To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43191 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Gryfino: Zarządzanie nieruchomościami gminnymi - budynkami komunalnymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24511-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfino, krajowy numer identyfikacyjny
81168455100000, ul.
ul. 1 Maja
16,
74100
Gryfino, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 162 011, faks
914 162 702, e-mail
burmistrz@gryfino.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gryfio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie nieruchomościami gminnymi - budynkami komunalnymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami gminnymi - budynkami komunalnymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz terenami w obrębie posesji, a także lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: 1)bieżące utrzymanie powierzonego zasobu w stanie niepogorszonym, 2)zapewnianie usług konserwacyjnych zarządzanego zasobu, 3)zawieranie w imieniu Gminy umów na dostawę mediów, 4)zapewnienie utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym terenów komunalnych w granicach działek dla zarządzanych budynków stanowiących własność Gminy, 5)naliczanie, pobieranie i ewidencjonowanie opłat wnoszonych przez najemców za korzystanie z lokali, 6)ustalanie i udzielanie obniżek stawek czynszu przysługujących najemcom, 7)zawieranie w imieniu Gminy umów najmu lokali, 8)prowadzenie w imieniu Gminy przedsądowej windykacji należności czynszowych, 9)prowadzenie "teczek lokali", 10)utrzymywanie właściwego stanu bezpieczeństwa zarządzanego zasobu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70330000-3
Dodatkowe kody CPV:
75123000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT896000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 896000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami), który stanowi, iż zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W związku z faktem spełniania przez Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gryfinie kryteriów ustalonych w art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy, zadecydowano o powierzeniu realizacji zamówienia w tym trybie spółce komunalnej. Ustalenia powyższe oparto na stanowisku Spółki zawartym w piśmie z dnia 22 września 2016 r. Ponadto, zgodnie z obowiązującym tekstem jednolitym Umowy Gryfińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., przedmiotem działania Spółki jest m.in. gospodarka nieruchomościami gminnymi stanowiącymi budynki oraz lokale mieszkalne i użytkowe oraz realizacja gminnego budownictwa mieszkaniowego.
Uchwałą Nr XXVIII/233/12 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie wyboru formy spółek prawa handlowego z udziałem Gminy Gryfino do wykonywania zadań gospodarki komunalnej oraz powierzenia zadań własnych Gminy Gryfino z zakresu gospodarki komunalnej Gryfińskiemu Towarzystwu Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gryfinie, Gmina Gryfino powierzyła swojej spółce komunalnej realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami gminnymi stanowiącymi budynki i lokale mieszkalne oraz użytkowe, a także realizacji gminnego budownictwa mieszkaniowego. W celu wykonania wspomnianej uchwały, Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino zawarł ze Spółką Porozumienie Wykonawcze nr BMK.7002.1.2013.MT z 28 czerwca 2013 r., uszczegóławiające zakres powierzonych zadań i określające warunki ich finansowania. Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jest podmiotem wewnętrznym Gminy - Gmina posiada 100% udziałów Spółki, a usługi wykonywane na rzecz Gminy stanowiły i w dalszym ciągu stanowią główny przedmiot działalności Spółki i należą do usług świadczonych w ogólnym interesie społecznym i gospodarczym. Wobec faktu, iż przedmiotowe Porozumienie Wykonawcze obowiązywało do końca 2016 r., na potrzeby zastosowania nowego trybu powierzenia przedmiotowych zadań, określonego w znowelizowanych przepisach dotyczących udzielania zamówień publicznych, aneksowano wspomniane Porozumienie, przedłużając termin jego obowiązywania do 28 lutego 2017 r.
Biorąc pod uwagę potrzebę zapewnienia ciągłości realizowanych usług komunalnych, jako zadań własnych gminy oraz nowe regulacje prawne wynikające ze zmian ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami), które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2017 r., dotyczące udzielania zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki własnym spółkom komunalnym przy zachowaniu uwarunkowań ustawowych, zasadne jest udzielenie zamówienia Gryfińskiemu Towarzystwu Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. na okres od 1 marca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.