eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie usług projektowych pn.Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Katowice: Wykonanie usług projektowych pn.: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 43237 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług projektowych pn.: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług projektowych pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 , obejmujących: Adaptację typowego projektu Moje boisko Orlik 2012 dla potrzeb budowy kompleksu sportowego na terenie istniejącego Kąpieliska Bugla położonego w Katowicach przy ul. Żeliwnej 26 d w zakresie: boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki koszykowej i piłki siatkowej, budynku sanitarno - szatniowego, oświetlenia boisk z instalacją odgromową, niezbędnego oświetlenia terenu objętego zainwestowaniem, ogrodzenia, zagospodarowania terenu objętego zainwestowaniem, infrastruktury towarzyszącej i wyposażenia obiektu, infrastruktury technicznej podziemnej uwzględniającej uwarunkowania lokalne, niezbędnych przekładek uzbrojenia podziemnego, wycinki drzew w pasie oddzielającym boisko do piłki nożnej od boiska wielofunkcyjnego, zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji typowej Moje boisko Orlik 2012. w zakresie: a) dokumentacji projektowej składającej się z: - projektu budowlanego, - projektów wykonawczych, - przedmiarów robót, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie przepisów, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - STWIORB, c) kosztorysu inwestorskiego, Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, przede wszystkim decyzję o pozwoleniu na budowę, które pozwolą na przeprowadzenie procedury przetargowej na roboty oraz realizację robót budowlanych na podstawie niniejszej dokumentacji, przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD) w formacie PDF. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 29 150,53 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi związane z zaprojektowaniem boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy, trzeciej generacji ( z zasypką piaskowo - gumową ) - 1 zadanie, usługi związane z zaprojektowaniem boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki koszykowej i piłki siatkowej o nawierzchni syntetycznej (sportowa poliuretanowa) - 1 zadanie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy winni dysponować lub będą dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia wymienione poniżej: Projektanci - uprawnienia do projektowania, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane, w specjalnościach: drogowe, konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr 5, poz. 42 ze zm.) UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy nie będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: zasada SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu , które wyszczególniono poniżej: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert . 2. oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Oferty wspólne 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B) : A) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty podane poniżej muszą przedstawić dla każdego z partnerów: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 konsorcja - dokumenty wymienione w pkt 1,2,3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek , po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 364.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Koszt SIWZ wynosi: 2,94 zł Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ. Do oferty dodatkowo należy dołączyć wycenę (kalkulację ceny).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.