eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaOchrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Wrzosowa: Ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 431952 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - Całodobowe dozorowanie obiektów i urządzeń znajdujących się i mogących się znaleźć na terenie CzPK Sp. z o.o. w Sobuczynie - skuteczna ochrona mienia i osób zatrudnionych w Spółce w czasie ich pracy przed działaniami osób postronnych, a w szczególności tzw. zbieraczy, w tym monitoring obiektów. - Obsługa pieca C.O. (poniżej 50 kW) w okresie grzewczym zlokalizowanego na terenie zaplecza techniczno - socjalnego 2. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zapewni ochronę osób oraz mienia poprzez: a) zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników ochrony przebywających na terenie Spółki - w dni powszednie od 14.00 do 6.00 (16h) - w niedziele i święta - całodobowo (24h) b) w dni powszednie w godzinach 6.00 do 14.00 Wykonawca zapewni ochronę poprzez pozostawienie w gotowości grup interwencyjnych reagujących na zaistniałe zdarzenie w czasie odpowiednim do zapewnienia właściwej ochrony. (o zagrożeniach i możliwościach zaistnienia zdarzenia wymagających interwencji Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego telefonicznie lub w inny dostępny sposób). Zamawiający zastrzega, że powyższe godziny rozpoczęcia i zakończenia ochrony mogą ulec zmianie. 3. Wykonawcy zainteresowani ofertą zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej terenu na którym znajdują się obiekty i urządzenia będące własnością CzPK Sp. z o.o. (szkic sytuacyjny - Załącznik nr 7 SIWZ). 4. Zamawiający informuje, że posiada zainstalowany system kamer przemysłowych obejmujące następujące obiekty: - Oczyszczalnia odcieku, - Zakład Zagospodarowania Odpadów, - Zaplecze techniczno - socjalne. 5. Zamawiający informuje, że posiada zainstalowane systemy alarmowe obejmujący następujące obiekty: - Biurowiec - Oczyszczalnia odcieku (wejścia do kontenerów, klapy i włazy do skrzynek i przepompowni).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy /Zał Nr 2/. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. min: a) koncesja na ochronę fizyczną; b) koncesja na ochronę techniczną; 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat prze dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (min. 3 usługi poparte rekomendacjami od firm zlecających prace) - Zał. Nr 4 SIWZ 5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia pracowników przewidzianych do wykonywania ochrony, zaświadczenie o przeszkoleniu pracowników w zakresie podstawowym palacza lub zobowiązanie do przeszkolenia pracowników przed rozpoczęciem sezonu grzewczego nie później niż do dnia podpisania umowy) - Zał. Nr 5 SIWZ 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w powyższym pkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Zał. Nr 6 SIWZ 8. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej pkt 7, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. Dokument potwierdzający spełnienie warunków określonych dla zakładu pracy chronionej (w przypadku wskazania ulgi w Formularzu ofertowym załącznik nr 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 w godzinach od 8:00 do 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Koumnalnego Sp. z o.o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.