To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Myszków: Oczyszczanie chodników i parkingów należących do Gminy Myszków
Numer ogłoszenia: 4317 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429520 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie chodników i parkingów należących do Gminy Myszków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólny zakres prac do wykonania przez Wykonawcę: Utrzymanie czystości chodników i parkingów należących do Gminy Myszków Zamawiający przewiduje do oczyszczania chodniki i parkingi objęte dwoma standardami (Standardem I i Standardem II) wykonywania prac według zakresów robót opisanych w punkcie 4 niniejszego rozdziału. Określenie terenów przewidzianych do oczyszczania według Standardów I i II znajduje się w Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Warunki wykonywania prac: Standard nr I: Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości obejmuje oczyszczenie parkingów i chodników z piachu, liści, błota oraz innych zanieczyszczeń, oraz wywóz w miejsce odzysku lub unieszkodliwiania zebranych zanieczyszczeń na bieżąco. Po pojawieniu się warunków związanych z zimową porą roku zakres prac obejmuje ponadto usuwanie śliskości zimowej, a także w przypadku wystąpienia opadów śniegu, odśnieżanie nawierzchni oraz wywóz śniegu na bieżąco. Nie jest dopuszczalne gromadzenie na terenach oczyszczanych zarówno zebranych zanieczyszczeń jak też usuniętego śniegu, lodu czy błota pośniegowego, które muszą być usuwane codziennie na bieżąco. - Zakres oczyszczania według standardu nr I należy wykonywać w 2012r, z uwzględnieniem świąt i niedziel, na całym wyznaczonym terenie codziennie na bieżąco. W przypadku oczyszczania chodnika lub parkingu przylegającego do pasa zieleni należy również dokonać usunięcia zanieczyszczeń nie tylko na chodniku, ale również w pasie 30 cm na tym przyległym terenie zieleni. - W przypadku wystąpienia opadów śniegu, odśnieżanie należy prowadzić codziennie, na bieżąco, co oznacza że tereny powinny być odśnieżane w trakcie opadów śniegu w taki sposób, by warstwa śniegu nie przekroczyła 4 cm, a błoto pośniegowe należy usuwać niezwłocznie po jego wystąpieniu. - Usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po jej wystąpieniu. - Oczyszczanie, odśnieżanie oraz usuwanie śliskości należy wykonywać niezwłocznie po jego wystąpieniu i utrzymywać na bieżąco prawidłowy stan oczyszczonego terenu. Standard nr II: Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości parkingów i chodników obejmuje oczyszczenie chodników z piachu, liści, błota oraz innych zanieczyszczeń, oraz wywóz w miejsce odzysku lub unieszkodliwiania zebranych zanieczyszczeń raz w tygodniu w każdą środę. Po pojawieniu się warunków związanych z zimową porą roku zakres prac obejmuje ponadto usuwanie śliskości zimowej, a także w przypadku wystąpienia opadów śniegu, odśnieżanie nawierzchni oraz wywóz śniegu raz w tygodniu w każdy poniedziałek. Nie jest dopuszczalne gromadzenie na terenach oczyszczanych zarówno zebranych zanieczyszczeń jak też usuniętego śniegu, lodu czy błota pośniegowego, które muszą być usuwane. - Zakres oczyszczania według standardu nr II należy wykonywać w 2012r. raz w tygodniu w każdą środę na całym wyznaczonym terenie. W przypadku oczyszczania chodnika lub parkingu przylegającego do pasa zieleni należy również dokonać usunięcia zanieczyszczeń nie tylko na chodniku, ale również w pasie 30 cm na tym przyległym terenie zieleni. Do usuwania śliskości należy używać materiałów: piasek, mieszanka piasku i soli drogowej, sól drogowa. Dobór materiałów do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości zależy od panujących warunków atmosferycznych. W przypadku pojawienia się na terenach oczyszczanych zanieczyszczeń nietypowych, Wykonawca dokona usunięcia tych zanieczyszczeń z zachowaniem obowiązujących przepisów oraz złoży Zamawiającemu telefonicznie meldunek o wystąpieniu takiej sytuacji. Meldunek ten należy złożyć w godzinach pracy Urzędu Miasta do Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej tel. 313 - 26 - 82 wew. 165. Zasady dokonywania odbioru prac: 1) Odbiorem objęte są prace wykonane przez Wykonawcę w miejscach przewidzianych do wykonania przez Zamawiającego. Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu codziennego meldunku w okresie panujących warunków zimowych, natomiast w pozostałej części roku dwa razy w tygodniu w każdy wtorek i piątek. Raz w miesiącu zostanie sporządzony protokół odbioru prac po ich zakończeniu. Uwagi i zastrzeżenia mogą być przekazywane na bieżąco Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie. Na telefoniczne lub pisemne żądanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, obowiązkowy udział w kontroli weźmie osoba bezpośrednio odpowiedzialna po stronie Wykonawcy za wykonane prace. 2) W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę zadań, Zamawiający odstąpi od naliczenia wynagrodzenia w całości lub w części ustalonej przez Strony w protokole uzgodnień. 3) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej kontroli stanu oczyszczanego terenu codziennie i podejmowaniu decyzji o sposobie prowadzenia prac - zgodnie z obowiązującymi standardami. 4) Zamawiający może w godz. 1000-1100 przeprowadzić kontrolę stanu oczyszczanego terenu i podjąć decyzję o ewentualnych pracach poprawkowych. 5) Wykonawca będzie Zamawiającemu składać meldunki z wykonanych prac i sytuacji panującej aktualnie na chodnikach - w okresie zimowym codziennie o godz. 1000, a w przypadku prac poprawkowych dodatkowo o godz. 1400 w dniach pracy Urzędu Miasta, natomiast w pozostałej części roku we wtorki i piątki. 6) Meldunki należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej telefonicznie 313-26-82 wew. 165. Meldunek musi zawierać informacje takie jak: - ilość osób wykonujących prace - rodzaj używanego sprzętu - zakres wykonanych prac - oraz wszystkie inne informacje dotyczące aktualnego stanu chodników. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody lub wypadki spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z wymaganiami sposobem prowadzenia prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANIKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANIKO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANiKO Sp. z o.o., ul. B. Prusa 70, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117701,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139718,34
Oferta z najniższą ceną: 139718,34 / Oferta z najwyższą ceną: 139718,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- MECHANICZNE PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Omiatanie dróg powiatowych
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.