Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Czechowice-Dziedzice: Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych na rzecz Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach - Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 432184 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej , ul. Drzymały 16, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 215 91 78, faks 32 215 43 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych na rzecz Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach - Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach - Dziedzicach w zakresie: a. Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych b. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku c. Ubezpieczenie szyb od stłuczenia d. Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk e. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem f. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych g. ubezpieczenie autocasco h. ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów i. ubezpieczenie wyposażenia dodatkowego (naklejki reklamowe) 2. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego pod względem przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. II. Terminy wykonania zamówienia 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia a. W odniesieniu do ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem: 01.01.2013r. do 31.12.2013r. b. W odniesieniu do ubezpieczeń komunikacyjnych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości 25% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które są przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku doubezpieczenia nowego majątku, o ile będzie to prowadziło do wzrostu zaoferowanej składki ubezpieczenia. W przypadku doubezpieczenia będzie miał zastosowanie w szczególności art. 67 ust 1 pkt. 6 PZP. 2. Stawka za doubezpieczenie za cały okres zawartej umowy (zgodna z wybraną ofertą) x ilość dni doubezpieczenia/ilość dni, na które została zawarta umowa ubezpieczenia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania w ramach Pakietu II winien wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 1. Wadium może być wnoszone a. w pieniądzu, najpóźniej do 15.11.2012 godz.1000 na konto w ING Bank Śląski S.A. nr rachunku: 05 1050 1256 1000 0001 0265 2708, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 2. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, 3. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy c. wykonawca na wezwanie zamawiającego nie uzupełnił dokumentów we wskazanym terminie. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. III. Wykonawca przystępujący do postępowania w ramach Pakietu I nie ma obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia niespełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia niespełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia niespełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkm.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Drzymały 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach - Dziedzicach, 43-502 Czechowice - Dziedzice, ul. Drzymały 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i działalności cywilnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1,2,3,4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Górno oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej.
- Usługa ubezpieczenie Szpitala Specjalistycznego im. J.K.Łukowicza w Chojnicach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Huszlew
- "Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Usługa ubezpieczenia Gminy Wisznia Mała, Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Żukowice wraz z jednostkami organizacyjnymi.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.