Wolności, g) kabel nn oświetleniowy YAKY 4x35 (m16 zmiana trasy), h) demontaż istniejącego oświetlenia S016 słup nr 1, i) transport zdemontowanych materiałów do ZE, j) przebudowa oświetlenia pkt A, B, C, k) linie kablowe Sn 15KV relacji stacja trafo K114, l) oświetlenie terenu szafka SO 16 do słupa nr 6, m) pomiary fotometryczne. 9) inżynieria ruchu: a) roboty przygotowawcze, b) oznakowanie. 10) roboty branży teletechnicznej: a) przebudowa sieci ORANGE: b) przebudowa sieci UPC, c) przebudowa sieci szerokopasmowej, d) zabezpieczenie istniejących sieci ORANGE. 11) zieleń: a) usunięcie drzew i krzewów. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załączniki nr 9.1-9.11 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz za jakość zastosowanych materiałów, 3) prowadzanie dokumentacji budowy, 4) przekazywanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego informacji dotyczących realizacji umowy oraz umożliwienia mu przeprowadzenia kontroli ich wykonywania, 5) umożliwianie wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę na zasadach określonych w przepisach Prawa budowlanego i BHP, 6) terminowe usuwanie wad, ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu, oraz w czasie obowiązywania gwarancji, 7) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 9) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 10) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mastyksowo - grysowej SMA 11 bezszwowo do szerokości jezdni 6 metrów. Przy szerokości jezdni powyżej 6 metrów dopuszcza się wykonanie łączenia za pomocą taśmy termoplastycznej zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga certyfikatu Zakładowej Kontroli Produkcji dla wytwórni mas bitumicznych oraz produkowanych w niej mieszanek mineralno - asfaltowych, 11) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót za wyjątkiem wykonywania robót wymienionych w pkt 10, 12) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 13) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 14) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót oraz jego całkowita likwidacja wraz z demontażem oznakowania po zakończeniu robót, 15) uporządkowanie placu budowy, 16) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 17) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej potwierdzonej przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - w 4 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 18) systematyczne prowadzenie oraz pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. 19) zabezpieczenie środków finansowych na wykonanie nw. badań: a) próbki odbiorcze nawierzchni z betonu asfaltowego i mieszanki mastyksowo - grysowej SMA 11, b) ekstrakcja betonu asfaltowego, mieszanki mastyksowo - grysowej SMA 11, c) pomiar równości nawierzchni planografem, d) wytrzymałość ławy betonowej, e) przydatność piasku do stabilizacji, f) przydatność kruszywa do podbudowy, g) wytrzymałość i zagęszczenie podbudów z piasku stabilizowanego cementem, h) nośność i zagęszczenie podbudów z kruszywa, i) zaopiniowanie receptur bitumicznych i betonowych, j) szorstkość i odblaskowość oznakowania poziomego grubowarstwowego, k) zagęszczenie wykopów kanalizacji deszczowej, które zostaną wykonywane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez inspektora nadzoru. W przypadku negatywnego wyniku ww. badań, badania zostaną powtórzone. Wykonanie ww. badań nie zwalnia Wykonawcy od systematycznego prowadzenia badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych zgodnie z pkt 18. 20) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 21) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów), 22) zastosowanie niezbędnych możliwych środków celem ochrony dróg i obiektów inżynierskich prowadzących na teren budowy przed uszkodzeniami, które mogą spowodować roboty, transport lub sprzęt Wykonawcy, jego dostawców lub Podwykonawców, w szczególności Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu na teren budowy i z terenu budowy, 23) pokrycie kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 24) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w zawiązku z wykonywaniem robót, 25) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - robotników drogowych, - operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. A.III.7 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 7. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić inną osobę do wykonywania danej czynności, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. A.III.7 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. A.III.7 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawach zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. A.III.7 SIWZ czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233222-1, 45232400-6, 45231400-9, 45231300-8, 45232300-5, 45316110-9, 45233290-8, 45233221-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 5 000 000,00 zł. W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęły 3 oferty złożone przez: 1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Cena oferty brutto: 11 211 314,48 zł. 2. STRABAG Spółka z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. Cena oferty brutto 11 889 817,13 zł 3. Konsorcjum Firm: Lider - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A., ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów. Partner - Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Włodawa Spółka z o.o. z siedzibą w Strupinie Dużym, Strupin Duży 295, 22-100 Chełm. Cena oferty brutto: 9 905 758,83 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na w/w podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.