eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW I TERENY PRZY ŚWIETLICACH - CZ. 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Lubin: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW I TERENY PRZY ŚWIETLICACH - CZ. 2
Numer ogłoszenia: 432534 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW I TERENY PRZY ŚWIETLICACH - CZ. 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń na place zabaw i tereny przy świetlicach. Zakres zamówienia obejmuje osiem zadań: Zadanie 1 - Modernizacja placu zabaw - Dąbrowa Górna, gm. Lubin, dz. nr 49 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych 1) Zestaw zabawowy - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - urządzenie o konstrukcji stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, - elementy zestawu: zjeżdżalnia, wieża, schodki lub drabinka, płaszczyzna z siatki, - podest umieszczony na wysokości min. 140 cm, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 10,5 m x 7,7 m, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych. 2) Huśtawka podwójna wahadłowa (stalowa ocynkowana)- dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - słupy konstrukcyjne stalowe ocynkowane, - belka pozioma stalowa ocynkowana, - siedziska huśtawki bez oparcia, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 8 m x 4 m. 3) Huśtawka wagowa dla 2 osób - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - całość konstrukcji- stal ocynkowana, malowana proszkowo, - siedziska - tworzywo sztuczne lub gumowane albo drewno impregnowane i malowane, umieszczone na 1 belce, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym, - wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 6 m x 3,5 m. 4) Karuzela tarczowa trójramienna O 120 (dopuszcza się O125) Opis: - konstrukcja stalowa ocynkowana, malowana proszkowo, - platforma z blachy aluminiowej, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. b) przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku Opis: - Przygotowanie terenu poprzez oczyszczenie powierzchni ok. 225 m2, wykorytowanie powierzchni ok. 147 m2 na głębokość 15 cm z odwozem na odległość do 5 km, - wykonanie nawierzchni o wielkości ok. 147 m2 w postaci piasku płukanego o grubości 15 cm na geowłókninie separacyjej 200 g/m2, ograniczonej obrzeżami betonowymi 6x20 cm na ławie betonowej z betonu C12/C15, - uzupełnienie trawnika z siewu na pow. ok 15 m2. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. w/w urządzenia oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej. Urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej są przykładowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ. Zadanie 2 - Projekt i budowa placu zabaw - Gogołowice, gm. Lubin, dz. nr 116/3 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego 1) Huśtawka wagowa dla 4 osób Opis: - noga konstrukcyjna - stal ocynkowana, malowana proszkowo, - siedziska - tworzywo sztuczne lub drewno lite impregnowane, malowane lub sklejka, umieszczone na 2 belkach, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym, - wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 6,5 m x 5 m, b) przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku Opis: - przygotowanie terenu poprzez oczyszczenie powierzchni ok. 252 m2, wykorytowanie powierzchni ok. 96 m2 na głębokość 15 cm z z odwozem na odległość do 15 km, - wykonanie nawierzchni o wielkości ok. 96 m2 w postaci piasku płukanego o grubości 15 cm na geowłókninie separacyjej 200 g/m2, - wykonanie ogrodzenia studni z gotowych paneli na słupkach stalowych wraz z wykonaniem fundamentów z betonu C 12/C15 - dług. ok 6,0 mb, wys. 1,50 m, - uzupełnienie trawnika z siewu na pow. ok 15 m2. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. huśtawkę wagową dla 4 osób oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej i ogrodzenia studni. Urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej są przykładowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ. Zadanie 3 - Doposażenie istniejącego placu zabaw przy szkole podstawowej - Krzeczyn Wielki gm. Lubin, dz. nr geod. 162/1 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Zjeżdżalnia - dla dzieci powyżej 3 lat Opis: - Zjeżdżalnia (ślizgawka) z wejściem w postaci drabinki lub schodków, - podest umieszczony na wysokości min. 120 cm, - Wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 7,4 m x 3,7 m, - Wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - Urządzenie montowane na stałe w gruncie na kotwach stalowych ocynkowanych i fundamentach betonowych. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. zjeżdżalnię dla dzieci powyżej 3 lat. Zadanie 4 - Doposażenie placu zabaw - Ustronie gm. Lubin, dz. nr geod. 104 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Zestaw zabawowy - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - elementy zestawu: zjeżdżalnia, schodki lub drabinka, wieża, płaszczyzna z siatki, - podest umieszczony na wysokości min. 1,40 m, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 10,0 m x 10,0 m, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych, - elementy drewniane montowane w gruncie na kotwach stalowych ocynkowanych, - urządzenie należy zamontować na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. zestaw zabawowy dla dzieci powyżej 7 lat. Zadanie 5 - Wykonanie placu zabaw - Wiercień, gm. Lubin, dz. nr 517/5 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń 1) Huśtawka podwójna wahadłowa Opis: - słupy konstrukcyjne - drewno impregnowane (montowane w gruncie na kotwach metalowych), - belka pozioma stalowa ocynkowana, - łańcuchy ocynkowane, opcjonalnie ze stali nierdzewnej, - zawiesia ze stali nierdzewnej, - siedziska huśtawki: mix siedzisk - siedzisko nr 1 z zabezpieczeniem (fotelik dla maluchów), - siedzisko nr 2 bez oparcia, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 8 m x 4 m. 2) Stojak na 5 rowerów o konstrukcji metalowej, montowany pionowo. b) przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku Opis: - przygotowanie terenu poprzez oczyszczenie powierzchni ok. 147 m2, wykorytowanie powierzchni ok. 121 m2 na głębokość 15 cm z odwozem na odległość do 15 km, - wykonanie nawierzchni o wielkości ok. 121 m2 w postaci piasku płukanego o grubości 15 cm na geowłókninie separacyjej 200 g/m2, - uzupełnienie trawnika z siewu na pow. ok 15 m2. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. w/w urządzenia oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej. Urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej są przykładowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ. Zadanie 6 - Doposażenie placu zabaw - Zimna Woda gm. Lubin, dz. nr geod. 84 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Huśtawka wagowa dla 2 osób - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - konstrukcja - stal ocynkowana, malowana proszkowo, - długość belki - min. 3,0 m, - siedziska - gumowane (dopuszcza się tworzywo sztuczne), - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym, - wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 5,0 m x 2,5 m, - urządzenie należy zamontować na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. huśtawkę wagową dla 2 osób dla dzieci powyżej 7 lat. Zadanie 7 - Zagospodarowanie terenu przy placu zabaw przy ośrodku zdrowia - kontynuacja - Szklary Górne gm. Lubin, dz. nr geod. 102 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni plenerowej: 1) Urządzenie typu Narciarz ślizgowy - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 2) Urządzenie typu Wahadło - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 3) Urządzenie typu Trenażer klatki piersiowej - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 4) Urządzenie typu Trenażer nóg - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. Zadanie 8 -Zakup urządzeń ze stali nierdzewnej do ćwiczeń rekreacyjnych (siłownia plenerowa) wraz z montażem - Księginice gm. Lubin, dz. nr geod. 165/6 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni plenerowej: 1) Urządzenie typu Wioślarz - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 2) Urządzenie typu Rozciągacz barków - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 3) Urządzenie typu Sztanga na leżąco lub siedząco - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 4) Urządzenie typu Kolarz - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. Dodatkowe wymagania dotyczące urządzeń: 1. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2003 Nr 229 poz. 2275 z późn. zm.), 2. Wszystkie urządzenia przeznaczone na place zabaw muszą być zgodne z normą PN-EN 1176:2009 i posiadać Certyfikaty Zgodności z w/w normą oraz atesty, 3. Wszystkie urządzenia przeznaczone na siłownie plenerowe muszą posiadać Certyfikaty Zgodności z normą PN-EN 1176:2009, PN-EN 957:2006 oraz atesty, 4. Materiały, z których będzie wykonany przedmiot umowy, muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są: dokumentacja projektowa i STWiOR (dla zadań 1, 2, 5), plany zagospodarowania terenu (dla zadań 3, 4, 6) oraz schematy urządzeń siłowni plenerowych (dla zadań 7, 8). Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2013r. (bez względu na ilość zadań).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dostawy z montażem co najmniej 1 placu zabaw - w przypadku składania oferty na place zabaw (tj. Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3, Zadanie 4, Zadanie 5, Zadanie 6); b) dostawy z montażem co najmniej 1 siłowni plenerowej - w przypadku składania oferty na siłownie plenerowe (tj. Zadanie 7, Zadanie 8).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dla każdego Zadania na które Wykonawca składa ofertę, musi przedstawić zdjęcia lub grafiki każdego z oferowanych urządzeń wraz z opisem zawierającym wymiary urządzenia oraz wyszczególnienie materiałów z jakich urządzenie będzie wykonane.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób i w jakim zakresie podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia. 3. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy (dotyczy wszystkich zadań) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego w następujących przypadkach: a) jeżeli jego niedotrzymanie wyniknie z przyczyn zależnych od Zamawiającego. b) jeżeli warunki atmosferyczne (np. temperatura, opady, wiatr) uniemożliwiają wykonanie prac, a Wykonawca pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość ich wykonania. W/w okoliczności wymagają zgłoszenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia ich powstania oraz potwierdzenia przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu umownego może nastąpić o ilość dni, w których nie można było wykonywać prac ze względu na wskazane przyczyny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zakresu prac albo zmiany zakresu prac przewidzianych dla podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Modernizacja placu zabaw - Dąbrowa Górna, gm. Lubin, dz. nr 49 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych 1) Zestaw zabawowy - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - urządzenie o konstrukcji stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, - elementy zestawu: zjeżdżalnia, wieża, schodki lub drabinka, płaszczyzna z siatki, - podest umieszczony na wysokości min. 140 cm, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 10,5 m x 7,7 m, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych. 2) Huśtawka podwójna wahadłowa (stalowa ocynkowana)- dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - słupy konstrukcyjne stalowe ocynkowane, - belka pozioma stalowa ocynkowana, - siedziska huśtawki bez oparcia, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 8 m x 4 m. 3) Huśtawka wagowa dla 2 osób - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - całość konstrukcji- stal ocynkowana, malowana proszkowo, - siedziska - tworzywo sztuczne lub gumowane albo drewno impregnowane i malowane, umieszczone na 1 belce, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym, - wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 6 m x 3,5 m. 4) Karuzela tarczowa trójramienna O 120 (dopuszcza się O125) Opis: - konstrukcja stalowa ocynkowana, malowana proszkowo, - platforma z blachy aluminiowej, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. b) przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku Opis: - Przygotowanie terenu poprzez oczyszczenie powierzchni ok. 225 m2, wykorytowanie powierzchni ok. 147 m2 na głębokość 15 cm z odwozem na odległość do 5 km, - wykonanie nawierzchni o wielkości ok. 147 m2 w postaci piasku płukanego o grubości 15 cm na geowłókninie separacyjej 200 g/m2, ograniczonej obrzeżami betonowymi 6x20 cm na ławie betonowej z betonu C12/C15, - uzupełnienie trawnika z siewu na pow. ok 15 m2. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. w/w urządzenia oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej.Urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej są przykładowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Projekt i budowa placu zabaw - Gogołowice, gm. Lubin, dz. nr 116/3 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego 1) Huśtawka wagowa dla 4 osób Opis: - noga konstrukcyjna - stal ocynkowana, malowana proszkowo, - siedziska - tworzywo sztuczne lub drewno lite impregnowane, malowane lub sklejka, umieszczone na 2 belkach, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym, - wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 6,5 m x 5 m, b) przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku Opis: - przygotowanie terenu poprzez oczyszczenie powierzchni ok. 252 m2, wykorytowanie powierzchni ok. 96 m2 na głębokość 15 cm z z odwozem na odległość do 15 km, - wykonanie nawierzchni o wielkości ok. 96 m2 w postaci piasku płukanego o grubości 15 cm na geowłókninie separacyjej 200 g/m2, - wykonanie ogrodzenia studni z gotowych paneli na słupkach stalowych wraz z wykonaniem fundamentów z betonu C 12/C15 - dług. ok 6,0 mb, wys. 1,50 m, - uzupełnienie trawnika z siewu na pow. ok 15 m2. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. huśtawkę wagową dla 4 osób oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej i ogrodzenia studni. Urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej są przykładowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Doposażenie istniejącego placu zabaw przy szkole podstawowej - Krzeczyn Wielki gm. Lubin, dz. nr geod. 162/1 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Zjeżdżalnia - dla dzieci powyżej 3 lat Opis: - Zjeżdżalnia (ślizgawka) z wejściem w postaci drabinki lub schodków, - podest umieszczony na wysokości min. 120 cm, - Wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 7,4 m x 3,7 m, - Wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - Urządzenie montowane na stałe w gruncie na kotwach stalowych ocynkowanych i fundamentach betonowych. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. zjeżdżalnię dla dzieci powyżej 3 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Doposażenie placu zabaw - Ustronie gm. Lubin, dz. nr geod. 104 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Zestaw zabawowy - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - elementy zestawu: zjeżdżalnia, schodki lub drabinka, wieża, płaszczyzna z siatki, - podest umieszczony na wysokości min. 1,40 m, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 10,0 m x 10,0 m, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych, - elementy drewniane montowane w gruncie na kotwach stalowych ocynkowanych, - urządzenie należy zamontować na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. zestaw zabawowy dla dzieci powyżej 7 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Wykonanie placu zabaw - Wiercień, gm. Lubin, dz. nr 517/5 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń 1) Huśtawka podwójna wahadłowa Opis: - słupy konstrukcyjne - drewno impregnowane (montowane w gruncie na kotwach metalowych), - belka pozioma stalowa ocynkowana, - łańcuchy ocynkowane, opcjonalnie ze stali nierdzewnej, - zawiesia ze stali nierdzewnej, - siedziska huśtawki: mix siedzisk - siedzisko nr 1 z zabezpieczeniem (fotelik dla maluchów), - siedzisko nr 2 bez oparcia, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamentach betonowych, - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - wielkość strefy bezpieczeństwa - maks. 8 m x 4 m. 2) Stojak na 5 rowerów o konstrukcji metalowej, montowany pionowo. b) przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku Opis: - przygotowanie terenu poprzez oczyszczenie powierzchni ok. 147 m2, wykorytowanie powierzchni ok. 121 m2 na głębokość 15 cm z odwozem na odległość do 15 km, - wykonanie nawierzchni o wielkości ok. 121 m2 w postaci piasku płukanego o grubości 15 cm na geowłókninie separacyjej 200 g/m2, - uzupełnienie trawnika z siewu na pow. ok 15 m2. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. w/w urządzenia oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej. Urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej są przykładowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Doposażenie placu zabaw - Zimna Woda gm. Lubin, dz. nr geod. 84 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Huśtawka wagowa dla 2 osób - dla dzieci powyżej 7 lat Opis: - konstrukcja - stal ocynkowana, malowana proszkowo, - długość belki - min. 3,0 m, - siedziska - gumowane (dopuszcza się tworzywo sztuczne), - wszystkie elementy typu śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zaślepkami, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym, - wielkość strefy bezpieczeństwa: maks. 5,0 m x 2,5 m, - urządzenie należy zamontować na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego planem zagospodarowania terenu, tj. huśtawkę wagową dla 2 osób dla dzieci powyżej 7 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Zagospodarowanie terenu przy placu zabaw przy ośrodku zdrowia - kontynuacja - Szklary Górne gm. Lubin, dz. nr geod. 102 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni plenerowej: 1) Urządzenie typu Narciarz ślizgowy - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 2) Urządzenie typu Wahadło - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 3) Urządzenie typu Trenażer klatki piersiowej - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 4) Urządzenie typu Trenażer nóg - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 -Zakup urządzeń ze stali nierdzewnej do ćwiczeń rekreacyjnych (siłownia plenerowa) wraz z montażem - Księginice gm. Lubin, dz. nr geod. 165/6 (zadanie realizowane ze środków Funduszu Sołeckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni plenerowej: 1) Urządzenie typu Wioślarz - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 2) Urządzenie typu Rozciągacz barków - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 3) Urządzenie typu Sztanga na leżąco lub siedząco - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym. 4) Urządzenie typu Kolarz - urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo (dopuszcza się szlifowaną stal nierdzewną), - urządzenie montowane na stałe w gruncie na fundamencie betonowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.