eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowina TatrzańskaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Bukowina Tatrzańska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 43235 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Długa 144, 34-530 Bukowina Tatrzańska, woj. małopolskie, tel. 018 20-77-202 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 zgodnie z zakresem czynności inspektora nadzoru inwestorskiego ( zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50% zakresu zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument rejestracyjny firmy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na dokładnym sprawdzeniu aktualności dostarczonego dokumentu oraz jego części merytorycznej , a w przypadku dołączenia kserokopii także potwierdzenia za zgodność z oryginałem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 i 24. Należy złożyć oświadczenie przetargowe na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie posiadanych uprawnień. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - dla zadania częściowego nr 1 - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (bez ograniczeń). - dla zadania częściowego nr 2 - w specjalności drogowej (drogi gminne) - dla zadania częściowego nr 3 - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - dla zadania częściowego nr 4 - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na dokładnym sprawdzeniu aktualności dostarczonego dokumentu oraz jego części merytorycznej , a w przypadku dołączenia kserokopii także potwierdzenia za zgodność z oryginałem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 i 24. Należy złożyć oświadczenie przetargowe na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długa 144 34-530 Bukowina Tatrzańska pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długa 144 34-530 Bukowina Tatrzańska pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno budowlanej, nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno budowlanej, dla inwestycji prowadzonych przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku, zgodnie z zakresem czynności inspektora nadzoru inwestorskiego ( zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, dla inwestycji prowadzonych przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku, zgodnie z zakresem czynności inspektora nadzoru inwestorskiego ( zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla inwestycji prowadzonych przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku, zgodnie z zakresem czynności inspektora nadzoru inwestorskiego ( zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, nad zadaniami remontowo - budowlanymi, prowadzonymi przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla inwestycji prowadzonych przez Gminę Bukowina Tatrzańska w 2011 roku, zgodnie z zakresem czynności inspektora nadzoru inwestorskiego ( zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.