Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Katowice: Wykonanie usług projektowych pn.: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 43237 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług projektowych pn.: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług projektowych pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 , obejmujących: Adaptację typowego projektu Moje boisko Orlik 2012 dla potrzeb budowy kompleksu sportowego na terenie istniejącego Kąpieliska Bugla położonego w Katowicach przy ul. Żeliwnej 26 d w zakresie: boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki koszykowej i piłki siatkowej, budynku sanitarno - szatniowego, oświetlenia boisk z instalacją odgromową, niezbędnego oświetlenia terenu objętego zainwestowaniem, ogrodzenia, zagospodarowania terenu objętego zainwestowaniem, infrastruktury towarzyszącej i wyposażenia obiektu, infrastruktury technicznej podziemnej uwzględniającej uwarunkowania lokalne, niezbędnych przekładek uzbrojenia podziemnego, wycinki drzew w pasie oddzielającym boisko do piłki nożnej od boiska wielofunkcyjnego, zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji typowej Moje boisko Orlik 2012. w zakresie: a) dokumentacji projektowej składającej się z: - projektu budowlanego, - projektów wykonawczych, - przedmiarów robót, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie przepisów, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - STWIORB, c) kosztorysu inwestorskiego, Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, przede wszystkim decyzję o pozwoleniu na budowę, które pozwolą na przeprowadzenie procedury przetargowej na roboty oraz realizację robót budowlanych na podstawie niniejszej dokumentacji, przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD) w formacie PDF. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 29 150,53 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi związane z zaprojektowaniem boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy, trzeciej generacji ( z zasypką piaskowo - gumową ) - 1 zadanie, usługi związane z zaprojektowaniem boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki koszykowej i piłki siatkowej o nawierzchni syntetycznej (sportowa poliuretanowa) - 1 zadanie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy winni dysponować lub będą dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia wymienione poniżej: Projektanci - uprawnienia do projektowania, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane, w specjalnościach: drogowe, konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr 5, poz. 42 ze zm.) UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy nie będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: zasada SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu , które wyszczególniono poniżej: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert . 2. oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Oferty wspólne 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B) : A) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty podane poniżej muszą przedstawić dla każdego z partnerów: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 konsorcja - dokumenty wymienione w pkt 1,2,3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek , po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 364.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Koszt SIWZ wynosi: 2,94 zł Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ. Do oferty dodatkowo należy dołączyć wycenę (kalkulację ceny).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.