eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Akademii Obrony Narodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Warszawa: dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Akademii Obrony Narodowej
Numer ogłoszenia: 431864 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Akademii Obrony Narodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bułki pszenne zwykłe kg 13000 2. Bułka wrocławska kg 200 3. Bułki graham kg 3500 4. Rogal pszenny kg 3500 5. Bułka tarta kg 1000 6. Chleb świeży żytni razowy kg 6500 7. Chleb Baltonowski kg 6500 8. Chleb pszenny krojony w foli kg 6500 9. Chleb zwykły krojony w foli kg 9500 10. Chleb mieszany słonecznikowy kg 6500 11. Chleb mieszany z soją kg 3500 12. Chleb zwykły kg 9500 13. Drożdżówki z nadzieniem kg 800,00 14. Pączki drożdżowe kg 800,00 15. Makowiec kg 800,00 16. Mazurek kg 800,00 17. Sernik kg 800,00 18. Babka w polewie kg 800,00 19. Jabłecznik kg 800,00 20. Piernik kg 800,00 21. Piernik w polewie kg 800,00 22. Keks kg 800,00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie 15.81.22.00 - Ciasta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 5500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: 1)posiadają aktualną decyzję o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli Żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) certyfikatu wydanego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenia wydanego przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualnego protokołu z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającego stosowanie systemu HACCP; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, z tym że: 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował jako strona umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie umowy na dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość tych dostaw (umów) była nie mniejsza niż 120.000,00 zł brutto, oraz złoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy . II.Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: 1.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualna decyzja o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli Żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3)certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualny protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającego stosowanie systemu HACCP; 2.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny 1)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem strony umowy (zamawiającego), daty wykonania, przedmiotu wykonanej dostawy i wartości umowy. 2)dokumenty potwierdzające, że dostawy (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). III.Wykonawca zagraniczny 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w dziale II -ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto j ego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -ust. 2 pkt 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VI.Wspólny udział wykonawców 1.Dokumenty i oświadczenia, które muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: 1)Dokumenty i oświadczenie wymienione w dziale I; 2)Dokumenty wymienione w dziale IIust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, 2. 2.Dokumenty i oświadczenia, które będą sumaryczną danych wszystkich wykonawców występujących wspólnie: 1)Dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Dokument wymieniony w dziale II ust. 1 pkt 2, 3 oraz ust. 3 pkt 1, 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 129. Koszt SIWZ - 15,00 PLN. + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) do dnia 29-12-2009 r. do godz. 10:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.