Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Świdwin: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 431752 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie , ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652356 wew. 40, faks 094 3652356.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-swidwin.com.pl, www.bip.zuk-swidwin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną w dwóch części wskazanych w zapisach siwz lub na dwie części zgodnie z postanowieniami siwz. W ramach niniejszego postępowania wyodrębnia się następujące części: CZĘŚĆ I dostawa 40 szt. pojemników o pojemności 1100l (grafitowe), dostawa 50 szt. pojemników o pojemności 240l (zielone) CZĘŚĆ II dostawa 40 szt. pojemników typu Dzwon pojemności 2,5 m3 (żółte) dostawa 40 szt. pojemników typu Dzwon o pojemności 1,5 m3 (zielone) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 10 SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność udzielenia zamówień uzupełniających zostaną one udzielone z uwzględnieniem art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży wskazane poniżej dokumenty w formie oraz w sposób wskazany w treści siwz. Wykonawca w celu spełnienia niniejszego warunku do oferty winien załączyć: Podpisane przez osobę upoważnioną, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz- dokument załączony jako oryginał. W sytuacji ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców wspólnie (oferta wspólna) wskazany dokument składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. W sytuacji składania przez jednego Wykonawcę oferty na dwie części zamówienia niniejsze oświadczenie składa się w jednym egzemplarzu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej Jedną dostawę min. 40 szt. pojemników z tworzyw sztucznych o pojemnościach 240l oraz 1100l dla części I zamówienia Jedną dostawę min. 30 szt. pojemników typu Dzwon dla części II zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wykaz głównych dostaw winien być opracowany zgodnie z załącznikiem nr 3 niniejszej siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: Dysponuje minimum jednym pojazdem przystosowanym do transportu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych o pojemnościach 1100l oraz 240l zapewniającym niezakłóconą dostawę przedmiotu zamówienia- dla części I zamówienia. Dysponuje minimum jednym pojazdem przystosowanym do transportu pojemników typu Dzwon zapewniającym niezakłóconą dostawę przedmiotu zamówienia- dla części II zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca do oferty winien załączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W sytuacji ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców wspólnie (oferta wspólna) niniejsze oświadczenie składa ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. W sytuacji składania przez jednego Wykonawcę oferty na dwie części zamówienia niniejsze oświadczenie składa się w jednym egzemplarzu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego postępowania odstępuje od weryfikacji spełnienia niniejszego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego postępowania odstępuje od weryfikacji spełnienia niniejszego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w oryginale (w przypadku składania oferty wspólnej). Oświadczenie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 7. Oświadczenie o grupie kapitałowej lub informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 4. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną główny formularz oferty dla odpowiedniej części według wzoru określonego w załącznikach nr 1 oraz 1A do SIWZ. W sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia zobowiązany on jest do wypełnienia odpowiednio dwóch formularzy cenowych, natomiast gdy oferta składana jest na jedną z wybranych części wówczas składa się wypełniony jeden formularz cenowy odpowiednio dla części. Kopia stosownego atestu Państwowego Zakładu Higieny na pojemniki będące przedmiotem niniejszego postępowania- dla części I i II zamówienia. Kopia stosownego certyfikatu zgodności z normą EN- 840 na pojemniki będące przedmiotem niniejszego postępowania- dla części I zamówienia. Kopia stosownego certyfikatu jakości RAL GZ 951/1 na pojemniki będące przedmiotem niniejszego postępowania- dla części I zamówienia. Kopia stosownego certyfikatu zgodności z normą PN- EN- 13071-1 na pojemniki będące przedmiotem niniejszego postępowania- dla części II zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - czas realizacji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a) przedłużenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia w sytuacjach: Siły wyższej, klęski żywiołowej. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia: Wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; Terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; Skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; Klęski żywiołowe jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi; Bunty, niepokoje, strajki, okupacje przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; Inne wydarzenia losowe. Wstrzymanie dostawy przez zamawiającego z tytułu stwierdzenia rażących nieprawidłowości w sposobie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę do czasu dostosowania przedmiotu dostawy do wymogów stawianych w przeprowadzonym postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego. W sytuacji zmiany ustawowej stawki VAT mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia, zamawiający posiada prawo do zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy, odpowiednio do wielkości zmiany stawki podatku, przy czym nowa stawka podatku VAT zostanie zastosowana do robót wykonanych od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej oraz właściwie umotywowanej (np. protokół konieczności).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-swidwin.com.pl, www.zuk-swidwin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 21
78- 300 Świdwin
pokój nr 5- Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 21 78- 300 Świdwin SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I dostawa 40 szt. pojemników o pojemności 1100l (grafitowe), dostawa 50 szt. pojemników o pojemności 240l (zielone).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 40 szt. pojemników o pojemności 1100l (grafitowe), dostawa 50 szt. pojemników o pojemności 240l (zielone) Szczegółowy opis w rozdziale 10 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. czas realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 40 szt. pojemników typu Dzwon pojemności 2,5 m3 (żółte) dostawa 40 szt. pojemników typu Dzwon o pojemności 1,5 m3 (zielone).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 40 szt. pojemników typu Dzwon pojemności 2,5 m3 (żółte) dostawa 40 szt. pojemników typu Dzwon o pojemności 1,5 m3 (zielone) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale 10 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. czas realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Świdwin
- ZP/16/2025 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych
- ZP/19/2025 Obsługa, serwis i konserwacja oczyszczalni ścieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.