To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Wejherowo: Dostawa monitorów LCD, terminali komputerowych i infokiosków wraz z ich montażem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 432210 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391646 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie, ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6776300, 6776327, faks 0-58 6776327.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitorów LCD, terminali komputerowych i infokiosków wraz z ich montażem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego oraz wykonanie prac instalacyjnych, którego szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy, będący przedmiotem zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom minimalnym opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami tj. dostarczyć kompletną partię dostawy i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego (budynek A); b) Wykonawca oświadcza, że udziela gwarancji trwałości na dostarczone wyroby na okresy wyrażone w miesiącach zgodnie z wymaganiami określonymi dla danego rodzaju sprzętu, zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do SIWZ; c) Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego); d) W razie uszkodzenia dysku twardego lub innego elementu komputera, gdzie wymagana jest naprawa poza miejscem użytkowania komputera, przyjmuje się następujący tok postępowania: - w przypadku niemożności naprawy dysku w miejscu użytkowania, następuje wymiana na nowy dysk (stary zostaje do dyspozycji Zamawiającego), - w przypadku napraw innych elementów sprzętu, gdzie istnieje konieczność naprawy poza siedzibą Zamawiającego, należy dysk twardy pozostawić w miejscu użytkowania sprzętu komputerowego; e) W przypadku awarii w okresie gwarancji przywrócenie ciągłości pracy następuje w ciągu 8 godzin roboczych Zamawiającemu od momentu zgłoszenia awarii (wymiana uszkodzonego podzespołu na miejscu lub dostarczenie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy); f) Czas naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od przystąpienia do niej, licząc w dniach roboczych, w przypadku gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 14 dni roboczych, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji; g) Wszystkie naprawy gwarancyjne winny być odnotowane w karcie gwarancyjnej; h) W przypadku trzech napraw gwarancyjnych tego samego podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy. W przypadku wymiany urządzenia na nowe, gwarancja biegnie od początku; i) Odbiór i zwrot sprzętu wysłanego do naprawy gwarancyjnej odbywać się będzie w formie door-to-door czyli pracownik Wykonawcy odbiera sprzęt z siedziby Zamawiającego i po naprawie dostarcza do siedziby Zamawiającego; j) Wykonawca przekaże instrukcję obsługi w języku polskim; k) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; l) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; m) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Embedos Sp. z o. o., Wiktorska 63, 02-587 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54735,00
Oferta z najniższą ceną: 44521,08 / Oferta z najwyższą ceną: 54735,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.