Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Prochowice: Usługa polegająca na usuwaniu awarii w budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych stanowiących własność Gminy Prochowice
Numer ogłoszenia: 4316 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na usuwaniu awarii w budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych stanowiących własność Gminy Prochowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przez roboty awaryjne (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie - nagłe niezamierzone uszkodzenie elementów budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne. Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie I - Usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych (murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, dekarskie) CPV: 50.80.00.00-3 Zadanie II - Usuwanie awarii w zakresie robót zduńskich i kominiarskich CPV: 50.80.00.00-3 CPV: 90.91.50.00 -4 Zadanie III - Usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych CPV: 50.71.10.00-2 Zadanie IV - Usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych (wod.-kan., c.o.) CPV: 50.70.00.00-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Urzędzie Miasta i Gminy Prochowice, ul. Rynek 1 - Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 1 od poniedziałku do piątku w 9.00-14.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:30, miejsce: sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Prochowice ul. Rynek 1 59-230 Prochowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych (murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, dekarskie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez roboty awaryjne (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie - nagłe niezamierzone uszkodzenie elementów budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie awarii w zakresie robót zduńskich i kominiarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez roboty awaryjne (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie - nagłe niezamierzone uszkodzenie elementów budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez roboty awaryjne (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie - nagłe niezamierzone uszkodzenie elementów budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych (wod.-kan., c.o.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez roboty awaryjne (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie - nagłe niezamierzone uszkodzenie elementów budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi konserwacji i awaryjnego całodobowego serwisu instalacji, urządzeń zainstalowanych na potrzeby Dyspozytorni Medycznej oraz zakup materiałów w celu wymiany zużytych części.
- Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, usług serwisowych oraz pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych górniczych wyciągów szybowych w SRK S.A. Oddział CZOK, Część I-VI
- Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Poru Wojennego Gdynia
- Konserwacje i naprawy awaryjne urządzeń UTB, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji pożaru "SAP", urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów
- "Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2025 r."
- AD/ZP/135/24 Usługa stałej miesięcznej konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych zgodnie z wymaganiami UDT dla 46 szt. dźwigów zainstalowanych w obiektach PP, z podziałem na części (pakiety)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.