Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Opatów: Wykonanie usług transportowych i usług koparką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2008 roku na terenie:
Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie
Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach
Numer ogłoszenia: 43189 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie, ul. Lipowska 2, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8682485, fax 015 8682485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług transportowych i usług koparką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2008 roku na terenie: Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy Nr 1 w Opatowie 1.Usługi transportowe samochodem samowyładowczym -3w o ładowności do 8 ton - godz.50 2.Usługi transportowe samochodem samowyładowczym z przyczepą -3w o ładowności do 8 ton - godz.375 3.Usługi transportowe ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności do 4 ton i wysokości skrzyni ładunkowej do 1 m od nawierzchni - godz.30 4.Usługi koparką podsiębierną o poj. łyżki min. 0,4m3 przystosowanym do wykonywania i renowacji rowów przydrożnych - godz. 50 Zadanie 2 - Obwód Drogowy Nr 2 w Smugach 1.Usługi transportowe samochodem samowyładowczym -3w o ładowności do 8 ton - godz.50 2.Usługi transportowe samochodem samowyładowczym z przyczepą -3w o ładowności do 8 ton - godz. 50 3.Usługi transportowe ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności do 4 ton i wysokości skrzyni ładunkowej do 1m od nawierzchni - godz.50 4.Usługi koparką podsiębierną o poj. łyżki min. 0,4m3 przystosowaną do wykonywania i renowacji rowów przydrożnych - godz. 30
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r Dz. U. Nr 19 poz. 177, tj. : 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium (jeśli dotyczy), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie Lipowska 2 27-500 Opatów godz. pracy: 7:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie Lipowska 2 27-500 Opatów godz. pracy: 7:00 - 15:00 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Obwód Drogowy Nr 1 w Opatowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowe samochodem samowyładowczym -3w o ładowności do 8 ton godz.50 Usługi transportowe samochodem samowyładowczym z przyczepą -3w o ładowności do 8 ton godz.375 Usługi transportowe ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności do 4 ton i wysokości skrzyni ładunkowej do 1 m od nawierzchni godz.30 Usługi koparką podsiębierną o poj. łyżki min. 0,4m3 przystosowanym do wykonywania i renowacji rowów przydrożnych. godz.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Obwód Drogowy Nr 2 w Smugach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowe samochodem samowyładowczym -3w o ładowności do 8 ton godz. 50 Usługi transportowe samochodem samowyładowczym z przyczepą -3w o ładowności do 8 ton godz.50 Usługi transportowe ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności do 4 ton i wysokości skrzyni ładunkowej do 1m od nawierzchni godz.50 Usługi koparką podsiębierną o poj. łyżki min. 0,4m3 przystosowaną do wykonywania i renowacji rowów przydrożnych. godz.30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Remont drogi powiatowej nr 1569T (stary nr 0745T) Przybysławice - Chrapanów w m. Śmiłów w km 1+175 - 1+549 odc. dł. 0,374 km
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.