To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Jarosław: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI PEŁKINIE, MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W TUCZEMPACH ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUCZEMPACH
Numer ogłoszenia: 43248 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13596 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław, ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6248610, faks 016 6248613.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI PEŁKINIE, MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W TUCZEMPACH ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUCZEMPACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI PEŁKINIE, MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W TUCZEMPACH ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUCZEMPACH, w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów, a w szczególności; - nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia inwestycji, - kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót, koniecznych do odbioru, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, 5) udział w naradach dotyczących realizacji robót, 6) rozwiązywanie problemów technicznych wynikłych na budowie, współpraca z autorami dokumentacji projektowej, 7) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych różnicowych w zakresie ilości robót, norm, cen oraz pod względem rachunkowym - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania tych kosztorysów przez Wykonawcę robót oraz przekazywanie sprawdzonych kosztorysów Kierownikowi Budowy. 8) sprawdzanie zgodności rozliczanych robót z zawartą z Wykonawcą robót umową, 9) przeprowadzanie odbiorów robót (częściowe za okresy rozliczeniowe i końcowe), 10) sporządzanie ewentualnych protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych, wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót. Protokoły te podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 11) przejmowanie od Wykonawcy robót i kompletowanie bieżącej dokumentacji i dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji, przekazywanie tych dokumentów Inwestorowi, 12) bieżące informowanie Inwestora o wszelkich uchybieniach i nieprawidłowościach dotyczących realizacji inwestycji, 13) przeprowadzenia w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkownika wraz ze spisaniem protokołu określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia. Nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek w tym okresie, 14) wykonywanie innych obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane. 15) kontrola budowy, co najmniej dwa razy w tygodniu, a w uzasadnionych przypadkach na każde żądanie Zamawiającego lub i Wykonawcy robót. 16) Inspektor Nadzoru branży budowlanej koordynował będzie działania pozostałych inspektorów nadzoru, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie czynności pełnione podczas prowadzenia nadzoru inwestorskiego. 3. Opis zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim. Na zadanie inwestycyjne pn. PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI PEŁKINIE, MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W TUCZEMPACH ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUCZEMPACH składa się wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Pełkiniach; a) Roboty budowlane w istniejącym budynku SUW (roboty rozbiórkowe, roboty murowe, instalowanie stolarki drzwiowej i okiennej, izolacja termiczna ścian i stropodachu, izolacja fundamentów, pokrycie stropodachu, roboty tynkarskie oraz malarskie, wymiana wszystkich instalacji sanitarnych i elektrycznych), b) Nadbudowa i rozbudowa części istniejącego budynku SUW (rozbiórka stropodachu, podciągu żelbetowego, wykonanie nowego podciągu żelbetowego, podmurowanie ścian, wykonanie wieńców żelbetowych, wykonanie stropodachu). c) Kompletna wymiana instalacji technologicznej wraz z zastosowaniem zmiękczania wody (instalacja układu technologicznego uzdatniania wody i tłoczenia wody do sieci wodociągowej wraz sterowaniem i automatyką; - zestaw aeracji, zestawy filtracyjne odżelazienie i odmanganienie, pompownia główna - zestaw hydroforowy pomp II stopnia, urządzenia do obniżenia twardości wody, dozownik podchlorynu sodu, wodomierze, rozdzielnia pneumatyczna, osuszacz powietrza, rurociągi technologiczne, instalacja elektryczna i sterowania, system wizualizacji i monitorowania urządzeń SUW, agregat prądotwórczy), d) Wykonanie przyłączy zewnętrznych (przyłącz kanalizacji sanitarnej, przyłącz wodociągowy, przyłącz gazowy, przyłącz elektryczny), wewnętrzne instalacje (gazowa, elektryczna - odbiorcza, wodociągowa, ciepłej wody, instalacja kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja grawitacyjna i mechaniczna w SUW), e) Roboty budowlane (zewnętrzne) na terenie SUW ( remont budynków na zbiornikach wyrównawczych wody, remont schodów na zbiornik, wykonanie utwardzonych dojść, remont ostojnika popłuczyn, remont ogrodzenia, remont nawierzchni utwardzonych, wykonanie placu utwardzonego, wykonanie balustrad ochronnych). e) Wykonanie rozruchu mechanicznego i technologicznego. 2) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Tuczempach; a) Rozbudowa budynku SUW połączona z istniejącym budynkiem poprzez otwór w ścianie - budynek o wymiarach; długość 5,18 m, szerokość 7,45 m, konstrukcja stalowa z obudową z płyt warstwowych, przykrycie stropodach z płyt warstwowych posadowiony na stopach i ławach fundamentach wraz z pracami wykończeniowymi i instalacjami wewnętrznymi (wodociągowa, ciepłej wody, kanalizacyjna, grzewcza i wentylacyjna), b) Wykonanie sieci wodociągowej połączeniowej ze SUW do sieci wodociągowej - rurociągu O 160 mm. c) Technologia w budynku SUW - zamiana istniejącego układu zasilającego sieć wodociągową - rozdzielenie sieci na dwie części (zestawy hydroforowe, agregat prądotwórczy), d) Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowa kanalizacji technologicznej wraz z budową zbiornika bezodpływowego na ścieki technologiczne, e) Wykonanie rozruchu mechanicznego i technologicznego. 3) Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuczempach; a) Budowa nowego reaktora biologicznego SBR wraz z instalacjami technologicznymi. Reaktor Nr 3 stanowi dwa zbiorniki żelbetowe oraz komora tlenowej stabilizacji i zagęszczania osadu - obiekt wolno stojący naziemny - monolityczny żelbetowy, częściowo przykryty płytą stropową z zamontowanymi urządzeniami technologicznymi, o wymiarach zewnętrznych w rzucie; 23,20 m x 18,50 m, wysokość ponad poziom terenu 5,0 m, kubatura 2 403,0 m3, o parametrach; pojemność czynna Vcz = 700 m3, przepływ; średni dobowy Qdśr = 1200 m3/d, dobowy maksymalny Qdmax = 1800 m3/d, godzinowy maksymalny Qhmax = 110 m3/h. b) Budowa budynku sito - piaskownika wraz z instalacjami technologicznymi, budynek wolno stojący składający się z dwóch kondygnacji; pierwsza - parter jako magazyn głównie dla przyczep obsługi sito-piaskownika, druga - piętro pomieszczenie technologiczne na sito-piskownik. Obiekt dwukondygnacyjny bez podpiwniczenia, w rzucie poziomym o wymiarach zewnętrznych 4,0 m x 10,0 m, parter w technologii tradycyjnej monolityczny żelbetowy, strop monolityczny żelbetowy, piętro i dach dwuspadowy o konstrukcji systemowej z płyt warstwowych. Posadowienie na ławach fundamentowych oraz stopach fundamentowych. c) Przebudowa i wymiana urządzeń w istniejącym budynku pompowni ścieków surowych: - przebudowa i wymiana urządzeń w istniejącym budynku przepompowni (demontaż istniejącego sita, demontaż instalacji technologicznej w komorze pompowni, demontaż pomp wraz z kolanami stopowymi i prowadnicami, wymiana pokrywy technologicznej na konstrukcję ze stali OH18N9, montaż konstrukcji ze stali OH18N9 (wsporniki prowadnic, deflektor tłumiący, prowadnice, pomost roboczy, drabina), montaż nowych pionów tłocznych ze stali OH18N9 fi 154x2 mm, montaż pomp zatapialnych typ MS1-54 wraz z kolanami sprzęgającymi, montaż zaworów zwrotnych Dn = 150 mm, montaż zasuw nożowych Dn = 150 mm, montaż żurawika o udźwigu 150kg z linką nierdzewną, montaż rozdzielni typ RZS do sterowania pracą pomp). - przebudowa i wymiana urządzeń w istniejącym szybie przepompowni (demontaż instalacji technologicznej w komorze pompowni, demontaż pomp wraz z kolanami stopowymi i prowadnicami, wymiana pokrywy technologicznej na konstrukcję ze stali OH18N9, montaż konstrukcji ze stali OH18N9 (wsporniki prowadnic, deflektor tłumiący, prowadnice, pomost roboczy, drabina), montaż nowych pionów tłocznych ze stali OH18N9 fi 154x2 mm, montaż pomp zatapialnych typ MS1-54 wraz z kolanami sprzęgającymi, montaż zaworów zwrotnych Dn = 150 mm, montaż zasuw nożowych Dn = 150 mm, montaż żurawika o udźwigu 150kg z linką nierdzewną, montaż rozdzielni typ RZS do sterowania pracą pomp). d) Przebudowa i wymiana urządzeń technologicznych w istniejącym zbiorniku uśredniającym (retencyjnym) - wymiana istniejącego mieszadła, instalacja dwóch pomp zatapialnych. e) Budowa budynku stacji dmuchaw - wiata jednokondygnacyjna o wymiarach w rzucie poziomym 4,0 m x 6,5 m, o konstrukcji stalowej szkieletowej, pokrycie ścian i dachu jednospadowego z blachy trapezowej. Posadowienie na stopach fundamentowych. f) Budynek stacji dmuchaw - instalacje technologiczne (montaż przewodów instalacji sprężonego powietrza oraz dmuchaw), g) Modernizacja stacji odwadniania osadu - instalacje technologiczne (wymiana istniejącej prasy osadu, montaż pompy do osadu, montaż układu do higienizacji wraz z przenośnikiem do osadu), h) Budowa i przełożenie rurociągów na terenie oczyszczalni (kolektor tłoczny ścieków surowych do reaktora Nr 1 i Nr 2, kolektor tłoczny ścieków surowych z istniejącego zbiornika uśredniającego do komór napowietrzania reaktora SBR, kolektor scieków oczyszczonych z komór reaktora SBR do komory pomiarowej a następnie do istniejącego kolektora grawitacyjnego, rurociąg spustu osadu z komory KTSO do istniejącego rurociągu osadu, rurociąg spustu awaryjnego ścieków z komór napowietrzania SBR do istniejącej studzienki rewizyjnej na kolektorze ścieków surowych, przyłącz wodociągowy do budynku sito-piaskownika, i) Roboty elektryczne wraz z montażem systemu monitoringu i sterowania urządzeniami technologicznymi oczyszczalni ścieków, k) Rozruch mechaniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków oraz uzyskanie efektu ekologicznego zgodnego z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres i opis przedmiotowego zadania inwestycyjnego - nadzorowanych robót budowlanych określają załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót, które stanowią część dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.jaroslaw.itl.pl - zakładka przetargi - przetargi aktualne - PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI PEŁKINIE, MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W TUCZEMPACH ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TUCZEMPACH..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 - 2013. DZIAŁANIE 321 - PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
- BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SPŁKA Z O.O., UL. OKRZEI 2, 37-700 PRZEMYŚL, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83655,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44157,00
Oferta z najniższą ceną: 44157,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.