To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43195 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Milicz: Dostawa polielektrolitów do odwadniania i zagęszczania osadów ściekowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6105-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12388-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2086417000000, ul.
ul. Rynek
21,
56300
Milicz, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 840 987, faks
713 840 987, e-mail
w.szydelko@pgkdolinabaryczy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgkdolinabaryczy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa polielektrolitów do odwadniania i zagęszczania osadów ściekowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-4/PN/PGK/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego na wirówce dekantacyjnej oraz polielektrolitu w postaci proszku do odwadniania osadu na prasie taśmowej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: a) Część I - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego na wirówce dekantacyjnej Alfa Laval (typu ALDEK 45) na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu w ilości niezbędnej do zagęszczenia 350 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po zagęszczaniu: 4-6 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów. b) Część II - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci proszku (worki po 25 kg) do odwadniania osadu po Autotermicznej Termofilowej Stabilizacji Osadów na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu z wykorzystaniem prasy taśmowej MONOBELT typu NP20CK w ilości niezbędnej do odwodnienia 310 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 3 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 17 % suchej masy osadu i zawartości zawiesiny w odcieku nie więcej jak 900 mg/l. c) Część III - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczenia/odwodnienia osadu nadmiernego na prasie taśmowej ZEW 1207 na Oczyszczalni Ścieków w Żmigrodzie w ilości niezbędnej do zagęszczenia/odwodnienia 200 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 17 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z opisem procedury wykonania testów technologicznych zawarty jest w części III SIWZ-OPZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ-Wzór Umowy. 5. PKWiU: 20.16.53.0 - Polimery akrylu w formach podstawowych 6. Częstotliwość dostaw: wg potrzeb Zamawiającego na zamówienie telefoniczne potwierdzone faxem lub e-mailem. 7. Wielkość jednorazowej dostawy - wg potrzeb Zamawiającego na podstawie uzgodnień telefonicznych potwierdzonych faxem lub e-mailem. 8. Termin dostawy - maksymalnie 3 dni robocze od zamówienia telefonicznego potwierdzonego faxem lub e-mailem. 9. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego. 10. Miejsce dostaw: część I i część II - Oczyszczalnia Ścieków w Miliczu, ul. Sułowska 1, część III - Oczyszczalnia Ścieków w Żmigrodzie, ul. Wiejska 29; dni robocze od 7:00 - 15:00. 11. Każda dostawa zostanie sprawdzona pod względem jakości - na podstawie atestu lub certyfikatu świadczącego o jakości środka i karty charakterystyki produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24542000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego na wirówce dekantacyjnej Alfa Laval (typu ALDEK 45) na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu w ilości niezbędnej do zagęszczenia 350 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po zagęszczaniu: 4-6 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6947.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8545,43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci proszku (worki po 25 kg) do odwadniania osadu po Autotermicznej Termofilowej Stabilizacji Osadów na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu z wykorzystaniem prasy taśmowej MONOBELT typu NP20CK w ilości niezbędnej do odwodnienia 310 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 3 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 13 % suchej masy osadu i zawartości zawiesiny w odcieku nie więcej jak 900 mg/l. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT148713.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182917.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczenia/odwodnienia osadu nadmiernego na prasie taśmowej ZEW 1207 na Oczyszczalni Ścieków w Żmigrodzie w ilości niezbędnej do zagęszczenia/odwodnienia 200 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 15 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4984.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6130.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Przebudowa drogi w miejscowości Wziąchowo Wielkie
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podsta. oraz ośrodków edukacyjnych, w roku szkolnym: 02.01-27.06.2025 oraz 02.09-31.12.2025 r.
- "Ubezpieczenie Powiatu Milickiego oraz podległych jednostek organizacyjnych"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Tworzymirki Górne, gmina Milicz
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.