To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43223 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Dzierżoniów: Wykonanie prac projektowych w ramach zadania p.n.: "Przebudowa infrastruktury drogowej na os. Różanym".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16828-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, krajowy numer identyfikacyjny
890717830, ul.
Rynek
1,
58-200
Dzierżoniów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48746450800, faks
+48746450801, e-mail
josak@um.dzierzoniow.pl,
przetargi@um.dzierzoniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac projektowych w ramach zadania p.n.: "Przebudowa infrastruktury drogowej na os. Różanym".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZIP.71.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowania dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej przebudowy drogi osiedlowej, gminnej, wewnętrznej w granicach pasa drogowego, na os. Różanym nieobjętej Miejscowy Planem Zagospodarowania Przestrzennego, od ul. Sikorskiego (za postojem taxi) wzdłuż budynku nr 4 i 5 na działce nr 124/23 (działka drogowa), 124/29 (działka budowlana) i 124/24 (działka drogowa) o długości ok. 160m w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa infrastruktury drogowej na os. Różanym". 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tekst jed. Dz.U. z 2013r., poz.1129). 3. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje: a) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych dla potrzeb ustalenia ewentualnego wzmocnienia lub wymiany konstrukcji drogi. Zamawiający dopuszcza tonaż na tej drodze do 3T z uwzględnieniem tonażu samochodów służb komunalnych, b) rzędne zaprojektowanej drogi dostosować do rzędnych istniejących sąsiednich dróg, zjazdów, dojść, miejsc parkingowych, c) budowę odwodnienia drogi, d) wymianę oświetlenia ulicznego z okablowaniem. Oprawy oświetleniowe typu LED, e) wyznaczenie miejsc postojowych wzdłuż drogi poprzez oznakowanie poziome. Uwzględnić w stałej organizacji ruchu, f) zaprojektować próg zwalniający w miejscu istniejącego, g) zaprojektowanie docelowej organizacji ruchu uwzględniając ruch jednokierunkowy z wyjazdem do ulicy Sikorskiego, h) wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i projektów stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń na ich wprowadzenie. Projekt stałej organizacji ruchu na podkładzie mapy zasadniczej w formie graficznej jpg, pdf (ważne jest tylko to, aby na podkładzie były linie działek czy budynki, które umożliwią nam wpasowanie podkładu na mapie) lub format wektorowy dxf, shp, dgn, dwg - w układzie 2000. Stała organizacja ruchu ma uwzględnić nowe oznakowanie pionowe (słupek i znak), i) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie zgody na realizację robót, j) regulacja istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z wymianą włazów, pokryw i pierścieni odciążających studni znajdujących się na przebudowywanym odcinku drogi, k) usunięcie kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi w tym ich regulacji doprojektowanych rzędnych nawierzchni (np. zasuw, zaworów znajdujących się w pasie realizowanej nawierzchni), l) w przypadku kolizji z drzewami, krzewami uzyskanie zgody na ich wycinkę, m) zagospodarowanie terenów zielonych w pasie drogowym, n) uzyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej dla celów projektowych, o) uzyskanie zgody od właściwego organu na realizację robót oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami. 4. Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 5. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu: ? projekt budowlany przebudowy ulicy wraz z oświetleniem i odwodnieniem - 5 egzemplarzy, ? projekt wykonawczy przebudowy ulicy wraz z oświetleniem i odwodnieniem - 5 egzemplarzy, ? projekt tymczasowej organizacji ruchu - 3 egzemplarze, ? projekt stałej organizacji ruchu - 3 egzemplarze, ? przedmiar robót przebudowy ulicy - 1 egzemplarze, ? kosztorys inwestorski przebudowy ulicy - 1 egzemplarze, ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży - 5 egz. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF w jednym egzemplarzu (1 płyta CD) 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu zamówienia w branży drogowej. 6.1 Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014. Poz. 1502 z późn. zm.). 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie. 6.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy(wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Wykonawca lub podwykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie, że nie zatrudnia osób na umowę o pracę. 6.4 Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone w § 8 ust.2 lit. d projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11317.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27060 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wyk. robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego (...) "Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów z podziałem na części: Cz. I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz Cz. II Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego.
- Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 w celu zapewnienia dostępności i dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.