Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Szubin: Dostawa artykułów spożywczych mięsa i wędlin, nabiału, ryb, owoców i warzyw oraz pieczywa dla stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2014
Numer ogłoszenia: 431878 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji , ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3842152, 3842454, faks 052 3842152, 3842454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych mięsa i wędlin, nabiału, ryb, owoców i warzyw oraz pieczywa dla stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - dostawa artykułów ogólnospożywczych CPV 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze Zamówienie dotyczy dostawy artykułów ogólnospożywczych w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I zawarty jest w załączniku 4 do SIWZ. Zadanie II - dostawa mięsa i wędlin CPV 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zamówienie dotyczy dostawy mięsa i wędlin w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II zawarty jest w załączniku 4a do SIWZ. Zadanie III - dostawa nabiału CPV 15.50.00.00-3 Produkty mleczarskie Zamówienie dotyczy dostawy nabiału w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III zawarty jest w załączniku 4b do SIWZ. Zadanie IV - dostawa ryb i mrożonek CPV 15.22.00.00-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb CPV 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone Zamówienie dotyczy dostawy ryb i mrożonek w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania IV zawarty jest w załączniku 4c do SIWZ. Zadanie V -dostawa owoców i warzyw CPV 15.30.00.00-1 Owoce, warzywa i podobne produkty Zamówienie dotyczy dostawy owoców i warzyw w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania V zawarty jest w załączniku 4d do SIWZ. Zadanie VI - dostawa pieczywa CPV 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VI zawarty jest w załączniku 4e do SIWZ. Zadanie VII - dostawa ziemniaków CPV 15.31.00.00-4 Ziemniaki Zamówienie dotyczy dostawy ziemniaków w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VII zawarty jest w załączniku 4f do SIWZ. Zadanie VIII - dostawa jaj CPV 03.14.25.00-3 Jaja Zamówienie dotyczy dostawy jaj w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VIII zawarty jest w załączniku 4g do SIWZ. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Osobami upoważnionymi do składania zamówień są: Samorządowe Przedszkole Nr 2 w Szubinie - Pani Anita Grzybowska 52 384-24-47 Samorządowe Przedszkole Nr 3 w Szubinie - Pani Wioletta Maćkowiak 52 384-24-26 Zespół Szkół w Szubinie - Pani Krystyna Leśniewska 52 384-24-81 Zamówienie składane będzie za pomocą faxu bądź e-maila w formie wykazu produktów wraz z terminem dostawy, ceną jednostkową brutto oraz potrzebną ilością. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości (mniejszej ilości) ze względu na aktualne potrzeby stołówek. Dostawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do przestrzegania cen widniejących na formularzach cenowych przez cały okres trwania umowy. Faktury VAT wystawiane będą każdorazowo, oddzielnie na poszczególne placówki tj. Samorządowe Przedszkole Nr 2 w Szubinie , ul. Dąbrowskiego 16, 89-200 Szubin NIP 558-16-46-716 Samorządowe Przedszkole Nr 3 w Szubinie, Plac Kościelny 2, 89-200 Szubin NIP 558-16-46-722 Zespół Szkół w Szubinie, ul. Tysiąclecia 1, 89-200 Szubin NIP 558-17-35-897. Zamawiający informuje, że w razie pomyłek i błędów dotyczących nazwy jednostki, nazw produktów, ilości i cen faktura VAT nie zostanie zapłacona do momentu dostarczenia przez Dostawcę korekty. Dostawa towaru następować będzie transportem własnym Dostawcy. Zamawiający zastrzega, że środki transportu przeznaczone do przewozu żywności winny być zgodne z obowiązującymi przepisami. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia przez Dostawcę towaru niezgodnego z wysłanym zamówieniem, niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówieniowego towaru w wyznaczonym terminie, a także niedokonania niezwłocznej wymiany towaru niewłaściwego na właściwy, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu wyszczególnionego w zamówieniu towaru w dowolnej jednostce handlowej obciążając powstałymi kosztami Dostawcę, który nie wywiązał się z postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na zadania i dopuścił możliwość złożenia oferty na całość zamówienia lub na poszczególne zadania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.31.00.00-4, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku w zadaniach 1; 3; 4; 5; 6; 7 i 8 na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, natomiast w zadaniu 2 Dostawca musi dostarczyć Decyzję Państwowego Lekarza Weterynarii albo Opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów pochodzenia mięsnego .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Dostawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Dostawcę - załącznik nr 4, 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f, 4g w zależności od części przedmiotu zamówienia. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy, jeżeli Dostawca mocuje pełnomocnika. 4) Aktualna Decyzja Państwowego lub opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów spożywczych pochodzenia mięsnego (dotyczy zadania II przedmiotu zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bib.mzo.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie
ul. Kcyńska 12a
89-200 Szubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie ul. Kcyńska 12a 89-200 Szubin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa artykułów ogólnospożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy artykułów ogólnospożywczych w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I zawarty jest w załączniku 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy mięsa i wędlin w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II zawarty jest w załączniku 4a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy nabiału w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III zawarty jest w załączniku 4b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ryb i mrożonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy ryb i mrożonek w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania IV zawarty jest w załączniku 4c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa owoców i warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy owoców i warzyw w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania V zawarty jest w załączniku 4d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VI zawarty jest w załączniku 4e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa ziemniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy ziemniaków w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VII zawarty jest w załączniku 4f do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa jaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy jaj w roku 2014 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VIII zawarty jest w załączniku 4g do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Dostawa warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.