To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Gdańsk: Zakup ciepła z sieci ciepłowniczej dla: Oddziału ZUS w Gdańsku, Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście i Inspektoratu ZUS w Kościerzynie
Numer ogłoszenia: 432288 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274056 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciepła z sieci ciepłowniczej dla: Oddziału ZUS w Gdańsku, Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście i Inspektoratu ZUS w Kościerzynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - ZUS Oddział w Gdańsku i Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście. Przedmiotem zamówienia jest zakup i usługi przesyłu ciepła do budynków: Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście ul. Chlebnicka 3/8, począwszy od dnia 01.09.2013 roku do dnia 31.08.2015 roku. Parametry odbioru: ZUS Oddział w Gdańsku: zamówiona moc cieplna - 0,315 MW, w tym: c.o. - 0,300 c.w. -0,015 wentylacja - nie dotyczy, Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście: zamówiona moc cieplna - 0,110 MW, w tym: c.o. - 0,090 c.w. -0,005 wentylacja - 0,015 rodzaj budynków - budynki biurowe użyteczności publicznej. Część II - Inspektorat ZUS w Kościerzynie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i usługi przesyłu ciepła do budynku Inspektoratu ZUS w Kościerzynie ul. 3 Maja 9, począwszy od dnia 01.10.2013 roku do dnia 30.09.2015 roku. Parametry odbioru: zamówiona moc cieplna - 0,08 MW, w tym: c.o. - 0,08 c.w. - nie dotyczy, wentylacja - nie dotyczy, rodzaj budynku - budynek biurowe użyteczności publicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.32.10.00 - Gorąca woda .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I - ZUS Oddział w Gdańsku i Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GDAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GDAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
- Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Biała 1B, 80-435 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417071,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 512997,37
Oferta z najniższą ceną: 512997,37 / Oferta z najwyższą ceną: 512997,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II - Inspektorat ZUS w Kościerzynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INFRASTRUKTURY "KOS-EKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INFRASTRUKTURY "KOS-EKO" SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Sp. z o.o., ul. Strzelecka 30A, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48630,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59815,58
Oferta z najniższą ceną: 59815,58 / Oferta z najwyższą ceną: 59815,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest zakup i usługi przesyłu ciepła do budynków: Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście ul. Chlebnicka 3/8 i Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9. Na terenie Gdańska jak i Kościerzyny istnieje odpowiednio jeden dostawca ciepła, dostarczający ciepło poprzez sieć ciepłowniczą, do której przyłączony jest Zamawiający, co powoduje, iż z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego Wykonawcę, właściwego terytorialnie. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, przy zastosowaniu ust. 3 pkt 1 lit. c i lit. e oraz ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami). Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ wyczerpuje przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki określone w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, ciepło poprzez sieć ciepłowniczą może być dostarczane do Zamawiającego wyłącznie przez jednego Wykonawcę, właściwego terytorialnie, tzn. działającego na obszarze monopolu naturalnego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.